
Ben bazen çıkarmadan öylece uyuyorum. Peki siz çıkarmadan uyur musunuz?

Ben bazen çıkarmadan öylece uyuyorum. Peki siz çıkarmadan uyur musunuz?

mutlaka oluyordur aha şöyle bir durum :D :D
Cevap
2Cevap
Makyaj yapmam
Her akşam üşensem de, yüzümü yıkamadan makyaj çıkmadan yatağa girmem.
Evet. O sekilde sabah uyandigimda nedense daha guzel oluyorum 😅
Aynen gerçekten daha güzel gözüküyoruz 😄
Erkek olsam bana asik olurdum, o derece 😅🤣
Defalarca o şekilde uyumuştum bi sorun olmamıştı bi defa daha yattım öyle sabah gözüm balon gibi şişmişti ve o günden sonra hep temizliyorum😂
Üstüme üşengeçlik geldiği an hadi bismillah deyip kalkıyorum yatamam öyle 🤭
bazen oluyor, çoğu zaman da yarım yamalak siliyorum 🙈
Evet herkeste oluyordur bu durum:)
Göz kalemi hariç başka bişe sürme gereği duymuyorum daha fazla nazara gelemem jsjsjs
Yorgunluktan yapmışlığım var bunu
Evet bende yorgun olduğum zaman silmiyorum
Evet ya arada silmeden uyuya kalıyorum hatta ama pek bi şey olmuyor cildime
Kullanmiyorum ki sileyim
Öyle Bi derdimiz yok çok şükür 😄
makyaj yapmiyorum
Hiç olmuyor
Aşırıııı
Oluyor
Oluyor
Oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?