Kızlarımızda neden böyle uzun boy sevdası var anlamıyorum?

Arkadaşlar ben karakterli yakışıklı biriyim ama boyum 1.70-172 ama bir tane bile kız ilgi duymuyor adam akıllı ama nerde şerefsiz karaktersiz tipsiz uzun boylu adam var hemen ilgileniyorlar neden böyle galiba boyum kisa diye hiç bir zaman sevilemeyecegim. Uzun boylu olan kadınlara lafım yok uzun boylu erkek onların hakkı ama 1.55 lere ne oluyor onu anlamıyorum
Kızlarımızda neden böyle uzun boy sevdası var anlamıyorum?
Cevapla