Bizim Orta Doğu insanı neden çirkin lan?

Maviş gözlü Avrupalı görünce Araplarında Türklerinde götü başı kayıyor bizim ırkımızı neden Batılı gibi güzel yaratmamış tanrı bir de Batıda çok havalanıyorlar biz şöyle mavi gözlü ırkız güçlüyüz bilmem ne diye 😂Batılıların esmer ırklara taktığı lakap “shitskin” bok derili manasına geliyor yani…

Bizim Orta Doğu insanı neden çirkin lan?
Cevapla