

Bu arada zoretanin kullanıyorum 20. Gün falan ama ilk günler ben ağda yapmıştım daha ilacı kullanmaya başladığım çok yeni ilk zamanlardı. Sorun olmamıştı ama vakit geçtikçe böyle oldu cildim, onunla bir bağlantısı olabilir mi


Bu arada zoretanin kullanıyorum 20. Gün falan ama ilk günler ben ağda yapmıştım daha ilacı kullanmaya başladığım çok yeni ilk zamanlardı. Sorun olmamıştı ama vakit geçtikçe böyle oldu cildim, onunla bir bağlantısı olabilir mi
Zoretanin roaccutane gibi ilaçlar kullanırken ağda lazer gibi tahrişe yol açacak şeyler kullanmaman gerekir ilerde kalıcı lekelere sebep olabilir jilet kullanmanı öneririm illa bir tüy alma ihtiyacın varsa en azından ilaç kullanma süren devam ediyorken
Yok zaten yapmam da daha
İp kullanmak sorun olur mu?
Kullanabilirsin ama yine de cildini tahriş etmeden yapmaya calıs
O ilaç kullanırken sakın ağda yapma birdaha ayrıca bu alerjik reaksiyonun sebebi ilaç olabilir bende kullandım mutlaka her ay kan vermelisin nu ilacı kullandığın müddetçe ayrıca bu alerji için ayrı gitmelisin
Alerjim olduğunu bilmiyordum
Ağda yapmam da ip yolunda da zarar görür mü acaba cildim
İp ile sanmıyorum ama apda zararlı derini kaldırma ihtimali bile var ama heryerini de iple alamazsın ki
Yok zaten tek bölge için sormuştum ipi
Ağda kullanmam
Aymem birde sakın ilaç bitikten sonra 3 4 ay dahil kan vermeyin
Neden
Ha bağış anlamında
Anladım
Bağış veya ameliyat vs durumlarında aileden akrabadan ihtiyac halinde veremezsin
Anladım
Sonuçtan memnun musun bu Arada ne zaman kullanmıştım
Ben yıllar önce kullandım 2014 2017 arası bişeydi memnunum ama aşırı yan etkisi var kardeşim
Şu ana kadar sorun çıkmadı değil mi
Kaç yaşındasın
Ya evet yan etkileri var ama katlanıcam mecbur
Sende hangileri görüldü
Ya kanka istek at ordan konuşalım ya burdan olmuyor
Cevap
14Cevap
Pişik olmuşsunuz maalesef hanfendi. Vücudunuzun farklı bölgelerinde de bulunabilir. Kontrol etmeliyiz.
Şgkflglflfşf
Egzama başlangıcı gibi görünüyor. Aldığın ilacın etkisi olabilir mi bilmem. 🤷♂️
Parmak uçlarımda yarılmalar oluyor ara ara
3 sene önce cildiye egzama demişti
Onun gibi bi şey mi acaba
Olabilir.
Eğer çabuk geçmezse veya artarsa yine bir cildiye uzmanına görünebilirsin. Çok ciddi bir şey olacağını sanmam.
Geçmiş olsun.
Teşekkür ederim öyle yapacağım
Bazen güneş alerjisi olabiliyor bazende d vitamini eksikliğinden kaynaklı oluyor
geçmiş olsun dikkat et kortizonlu bir olac fazla kullanırsan o da yapr
Alerji olmuşsun. Bi doktora gitseydin
Gideceğim haftaya ama gidene kadar geçecek gibi
Teşekkür ederiö
Aleji gibi duruyor sivilce içinmi kullanıyorsun kardeşimde de yan et ki yaptı
Evet sivilce için
Aynı yan etkiyi mi yaptı
Gittin mi bende de aynısı var ve sadece demir ilacı kullanıyorum bende 1 yıldır var ve yayılıyor
Evet gittim
alerji ya da egzama dwğil arkadaşım, gluten hassasiyeti.
Yani çıkmadı çıkmadı şimdi mi öıktı. Ne gluteni
Egzama bu
alerji bu bende de oluyor
Elinde mi oluyor
evet vücutda da olur
Neye alerjin vardı
toza, yüne
Alerjik durum sanırım
: (
Alerji yapmis ağda
Alerjik durumun varsa yan etki yapmış.
Hayır yok
Güneş sonrasımı oluştu
Hayır nerdeyse hiç dışarı çıkmadım. Son 2-3 haftadır
2 kez falandır ama kapalıydı hava hep güneşe maruz kalmadım
Kaşıntı var mı?
Hayır yok
Egzama
Ayyy nasil kotu
Alerji testi şart
Stres
Ben yaşadım
Nedir
Hala var elimin üstünde çıktı buna benzer şey
Kaşınma var mı
Hayır yok
Kac yasindasin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?