Güncellemeler
+1 yıl
Kendinizde neyinizi güzel buluyorsunuz, beğeniyorsunuz olarak sorumu degistiriyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
KS de cidden kız kalmamış mi 😂😂
Başkalarının hakkınızda ne düşündüğünü değil sizin hakkınızda ne düşündüğünuzle ilgileniyorum cevaplar ona göre olsun lütfen
Neden güzel olduğumu nasıl anlatabilirim ki Allah vergisi şekerim🧿. Allah'a bin şükür doğal güzelliğim, tertemiz kalbim ve süper bir vicdanım var 🧿
İç güzelliği de önemli tabi disinda nereni begeniyorsun en cok
Doğal güzelliğimi saçlarımı bakışlarımı vücudumu her yerimi beğeniyorum şükür
Güzel
Cevap
2Cevap
Genetik olduğu için
İki güzel kız görelim diye geçerken uğradım 😂🤣
Ben de arıyorum yok 😂
Evet yoluma devam edeyim bari 😄
Ozguven en basta geliyor sonrasi bakim cilt bakimi rutini ve stressiz yasam stres uzuntu goz altlarini cildi fena yorar
Ben daha çok kendinizde neyi güzel buldugunuzu sormuştum soru eksik olmuş galiba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?