AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
33Cevap
Genel fiziğinle uyumlu olması önemli göğüslerin. Balık etli birinde 75B nasıl itici duruyorsa, minyon birinde de 105D itici durur
Minyonum 158 boy 52 kiloyum nasıl sence fiziğe göre?
75B göğüsler gayet uyumludur fiziğinle, kendine dert etmemelisin bence bunu
Bencede yaa gereksiz takiyormusum yorumları okudukça farkettim 🥲 teşekkür ederim ☺️
Rica ederim, dilediğin zaman ulaşabilirsin aklına takılan her ne olursa
Teşekkürler
rica ederim
Avuca sığıyorsa ve çok yumuşak değilse hoş.
Sığıyor ve çok yumuşak değil
Bence çok iyi.
Fazlası hamallık.
Zaten çocuk olunca vd biraz irilesecek.
158e göre iyi.
Boy fotonu görebilir miym takip edersen.
Aynen ilerde daha da büyürse yeterli bence de. Hayır göremezsin☺️
Yüzün olmadan.
Tkp eder misin peki.
Hayıır. Cevap için teşekkürleeerr
Üzdün. Bye.
Daha söyleyeceklerim vardı.
Neyse.
75 b sevdiğim bi ölçü avuçladığımda ellerimi tam doldurmasını seviyorum
Gerçekten mi
Evet niye kii
Hatta ucuna yapıştığımda emerken de çok sxi gözüküyor
Bana küçük geliyordu moralimi bozuyordu ama bicok kişi ideal ve güzel demiş şaşırdım açıkçası erkeklerin büyük ölçü hastası olduğunu düşünürdüm
Bence yanlış düşünüyorsun o zaman
Kullandığın sütyen de çok önemli genelde nasıl şeyler takıyorsun
Evet öyleymiş
Normal az dolgulu olanlardan takıyorum aşırı dolgulu ve destekliler rahatsız ediyor baya
Dış görüntü önemli biraz dantelli şeyler daha fazla tahrik eder 😉
Zamanı gelip yaşadığımda bunlara da dikkat edicem tabi bende o iş 😅
Dm? Konuşmak ister misin?
Almiyim teşekkürler
Tabi sıkıntı yok
😂😂
Yaaaa😂😂😂
Daha çok ağzıma alabilirim yani bence güzel avucuma iyi oturur. Fena oluyorum uçları nasıl acaba
Dik uçları
Yorumlarda ki yanıtlarınızı okuyunca duygulandım çünkü gerçekten tamamen edepli birisiniz evlenince eşimle yaşayacagim diyen kendini eşine saklayan edepli namuslu birisiniz valla duygulandım sizden ricam sizinle tanışmak istiyorum yanlış anlamayin bu edebiniz dürüstlüğünüz tam evlenilecek kızı bulduğum için gözlerim doldu ve tanışmak istiyorum niyetim tamamen masumane ve ciddi lütfen bi mesaj atın size kendimden bahsetmek istiyorum yazacaklarımi okuyun sonra isterseniz engelleyin ama lütfen önce bi yazacaklarımi bi okuyun Allah rızası için lütfen sadece bi okumanızı istiyorum ve mesajınızi bekliyorum
Teşekkür ederim. Ama dediğim gibi eşimle yaşamak istiyorum ve eşimi burada bulamayacağımi biliyorum iyi günler ☺️
Ben de eşimle yaşamak istiyorum bakirim, ben burada üye değilim aslında yani şöyle zamanında bi kızla tanışmıştım Instagrami yoktu numarasını vermedi sadece burayı kullaniyormuş burdan bi hesap aç dedi burdan konuşuruz dedi bende ilk kez kullandığım için o açtı verdi sonra bi hafta konuştuk meğerse amacı burdan hesap açtırıp beni yönlendirip eglenmekmiş sonra engelledim ve hesapta böyle kaldi bende arada girip sorulara cevap yazıp yardımcı oluyorum insanlara yani demem o ki ben burdan biri değilim beni burdaki abaza sapiklarla bir tutmayın zaten hesabı silmeyi düşünüyordum sizi gördüm yazmak istedim.
Bakın benim niyetim ciddi ve mutlu huzurlu bir yuva kurmak istiyorum vallahi billahi niyetim kötü değil lütfen Allah rızası için tanımadan karar verme belkide çok iyi anlaşacagiz yani bunu tanımadan bilemeyiz lütfen bi mesaj atın size kendimi bi anlatmak istiyorum sonra karar verin lütfen tanımadan reddetmeyin lütfen üzülüyorum böyle olunca
Çok inandım şu an sana bak
Ya vallahi billahi lütfen mesaj atarmisiniz tanışalım tanımadan karar vermeyin lütfen çok iyi anlaşacagimizi düşünüyorum yalvarırım bakın ben abaza biri değilim hatta hesabı sileceğim lütfen tanımadan yargilamayın beni
Lütfen bi mesaj atin kendimi size anlatayım kafanıza yatmazsa engellersiniz lütfen bakın kaç saattir yalvariyorum lütfen bi dinleyin öyle karar verin lütfen bende sizin gibiyim bi tanışalım sonra karar verin
Ya sabıırr🤦🏻♀️ arkadaşım sen iyi misin ya da çok mu yokluktasın ne bu bir mesaj için bu kadar yalvarmak az biraz ağırlığın olsun yaa. Benden sana tavsiye bu kadar yalvarıp kendini ezik duruma düşürürsen bir ağırlığın olmazsa hayatında birinin olmasını bekleme
Daha doğrusu şöyle, yorumlara yaptığın yanıtlardan yola çıkarak bir karakter analizi ortaya çıkardım yani yazış tarzından söylediklerinden yola çıkarak nasıl biri olduğunu çözdüm kişilik analizi yaptım ve masum ciddi evlilik isteyen kendini eşine saklayan edepli sadık dürüst tam evlenmelik denilecek bi kişi olduğunu farkettim yani bu yüzden seninle tanışmak için can attım. Ben psikoloğum ve mesleki dezenformasyon diyelim birazda hayatta bi çok insanla karşılaşa karsilaşa insan sarrafı oluyorsunuz yani insanın karakter DNA'sı öyle bir şey ki yazış tarzından o cümlelerin içindeki duyguyu hissedip ortaya bi karakter analizi çıkarabiliyorsun tabi bu bazen yanıltıcı olabiliyor çünkü jest ve mimikleri görmeden yazılarla yazış tarzıyla anca bu kadar oluyor. Size rahatsızlık verdiğim için özür dilerim tek niyetim sandığım gibi biri olduğunuzu düşünüp tanışıp ciddi bir yola girmekti.
Tatlı bence, küçükçüyüm
Seven sorun etmez bence
Bencede
Genetikte yok mu şöye 90 falan seninde büyümez mi bjzvzözö
Yok kshdhdigshs
Hepinizin mi küçük yaa jbzösj
Evet amaa küçük değilmiş idealmis cevapları okuyabilirsin aizhajzb
Bence 80b nin altı küçükçük c güzel 85d en iyi yaa bjzözj
Tamam
yok mu 90 o kullanan sjzözö
Avuç bile doldurmaz ki 75B
Abartma istersen akxdhshs
Niye abartayım gayet ciddiyim. 75 göğüs çevresi olan kız çok zayıftır B cup da küçük
Avuca sığıyor o kadar da değil akjzjahzh
belki benim avuçlarım büyük Allah Allah 😅😅
sence 18/5 nasıl?
Avuçların büyükse bu benim sorunum değil akbzsjzksk diğer soruna gelecek olursak pek bilgim yok ama ortalama da sanirim 17 falan ortalamanın üstünde işte akxbhsgxhd
kalınlık 5 cm kağıt havlu rulosuna sığmıyor
Abart abart biraz daha abart kajszushddh sen şimdi tek seferde 5 6 defa boşalıyorum çok geç geliyorum 3 4 saat sürüyor falan da dersin akxhsuhxhshd
kimseye yalan borcum yok istersen fotoğraf atayım cesaretin var mı?
Cesaretle ne alakası var anlamadım akbzhsuzhs midem almaz yani gerek yok o yüzden eğer dediğin doğruysa da ne mutlu partnerine o zaman
Yani öyle abartıyorsun dedin ya onun için görmeye cesaretin var mı dedim
Küçük herzaman iyidir kadın içinde erkek içimde
Erkek için neden iyi mesela?
Hepsi agızıma sıgar emerken hepsinin vakumlandıgını hizsedersin
Bu arada evet doğru diyorsun bu açıdan düşünmemiştim hiç kxkaksh
Bi kısmının emilmesimi hepsinin vakumlanmasımı iyi
Yani ne kadar çok emilirse o kadar iyi bence
Evet morarana kadar ucu kıpkırmızı olup sızlayana kadar
Aynen
Fena oluyom aklıma geldikçe
Patlat bir 31 öyleyse ne diyim wksbjahzhs
Yetiyomu sence yetmiyoki
Yapacak bişey yok
Sen farklı degilsin şu an bence sende isteklisin
Ben hep istekliyim ki zaten
Okluyosun o zaman sende
Canım isteyince evet
75 beden dik olması yeterlidir maks 80
Sarkık değil çok şükür
işte en sevdiğim ama memeden ziyade o hatunun enerjisini de yüzünü de beğenmeliyim
Tabi canım sadece memeden dolayı da sevilmez insan bence de
çünkü çok yüzeysel geliyor bana bu tip şeyler ve itici geliyor.
Bencede ikinci planda düşünülmesi gereken şeyler bana kalırsa da
iki tarafta birbirine güven sağlarsa her şey güzel olur ama bu devirde güven demek büyük risk demek sadece
Kesinlikle maalesef ki güvenemiyor kimse kimseye
umarım beyaz atlı prensini bulursun o da bu güzelliklerden yararlanır zamanı geldiğinde
Umarım☺️
75 super bence meme hastasiyimdir
Gerçekten mi yaa birçok kişi güzel demiş ama tabi dürüstseniz akdhshgdhw
Meme değil olay anlasana be
Ne peki olay? Siz erkekler meme için kurşun atar kurşun yersiniz akdbsjzgbs
Ney olay?
İki meme için 7.65 harcasaydık ohooo teksasa dönerdi ortalık. Olay kendini ona kabul ettirmek te. her şey meme ile çözülmüyor bebek
Tabi her şey meme değil de cinsellikte erkeklerin en sevdiği şeylerden biri diye dedim
Öyle zaten aksini söylemedim sjjsk ama meme demek cinselliği komple kapsamıyor bunu öğrenmelisin sjsj
Hayır öyle değil tabiki biliyorum ama önemli de bir detay şimdi kjahdhshs
Yorumlayamadım sjsj bir şey demiyoruum skjdkd
Peki kxkadhwj teşekkürler
Rica tatlı kız sjjs
Kkabxkkaj
küçük iyi o ölçü çok güzel
Gerçekten mi yaa bana küçük geliyor moralim bozuluyor 🥲
Gorebilir miyim elbise ile
Hayır tabikii
memeyi neden sorun ediyorsunuz
Bilmem küçük geliyordu moralim bozuluyordu ama yorumlarda çoğu kişi ideal ve güzel demiş
ten rengin ne
Beyaz tenliyim
çok seksi olmalısın kiz
ne güzel oksanir onlar
Sakin oll akhzhahzv
Boy kilo kaç
158 boy 52 kilo
sevgilin var mı
Yok
tanışmak istiyorum seninle
Ben istemiyorum ama napicaazz?
kötü oldu
Senin için evet ama yapacak bişey yok kxkajshsjs
yasin kaç
24
bakire misin
Evet
ciddi ilişki mi istersin
Evet ciddi ilişki insanıyım takılmak bana göre değil
Ciddi ilişkili isteyen arkadaşım var ama tanışmak istemezsin
Şimdi de arkadaşına mı paslıyorsun akhxuagzshsb
Ben ciddi ilişki istemem ki arkadaş da iyidir
İyi en azından açık sözlüsün akxhsjzhsh arkadaşına selam söyle umarım bulur kendine göre birini
Haberi yok ki o çapkın değil sevgili de bulamaz
Çıkar onun da karşısına biri yaa
Özelde konuşalım mı
Almiyim teşekkürler
Avuca geldigi surece idealdir
Geliyor ama bana küçük geliyor yaptırmayı düşünüyorum ama öyle de doğal gibi olmuyor🥲
Tavsiye etmem zamanla sarkma yapar buyukluğu iyş durusu da iyise sorun yok dıger turlu cok sarsıntı olur rahatsız eder
Yok sarkık değil neyse ki
Tamam o zaman avuca oturuyor diyorsun sorun yok ama kaç kilosun bedende nasıl duruyor bunlardan dolayı da küçük hissediyor olabilirsin
158 boy 52 kiloyum
Sorun yok o zaman ust beden cok geniş değilse guzel duruyordur diye tahmin ediyorum
Yok üst bedenim ince neyseki
Neden kucuk geliyor ki anlamadım hersey olağan seyrinde elin mı buyuk acaba lsllsks
Yaa son söylediğine çok güldüm 😂😂😂 yok ellerim minik ama biraz daha büyük olsa güzel olurdu diye düşündüm hep hatta yaptırmayı da düşündüm bı ara ama hem çok acılı bir işlem hem de doğallığını bozmak istemedim amaa gelen cevaplardan sonra anladım ki idealmis ölçüsü kajxhahshhs
Yanı son çare olarak da kesinkes yazarsın bana yorumlarım yanı kskskskksks
Yok almiyim sağol kabxjhahss
Teklif var ısrar yok ama biraz israrın zararı olmaz sanki :) ksksksls
Yok yok ısrar iyi değildir kxkxkxk
Sen bilirsin ama eklemeni israrla teklif ederim bugün olmazsa yarın konusalım muhabbet ederiz :))
Teşekkürler:)
Yaşını sormayı unuttum )
24
Zaten ferketmezdi ki lskskskkd
Ben can memnun oldum
Açık sözlülüğün gözlerimi yaşarttı wksbjahzhs memnun oldum can bende Nazlıcan akdhsyzhsh
Dört gözle bekliyor olacağım eklemeni
iyi geceler
tatlı rüyalar
ben can
Müsaadenlr kaçar...
İyi gecelerr
👉👈
Avuç doldurur. hıhım sever misin?
Kilon nasıl kaç kilosun
158 boy 52 kiloyum
Gizliden çıkayım mı daha detaylı konuşalım
Gerek yok bence akjduahsv
Gel kızım korkma yemem🤭
Almiyim sağol
küçük seviyorum
Tamamdır👌👌👌
Harika
İdeal işte 👍
Her türlü yenir merak etme 😋
Ölçüyü pek bilmem avuca bakarım
Yakışan var
Boyun kılona gore degısır
158 boy 52 kilo
Normal kucuk sayılmaz
Teşekkürler
İyi bakalım
Biraz küçük sanki
Bana da öyle geliyordu da birçok kişi ideal ve güzel demiş
Eminin hiç meme görmemişlerdir
Abartmaa
Güzel bem seviyorum ama biraz daha büyük olması birtakım şeyler için güzel oluyor 😉
Tabi büyük sevenler de vardır senin gibi ama küçük de güzeldir yaa akdjjwshgw
Ne kadar küçük olduğuna bağlı 😉😉
75 B işte 158 boy 52 kiloya
Büyük göğüslerin bazen farklı işlevleri olabiliyor sadece :)))
Olabilir haklısın:)
Varda zaten:)
Küçük bence çok güzel ama detaylı şekilde ...
Uçlarda dikse candır
Nasıl yani ne detayı
Evet uçları çıkık
Bazıları senin gibi olanları sever minyon musun sen?
Minyonum sanırım kkahxushhs 158 boy 52 kiloyum işte
Takip edebilir misin evet hayır demen yeterli 32 yaşındayım
Hayır
Küçük be
Güzel
Küçük orta
Küçük mü orta mı akshhszg
Küçük 😀
Tamam akxjhahsg
Hadi bakalım. Hsgjxd
Ama çoğunluk senin gibi düşünmüyor ideal ve güzel diyor kkabxjsghs
avuç doldursun kafi
Dimii adam olana çok bile😂
kesinlikle😉 işi bilene yeterde artar
Bencedee akbxhwhzhj
işi bilene denk gelirsin umarım 🙃
Umarım
küçük bi tavsiye hemen konuya girenden uzak dur
Ayy yok zateen. O ne öyle istekli dedeler gibi hemen konuya girenden ne hayr gelir 🤦🏻♀️ tabi kimisi de çakal oluyor usul usul yanaşıp belli ediyor kendini iki türden de uzak durmaya çalışicam artık akbxhshzh
A. z. g. ı. n*
kötü olan taraf işi bilen çok az ve çoğunluk ufo gören mağusum köylüye bağlıyo🙃
Onu bilmiyorum artık yaşamadığım için:)
evlilikten önce mi sonra mı yaşamayı düşünüyosun
Evlendiğimde eşimle yaşamak istiyorum
öyleyse biraz daha ince eleyip sık doku yoksa ummadık taşla kafanı kırma
evlendikten sonra istediğin gibi çıkmazsa işkence gibi olur sana
Yok zaten seciciyim fazlasıyla hemen de güvenemiyorum öyle herkese bakalım🥲
yaş kaç şu an
Evlenmeden önce bu tür konuları konuşucaz illaki neden işkence olsun ki. Yaş 24
abaza erkeklerin en belirgin huyu kendilerini çok iyi gizlerler sonrası alabildiğine bencillik, yaşın biraz daha erken ama şimdiden erkekleri derinlemesine tanımaya çalış ön hazırlık olsun
Güvenemiyorum ki hiçbirine tanışayim bu gidişle evde kalmazsam iyi 😅
sanki evde kalmakta biraz cazip geliyo sana 🙃
Ayy yook evde kalmak neden istiyim akbdusgsh
rahata alışmışsın gibi özgürlük senin göbek adın, hiç atakta yapmıyosun 😉
Evet kafam rahat ne yalan söyliyim 😅 atak yapmıyorum bulurum illaki zamanı gelince birini yaa bakalım
özgüvende sağlam turnayı gözünden vurur takla attırırsın gibime geliyo
Hadi bakalım:)
bol şanslar diliyorum istediğin gibi birini bulman için
Teşekkürler
Normal gibi
Küçük diye dert ediyorum yaptırmayı düşünüyorum ama doğal gibi olmaz ki diye düşünüyorum 🤦🏻♀️
Bırak olduğu gibi kalsın boş ver eziyet etme kendine
Dimi yaa ki ileride az da olsa büyüse yeterli adam olana çok bile bence de neyse😂
Takılma bütünlüğünü koru 🙃
Öyle yapıcam teşekkürler ☺️
Rica ederim
guzel