
Herkes aynı tip dolanmaya başladı. Fındık burun, botoks, detoks fotokopox vs
yok mu şöyle everest burunlu

Herkes aynı tip dolanmaya başladı. Fındık burun, botoks, detoks fotokopox vs
yok mu şöyle everest burunlu
Çünkü erkeklerin çoğu sarışınlara yükseldiği için kadınlar da sarışın değilken hayatındaki adamın yeteri kadar ilgisini çekemeyeceklerini düşünüyor. Kadın denen varlık yüksek derecede arzulanma hissini seven bir varlık, erkekler de bunu genelde salya akıtma temalı sarışın kadınlara gösterdiğinden sonuç Civciv Sarısı Dipli Dünya 😂
Maalesef artık herkes birbirine benzer oldu, hep bu estetik faciasından dolayı herkes de aynı güzellik algısı oluştu. Kalkık kaşlar, çekik tilki bakışlar, ördek dudaklar, kalkık ve kaydırak burunlar, şişirilmiş vücut hatları gerçekten yapaylık iyi değil, ben doğallıktan ve insanın kusurlarıyla kendini sevmesinden yanayım, bazen bazı şeyleri çok abartmıyoruz muyuz sence de?
Bu kusurum var kimse beni beğenmez diye düşünüyoruz, belki başkalarının gözünde o kusur bile değilken, çok yanlış düşünüyoruz tabi kalıplaşmış güzellik algısı da bizi buna itiyor.
Bence önce insan kendini sevmeli kendi psikolojisini düzeltmeli sonra zaten bunlara gerek kalmayacaktır.
Haklı bir yorum daha
İşte bizde kendimizi kandırıyoruz göreceli diye. Psikolojik de birazcık estetik yaptırdıkça yaptırası geliyor insanın. Birde herkes beni beğensin, erkeklere yaranma beğenilme arzusunda da oluyor bunlar.
Sosyal medyada ki güzellik algısı da bir etken tabi. Mesela sosyal medyada canlı yayın açıyorlar izleyiciler yok senin burnun büyük, ağzın geniş, dudakların ince gibi yorumlar yaptıkça kişilerin iyice psikolojisi bozuluyor ve zamanla kendilerini beğenmemeye başlıyorlar. Hal böyle olunca estetikler şunlar bunlar havada uçuşuyor.
Farklılıklar özel olmalı şimdi herkes bir tip olmaya çalıştığı için olabilir. Farklılıkları dışlamamak da önemli. Toplum belli bir algıyı geriye ittikçe kisiler de benzeme çabasına girişiyor maalesef
Cevap
7Cevap
Burnumun maşallahı var malum laz genleri😅
Ama param olsa ben de yaptırmak istiyorum şahsen
Yaptırma kızım bir farklılığın olsun ne gerek var teksin özelsin
@Magdurbirisiiiste sevmiyorum Allah Allah farklı olmak değil ki amacım kendimi daha mutlu hissetmek
Erkeklerin de kadınlardan aşağı kalır yanı yok artık onlar da birbirine benzemeye başladı ama sadece 40+ üstü djdja Kadınları ise; beğenilme arzusu, erkeklerde Pamela Anderson kadın tipi hastalığı onları bu hale getirmiş olabilir, estetik de dövme yaptırmak gibi bağımlılık yapıyormuş diyorlar. İkisi de yok, doğru mudur bilemeyeceğim.
Benden bir tane daha yook. Yioooğ yiooğ benden bir tane daha yiooğ
Ne diyon vöcöcöcö
Şarkı söylüyordum vöcöcö
Söyle de duyalım, sen mırıldanıyorsun
Görüşüne katılıyorum, evet
@Flowerlady1903 🫠🌷
Benden de güller gelsin
İnsan egosunun fısıltılarına kurban gidiyor işte. Toplumsal eleştiriye maruz kalmak işin bahanesi. Aslolan kafasının içinde o insana estetik yaptırması gerektiğini söyleyip yönlendiren egosentrik ses. O sesi dinleyip yaptırınca bitmiyor daha da istekli yürüyor bu sefer. Sürekli komutlara uyunca bu sefer hem içsel olarak bir cehennem yaşıyor, hem de değişikliğinde sürekli bir kusursuzluk aradığı için her yaptırışında görüntüsü bozuluyor bundan dolayı da pişmanlıklar kaçınılmaz oluyor
Güzel görüş
Güzellik uzmanı arkadaşım ısrarla dudaklarıma dolgu yaptirmami istiyor. Minik dokunuşlar ile botoks yapalım daha genç görünürsün dior. Bakıyorum herkesin dudaklar ördek dudak bakışlar kocaman mimik yok burunlar desen fix..
Hepsi aynı işte...
Erkekler begenmese bunu yapmazlar diye düşünüyorum.
Ördek agdhdhdh
Estetik yaptırınca ne oluyor neden kendini oldugun gibi kabul etmiyorsun sevmiyorsun herkes birbirine benziyor estetik yaptırınca tek tip kişilik ortaya çıkıyor ve çogalıyor. Yaşlanınca yüzünüz daha kötü olacak ve rahatsız etmeye başlayacak çünkü insanlar eski halinizi ve yaşlanınca halinizi ne kadar, degişik oldugunu fark edecek. o kadar estetik yaptırıyorsunuz ki aile üyeleri bile sizi tanımıyor. Sizi yaratan tanrı ben böyle bir insan yaratmadım diyecek 😀😀Allah'ın size verdigi vucudu ve görünüşünü degiştiriyorsunuz Allahın yarattıgını begenmiyorsunuz ve bu şirk koşmaktır 😂
Güzellik göreceli fakat sosyal medya gibi pop kültür araçlarının yarattığı "Çizgilerin algısı" kavramı; kalıplaşan, doğallığın yerine yapaylığın pazarlandigi somut benzemeye yol açıyor İmanlı Atayiz Beycim...
Buna lafa kalıbımı basarım, insan vücuduna olan teşir edici bu müdahaleler zamanla insanın kendi bedenine yabancı kalacağına neden olacağını bilmek için bilge olmaya gerek yok.
@CübbesizPapaz Teşekkür ediyorum o halde, aynen öyle
@imanliatayiz Takip isteği için de çok teşekkürler İmanlı Atayız Beycim
Yapay zekadan sonra yapay şekillendirme absürt gelmemeye başladı lady flower
Yapay zekanin da ikili öznedeki yapay şekillendirme olduğunu varsayabiliriz, yapay zeka koşullu kabullenmeyle içselleşiyorsa; zaman da yapay şekillendirmeye istediğini vermeye başlayacaktır İmanlı Atayız Beycim...
Doğallık algısını kaybetti insanlar. Beğenilme iç güdüsüyle hareket ediliyor. Ve neyi çok görürsek o normalleşmeye başlıyor bir yerden sonra. İhtiyacı olan yaptırmalı. Ancak ihtiyaç duymayan keyfem aynada başkasına bakacağını bile bile yaptırmamalı.
Katılıyorum
Bazı güzellik standartlarından dolayı dolgun dudaklar, fındık gibi bir burun badem göz, belirgin bir çene ve elmacık kemiği bunlara sahip olan güzel olmayan çirkin kategorisine giriyor öyle bir algı var şu an
Kötü durum
Aytık gucciye biyaj hak veyiyoyum maykenleyi daha güjel geyiyoy inşanlay hey şeyi abaytmayı şeviyoy fikirleyi biye tek tip fijikşel oyayak büle oymalayına şaşıymıyoyum
🦄
Herkesin güzellik anlayışı bir noktada birbirine benziyor sanırım. Bu kadar aynılaşmanın başka bir açıklaması olamaz yoksa.
Benceede
Güzelliğini göreceye bırakmadan işi garantiye almak isteyen kızlar onlar. Kendilerine güven eksikliği var demekki.
Güven eksikliği mi uzuv eksikliği mi
Uy nedeysun yapay mı
Ne yabay mi demen lazımdı dhdhd
Kimse kendi gibi olmak istemiyor çoğu insan başkası olmak için yaşıyor böyle tek tip geziniyorlar kurban
İdolsun gurban
Sağ olasın
Bence çok güzeller. Düşüncelerinize katılmıyorum... Ben de yaptıracağım her bir tarafımı. Barbie bebeklerden daha fazla barbie bebek olacağım.😌
Sen zaten barbisin ponçikov
Bu görseldeki ve ona benzer kızlar bana travesti gibi geliyorlar mk
Meraba birader dese şok olmam
Ben yaptırmadım ama param olsa birkac değişiklik yaptırırım 🙂
Ne gibi
Beğendiğiniz bedenlere hayalinizdeki ruhları koyup aşk sanıyorsunuz
Hıığ
Bunun sebebi sadece erkekler kızların herhangi bir suçu yok erkekler yok kim kardashian kylie Jenner tarz kadınları beğeniyorum deyip yanındakilerini asagiliyorlar burnun gargamel dudagin cirkin memen sarkik gibi kizlarinda otomatik olarak bir komplekse girip estetiğe başvuruyorlar
Bence bu durum avantaj olarak kullanılabilir
Çapkınlık yaparken yakalanıldığında, ben bu kadını sen zannediyordum bebeğim denilebilir
Evet herkes birbirine benziyor. Saçları , kaşları, kıyafetleri , dudak , burun, tırnsk vs hiç karakteristik durmuyor
tek tip geziyolar da güzel gorunuyolar mi ki? evet estetik gorunuyo olabilirler ama doğal kusurlari seviyoruz ablacim
Ezik özentiler mesela benim guzelligkm çok farklı estetikle kimse ben olamaz fizik yüz ölsem de kendim olarak anılacam ama bu ezik arkadaşlar karıştırılacak ve unutulcak
gezmiyor herkese yakışan tip aynı değil her burun herkese nasıl yakışmıyorsa bu da böyle
Hiçbiri yok bende şükür minyon tipimle Koca göz fındık burnumla olduğum gibiyim..
Yaradilistan gelen ozgunlukten ziyade genel kabul gormus, begenilen olma cabasindan oluyor
Güzellik algısı yüzünden hepsi biri birine benziyor 34 beden olmaya çalışıyor
Parası olmayanlara bak o zaman, onlar doğal
Kendim için sormadım
Baksınlar
Göreceyi kaybetmişler
Lan olm dhfhf
Hepsi naylona dönmüş bi tane orjinal dogal kalmadı
Asddhdhd
Ben o tiplerden değilim çok şükür.. 😅
Tek sebebi zengin koca. d
Doğal fındık burun olanlar🤚🏻🤚🏻
Örnek hepsi tek tip ama bana göre soldaki daha güzel
Aynı doktora gitmesin onlarda djfjf
Barbie güzelliği göreceli değil
Klonlanmış gibiler doğallık lüks oldu artık
Estetik çıktı mertlik bozuldu
Arz talep meselesi, istiyonuz üretiyorlar
Popüler kültür köleliği..
herkes birbirine özeniyor çünkü
Niye genelleme yapıyorsunuz aaa
Sürü psikolojisi işte 🤷♀️
Yoo ben orijinalim boya sıva da yok
Kesinlikle fazla estetik insanları mahevediyor
Doğuştan burnum fındık jsjsjj
Anladıkları o dur
Hepsi aynı
Benim hafif kemikli seviyorum böyle doğal
Modern kölelik.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?