Ben her gün almaya başladım son zamanlarda, yani dışardan eve girer girmez duşunu alıyorum ama saçımi yikamiyorum her gün , sadece duj jeliyle bedenimi keseleyip durulaniyorum. Çünkü saçlarım çok kuru maalesef.
Peki sizin duş sıklığınız ne?
Ben her gün almaya başladım son zamanlarda, yani dışardan eve girer girmez duşunu alıyorum ama saçımi yikamiyorum her gün , sadece duj jeliyle bedenimi keseleyip durulaniyorum. Çünkü saçlarım çok kuru maalesef.
Peki sizin duş sıklığınız ne?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Hergun evden çıkarken tepeden tırnağa yıkanıp temizlenip abdestini de alıp evden abdestli çıkıyorum çok şükür
Ben her akşam alıyorum bazen sabah uyanınca bile alıyorum mevsimin önemi yok
Duş jeliyle kese yapılmaz
Kesenin bezi var onunla yapılır
Ayrıca lifle yıkanmadıktan, kese beziyle keselenmedikten sonra temizlenmiş sayılmazsın
Pislik kezo
Her gün yaz kış farketmez...
Her gün, değişmez
Mecburen her gece alıyorum
ben de her gün yaz kış
2 saatte bir
Haftada 4 kez