AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Cımbızla bile alırken kıpkırmızı oluyorum bir türlü geçmiyor kırmızılık ipi denemedim deneyenlerde asla denemeyin demişlerdi kesinlikle önermem cildini çok kötü tahriş edersin
@Levlacanım en iyisi agda
Yalnız ilaç kullanırken ağda yasak
Yaa öyle mi : (
Kaçıncı ayındasın
5. Ayım bir süredir bitti doktor randevusu bulamyorum diye ilaç yeniletemedim henüz ilk başlarda 6 ay sürer diye düşündüğüm şey bir yıla kadar da sürebilir hele bittikten sonra bile cildin kendine gelmesi en az 1-2 sene sürüyormuş bunu sonradan öğrenmek bende bir tık üzüntü yaşattı
Ya cımbızla tek tek almak zor değil mi bir de küçük tüyler hani bıyık bölgesi
1-2 sene abartılmış bir 6 ay kadar sürüyor sadece
Ama şu bıyık sorununa çözüm bulamadım çok sıkıntı ya jilet vuramam iple almak istiyorum sorun olmaz diyenler de var hassaslaştırır diyenler de
Çıkış yolu bulamıyorum :(
Cımbız aşırı zor zaten hassas bir cilt birde tek tek almak yorucu hepsini de almyor ama ip TikTok varsa arama kısmına yaz yapanlar görmüştüm kıpkırmızı etrafta dolasyolar gecmyo yani çünkü cilt bariyeri inceliyor bu süreçte
6 ay doktorum ilaç kullanımı sürecek demişti tabi bu kişiye göre değişiyor süresi uzayabiliyor ama ağda vb ilaç kullanımı bittikten 1 yıl sonra yapılabilir diye duydum bende yyani baslangicta kolay gibi görünse de ilaç kullanımı zorlaştırıyor hayatı bitse de kurtulsak
Ya evet gerçekten çok zor ve dediğim gibi hepsi de alınmıyor
Tahriş etmekten korkuyorum (ama iple devam edenler var )
bir defa böyle bir şey yaşarsam hiç yapmam
Kızarırsa O kızarıklığı da geçici bir süre kapatıcı ile kapatabilir miyim bilmiyorum
İlaca başlamama nedenlerimden biri de buydu yani nasıl yaparım diyordum hala da çözümünü bulamadım ip yok ağda yok e napalım
Ben bir de yeni başladım : (
Yani denersen deneyimini benimle de paylaşmani isterim bakalım ne olucak 😅
Şu an 15. Gün bi 3-4 gün sonra denicem yazarım 😄
Ama ben zaten şu an bir şey olacağını düşünmüyorum. Kuruluğum yok öyle
İncelme de hissetmedim yolun başında olduğum için pek etkilemez ama işte endişem sürecin sonraki dönemleri içindi
Bakalım
Güncelleme için geldim burada mısınnn 😄
Bildirimlerim kapalı giriş yapınca gördüm burdayım şimdi 😄
Sorun olmadı 😄
Nasıl Yaa bunca zaman boşuna mı almadim cımbızla acı çektim 😅 kalıcı kızarıklık falan olmadı mı
Yok hayır hiç olmadı aynı normal zaman gibiydi
Ben ilk günden itibaren yaptırmıcam diyordum korkuyordum ama haftaya tekrar denicem 😅
Sadece ben değil bu yöntemi ilaç kullanıp da yapanlar çok fazla
Ama tabi hassasiyet hissedilirse yapılmamalı
Bu Arada 5. Aydasın sanırım sen cildin çok mu ince yani yüzün ve kuruluğun nemlendirici ile üstesinden gelebiliyor musun
Ayrıca şunu da sormak istiyorum sivilcen çıkıyor mu şu an
Kusma yapmış miydi
Herkeste farklılık gösterir benim sivilcelerim doktora gitmeden önce deli gibi birden yüzümde attı o yüzden hemen ilaç yazdı doktor ilk aylar 2-3 ay attı bitti kusması sonrasında ne kadar güneş kremi de sürsem maalesef yüzüm aşırı kızarıyor buna çare bulamadım ilaç bitene kadar devam ve yan etki olarak aşırı egzama oldu yüzüm ve kollarım ilaç yazdırdım ben iki aydır randevu bulamadığından hastaneye gidemedim ama yüzümde gozeneklerim hala açık yağlı yiyecekler tukettigimde bir iki tane sivilice küçük çıkıp hemen geçiyor temennim bir an önce sağlıklı ve pürüzsüz bir cilde kavuşmak ha şu da var dudaklarına krem kesinlikle uygula çok fena kuruyor yüzüne de evdeyken bile güneş kremi uygulamani öneririm nemlendirici de denedim ama benim her türlü kızardı hele ki dışarı çıkınca bu süreç bitince de leke kremi tedavsii başlıyor diye biliyorum ama çoğu kişinin 6 aydan daha fazla sürmüş umarım bizim bir an önce biter çünkü tüy alamama durumu çok sıkıyor insanı ( uzun oldu kusura bakma iyi okumalar 😄)
Benim pek sivilcem kalmamıştı yani
Bir tedavi uyguladık geçti gibi oldu çok memnundum ama ufak ufak tekrarlayınca doktor bu ilacı yazdı. Önceki tedaviden dolayı da sende kusma beklemiyorum dedi. Kusmalar ilk ayda mı ikinci ayda mı başlar bilmiyorum ama ilk ayda benim sivilcem olmadı öyle pek
Güneş kremini evde de kullanmak gerek ama doktor gerek yok dedi. Kışın için belki gerek yok ama yazın evde de kullanılmalı da krem nasıl koruyor ya mesela yaz sıcaklarında dışarda olmak güneşle temas etmek falan, umarım korur
Yüzün tedaviden önce de kızarıyor muydu böyle? Hassas mıydın yani
Bu arada benim de elimin üstünde egzama olmuştu
Ona da ayrı krem yazdı sanırım ben de yaşayacağım onu
Bu arada kaç mg kullanıyordun
Bi de demiştin ya cımbızla bile alırken kıpkırmızı alıyorum diye
Hani hiç mi geçmiyor ne kadar sürede geçiyor bu kızarıklık
Ya hem cımbız küçük minik tüyleri almaz ki çok zor eziyet gibi : (
Gözenekleri sormuştum kapanır mı diye eğer sivilceye bağlıysa kapanır ama bazı insanların yapısı öyledir dedi. Şu bir ayda burnumdaki siyah noktalar gitti ve gözenekler küçüldü gibi geliyor gözüme
Bence zamanla toplarlar gözenekler
Tedavinin bitmesine daha var hem senin de
Yağlı tüketmemeye çalış dikkat et
Bir de bunu sormuş muydum bilmiyorum ama doktoruna iple alma durumunu sordun mu sorun olur mu diye
İlk ayda dudak kuruluğu yaşamış mıydın bu arada 🥲
Şu an öyle aşırı bir kuruluk yok ama hametan kullanıyorum elimden geldiğince
Umarım baş edebilirim
Ben sırf o tüy durumundan bile başlayamıyordum bu tedaviye
Nasıl yapıcam diye
Çünkü gerçekten zor ya
Umarım biter 6 ayda
Uzun oldu demişsin benimki senden daha uzun oldu 🥲😅
Umarımm cabukcak biter hem yüzün çok kusmuyorsa 3-4 ayda da tedavi olanları duymuştum benim cildim hassas değildi yağlı bir cilde sahiptim ağda bile vurabiliyordum hemen gecyodu şimdi cımbızla alınca bir beş dakika kadar kızarık gezyorum hemen nemlendirmeye calsyorum ki geçsin hametan bu arada çok iyi ben herşeyde kullanıyorum nerdeyse elim kolum 😄 ilk ayları çok hatrlamyorum ben sürekli hametan sürdüğüm için çok kuruluk yaşamadım dudaklarımda ama cildim son aylarda aşırı kuru olup döküntü yaptı ne kadar nemlendirsem de doktoruma tüylerle ilgili bir şey sormadım bir gün sorarsam yine cevaplarım buraya hemen leke tedavisine geçmek istiyorum bu kadar yorulacagimi düşünmedim ama cidden yorucu benim ilk aylarda siyah noktaların aşırı atfi korkunçtu ve bende hametan uyguladım kendi kafama fore sonra siyah noktalrimin bittiğine şahit oldum ama ilaçtan mi hametandan mi bilemem hametan surmeye devam etmedim çünkü yüzü kızartabilir veya inceltebilir bilgim yok iki aydır ilaç kullanmıyorum ama hala koşarsam yüzüm pancara donusyyo ve dudaklarım kuruyor ağda yapmaya çekindim çünkü cildim ince şuanda
Mis gibi bilgi aktarımı yapyoruz işte 😅
Yok ya keşke öyle olsa sivilceye göre değil de kiloya göre alınması gereken doz miktarı var onu tamamlamak gerek
Benim de cildim yağlı ağdayı neresi için diyorsun bilmiyorum ama bıyık bölgesine uyguluyordum ben sorun olmuyordu hemen geçiyordu ama şimdi yasak hani o sorun değil de ip de sorun olmasa bari
Arkadaşlarım hep kullanmış sorun olmuyor diyorlar sadece kızarıklık biraz uzun sürüyormuş max bir gün gibi
Beş dakika iyiymiş ya ama cımbızda gerçi cilde çok müdahale de yok
Ben iple aldırmadan önce de nemlendirdim hep ne ile nemlendirdim sencee
Hametan tabii ki 😂😂korkumdan artık
Sürüyordum hatta üçüncüde kuaför biraz silmişti almıyor diye 😀
İlkinde de krem sür demişti
Sonra ikincide de krem mi sürdün iyi yapmışsın demişti 😅
Hametanı dudak için verdi de gerçekten öyle
Benim parmak uçlarım egzama oldu mesela
Doktor krem vermeden önce onu sürmüştüm çok iyi gelmişti
Vücut için de ürederm verdi o da güzel
Dökülmeler normal son aylardasın o yüzden
Siyah noktaların ilaçtan dolayı gitti
Hametan yağlı bir yapıda geçirmez ki o aksine yağlandırıyor nemlendiriyor
İki aydır kullanmasan da sakın ağda yapma ip belki zorda kalırsan ama ağda direkt kaldırır
Ben ipi konuşmamıza rağmen tekrar sordum hatta yaptığımı da söyledim
Riskli dedi bir de sende düşük dozda bile egzama olmuş hemen dedi
Yani yara olursa ve o yarayla güneşe çıkarsan iz kalır dedi
Yani maske kullanmak lazım aslında çünkü yaz geliyor keşke kışa denk gelseydi
Bu arada hani diyorlar ya çok ince çok ince diye
Bunu hissedebiliyor musunuz dışardan ya en çok bunu merak ediyorum abartılıyor mı falan diye
Abartılmıyordur ama nasıl bir şey acaba umarım iple almaya engel olmaz çünkü ben cımbızla temizleyemem ki öyle 🥲🥲
Demi iyi oluyor paylaşmak 😅
Yazıyı görünce bir maşallah çektim 😂İnceliğini tabiki hissetmiyoruz ama cildin hemen böyle kızarıyor ya ne yaparsan yap o an diyosun ki benim cildim şu an çok ince farkına varma süreci oluyor bu arada bence cımbızla bile bu kadar kizariyorsa ip deriyi söker atar sonraki aylarda deneme derim denersen de hametana koş 😄 cımbızla gerçekten tam anlamıyla temizlenmyo ama yani bir sureni ayırıp elinden geldiği kadar almaya çalış en azından belli olmayacak dereceye ulasyor keşke sağlık ocağı su ilaçları yazsa da hemencecik bitse randevu bul hastane sıra doktor amma dert leke tedavisi var birde bu işin
😂
hassaslıktan kızarıklıktan yani anladım
Ya herkeste farklı sanırım bu yapanlara helal olsun ip pratik çünkü 😂
Yara olursa ne yaparım diye düşünüyorum da hametan onarır umarım
Sonra da dilim yanar bi daha yapmam 😂😂
En kötü dediğin gibi belli olmayacak seviyede olması yeterli olur artık ne yapalım
Uzak çevrede de mi yok hiç randevu ya
2 ayın sonunda randevu buldum da bakalım doktor ne dicek süreci uzaticak mi leke tedavisi de en az 6 ay sürüyor asıl onu ne yapicam 6 ay randevu bulamamaktan 1yila uzuyor artık istek falan kalmıyor insanda bu arada oruç tutuyorsan eğer bol bol su içmeyi aksatma böbrekler için çok sağlıksız bu ilaç
Kaldığın yerden devam edersin gibi
6 ay uzunmuş leke için ya 🥲🥲ama olsun sivilce tedavisinden kolaydır en azından
Özelde ücretler nasıl bulunduğun yerde
Ya evet ramazan için dediğin gibi su içmek lazım
3 litreyi bulur yine ama iftar sahur arası kısıtlı zaman dilimi
Sana tavsiye versemde kendim uygulayamiyorum su içme konusunda 😅 özele maalesef şu an gidemem ama bu süreçte oraya da uğramayı düşünüyorum fiyatlarda çok bilgim yok şu an artmış olabilir leke tedavisi de internette cilt soyulması falan okudum umarım kolaydır
İç mutlakaa aksatma
Ben de düzene oturtmaya çalışıyorum
Umarım güzel geçer ya tedavinin sonuna gelmişsin 5 ay uzun bir süre atlatman çok güzel
Benim de o zamanlarım çabucak gelse 😅leke tedavisinde daha rahat olursun bu eziyet olmaz en azından ama su içerek yan etkileri biraz da olsa azaltabiliriz
Umaaarımm bir an önce güzelce biter bu süreç ikimiz içinde bu arada konuşmayı uzatıyor gibi olucak ama gözlerimde kurulukta başladı benim hele ki günümün çoğunu telefonda geçiren biri olarak daha kötü sende dikkat et
Umarımm
Yok yok hayır
Ayrıca tam benim için en önemli noktalardan birine daha değinmiş oldun
Lens kullandığım için göz kuruluğu yaşamayo istemem ama yapabiliyor maalesef gözlüğe geçmek istemem ama mecbur 🥲
Keşke seninki gibi geç başlasa daha ne isterimm
Telefonda ben de zaman geçiriyorum ya azaltayım o zaman onu
Damla kullanırım olmazsa ama sen kaç mg kullanıyordun
Bende bu süreçte gözlüge geçtim derecem düşük ama yükselmez umarım ben 30la başladım hala da öyle geçen sefer doktorum yükseltmek istedi ama ilacı bir ay gibi bir süre yine kullanmadigimdan yukseltmedi senin kaçtı? Damla da göz hastalıklarına gitmemek için kullanamıyorum 😂 eczaneden reçetesiz alsam ne kadar olur ki
İlk ay 20 sonra 30la devam dedi
Damla için göz hast gitmene gerek yokk
Eczaneye git suni göz yaşı damlası de
İlacı kullandığından bahset verirler onlar
Fiyatını öğrenirsin
En azından bilgin olur ona göre karar verirsin
Mantıklı ilaç almaya gidince sorucam ama geçenlerde sağlık ocağında yazdiriyim dedim eczacı reçetesiz olduğu için veremem dedi
Suni göz yaşı damlasını direkt alabilirsin
Tamam teşekürler bugünlük bu konuşmayı sonlandiriyorum gelisme olunca yazarız 😂
Tamamdır😅 ben de teşekkür ederim iyi gecelerr
Durum güncellemesi yapıyorumm 😃 6. Ayımı da kullandım doktor 7 ay yapalım demişti ama ben daha fazla devam etmek istemediğimi belirttim yaz ayında olduğumuz için leke tedavisine başlayamayacağımızı söyledi başka bir krem verdi o da leke kremi gibi bir şey 3 ay kullanmaliymisim ama devlet karşılamıyor. Kış ayına girdiğimizde tekrar gidip leke tedavisine başlamamı söyledi. Ağda ne zaman yapılabilir diye sordum 3 ay sonra baslayabilirsin dedi biraz şaşırdım çünkü çevreden öyle duymamıştım. Sende durumlar nasıl?
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!