Yanağımdaki tüyleri aldım, nasıl eski haline çevirebilirim?

Ben sosyal medyadan görüp yanagimdaki tüyleri aldim (kulagin orada olanları sac gibi) ve çok pişmanım çünkü uzamaya başladı ve ben ilk jiletle aldığım için iğrenç duruyo neredeyse haftada 2 kez kesmek zorunda kalıyorum ve simdi düşününce eski hali daha iyiydi tiktoktan gördüm yaptim zaten ama şimdi çok pişmanım. 1 2 haftadır dokunmadım uzar eski haline döner diye ama uzamiyo olduğu gibi kaldı ve çok çirkin duruyor saçımı toplayamıyorum sürekli toplarken kulağımı kapatıyorum bu durumdan asiri rahatsızım ne yaparsam uzar ve çirkin bir görüntü oluşturmaz yani eskisi gibi olabilir lütfen yardım edin

Yanağımdaki tüyleri aldım, nasıl eski haline çevirebilirim?
Cevapla