Güncellemeler
+1 yıl
Çok çirkinim nasıl güzel olurum
Eğer güzel olmak istiyorsan bunu bence kimse için değil kendin için iste derim. Yani illa bir erkek sevsin veya aşık olsun diye güzel olma gibi bir çabaya girme derim ben. Güzel olmak istiyorsan bunu sadece kendin için iste derim. Yani kimseye kendini güzel göstermek veya sevdirmek için uğraşma derim ben.
Kanka görseldeki sensen gayet maşallahın var. Troll soru değildir umarım fena sazanlandık. Ayrıca Allah çirkin şansı versin derler, ben de çevremi gözlemlediğim zaman bu söze katılıyorum. Çirkinler genelde daha şanslı oluyor.
Cevap
2Cevap
Bu soruya çogu kez denk geldim. Bence abartıyorsun :)
Sende hep aynı soru ilgi istiyorsun galiba
abartma sen de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?