Erkekler bana güzel olmadığım için mi bakmıyor?

Cirkinim farkındayım, minyonum. Disari cikarken hic giyimime kusamima ozenmiyorum çünkü boyum kisa.
yolda yürürken herkes küçük sanıyor beni erkekler bakmiyor ayrica boyum yuzunden Güzel hissedemiyorum.
Neden hiçbir erkek bana bakmiyor
Çirkin olmayi ben mi istedim?
Erkekler bana güzel olmadığım için mi bakmıyor?
Cevapla