Sevgilim bana güzel değilsin dedi. Öz güvenim düştü, ne yapmalıyım?

3 yillik birliktelik. 2yil beraberdik 1 yil ayri kaldik. Ayri kaldiğimiz zamanda eski sevgilisine yazmiş eski sevgilisi aşiri guzel, sonra bana yalvardi af diledi, ona arkadasca yazdigi icin. Affettim. Dun konusunca bana 'sen sen guzel misin'? Dedi. Zaten eski sevgilisi cok guzel oldugu icin kendimi kiyasliyordum. Ozguvenim dusmustu. Şimdi daha da uzuldum. Napicam arkadaslar :(

Güncellemeler
+1 yıl
Eski sevgilisi zaten aramızdan çıkmadı, buna yanık zaten. Ve çokta güzel görüyorsa, ara ara konuşuyorlarsa, neden ona dönmüyor? Ne istiyor benden?
Güncellemeler
+1 yıl
Acilll bakınnnn, barışmak için yalvarıyor, tekrar sevgili olalım diyee
Sevgilim bana güzel değilsin dedi. Öz güvenim düştü, ne yapmalıyım?
Cevapla