Arkadaşlar parlatıcı oje tırnaklarımı güçlendiriyor kırılmasına engel olduğu doğru mu? Yani elim sudan hiç çıkmıyor çalıştığım yerden dolayı ve tırnaklarımı çok kırılıyor o oje ise yarar mı? Birde namaza engel mi abdest alırken abdest kabul olur mu?
Flormar parlatıcı oje tırnak kırılmasına iyi gelir mi?
Hayır parlatıcı oje iyi gelmez haftada 2 3 kez limon sür tırnaklarına sonra da ılık suda bekle sonra da tırnak sertleştiriciler var mesela kalyon markasının tırnak sertleştiricisi gayet güzel ben bir dönem kullandım bayağı süre tırnağım kırılmadı ve işe yaradı kalyonu kullanabilirsin tırnak parlatıcısı parlaklık dışında hiçbir etkiye yaramıyor.
öncelikle şöyle söyleyeyim parlatıcı oje dediğin şey tırnağı kırmamak için veya tırnağı düzeltmek için değil sadece tırnak üzerinde bakımlı gözüksün diye bir de tırnak yüzeyi böyle pek aşınmasın diye sürülen şeffaf renkte ojedir bu parlatıcı dediğimiz şey Ancak tırnağında Bir sorun varsa bu oje düzeltmez onu tırnağındaki sorunu sadece Doktor kontrolünde sorun Neyse onunla çözebilirsin genellikle yeme ile ilgili vitamin eksikliğine bağlı olarak tırnaklarda problem oluşuyor Muhtemelen sana vitamin vereceklerdir tırnaklarında problem varsa
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Tırnağım da problem yok zaten sadece elim sudan çıkmadığı için tirnaklar zarar görüyor
Vitamin eksikliği ile alakası yok elim sürekli suda ve kimyasal maddelerle çok hasır nesir hani tırnaklarım bu nedenle doğal olarak zarar görüp kırılıyor