Sizce estetikle güzelleştikten sonra mesaj atmalı mıyım?

Uzak mesafe iliskisiydi ama surekli buluşuyorduk bana sadece fizgin guzeldi yuzun cirkin bu kadar yeter bb dedi sizce guzellesince bir kendimi gostersem gorusur mu benle onu asik edip süründürmek istiyorum cok guzel olcam bunu basarabilir miyim?
Sizce estetikle güzelleştikten sonra mesaj atmalı mıyım?
Cevapla