
Bence cilt sağlığı için çok faydalı değil. Siz ne düşünüyorsunuz?

Bence cilt sağlığı için çok faydalı değil. Siz ne düşünüyorsunuz?
Kimyasal kullanmak yerine cildine temiz bak cilt tipine göre krem kullan yeterli bence, şimdi olmasada ileri ki yaşında ciddi sağlık problemlerine yol açar
Böyle bir yüz de Sivilcelerin rengi degişir ama pötür pötür durması da gitmez heralde, alçı ile sıva çekmesi gerekebilir.. Böyle cilt problemi olunca hala makyaj yapmak akla hakaret gibi bir şey..
Üstünü ne kadar örtersen ört kendin bildikçe altındaki sıkıntıyı baya sıkıntı! Ayrıca zaten kötü olen cildi havasız nefessiz bırakıp daha kötü bir hale getirmek ne kadar doğru?
Cevap
8Cevap
Fondöten ile sivilceleri kapatmak sağlıklı değil
Evet katılıyorum. Cilt sağlığı açısından pek doğru değil diye düşünüyorum
Sivilceleri kapatma konusunda etkili olabilir ama bence hiç sağlıklı değil. Cildi tıkayabilir ve sivilce oluşumunu daha da çok artırabilir.
Bence de değil. Zaten bu kadar sivilceyi kapatması için baya uğraşması gerek
Evet katılıyorum. Fondöten ile kapatmak yerine bence bakım yapılması daha doğru olur.
Dahada fazlalaşır bende sicilce yok bir kaç gün üst üste makyaj yapayım hemen sivilce doluyor.
Evet bencede. Fondöten hem daha çok zarar verir cilde hemde daha çok çıkmasını sağlar.
bunun için çok fazla fondötene ihtiyaç vardır çok fazla kullanmakta zararlı olabilir
ama bir kaç tane sivilce varsa kapatılırsa sorun olmaz
Fondöten çok tercih etmiyorum.. Cildimde kapatmak isteyeceğim bir durum söz konusu değil..
Cilt bakımı yaparak sivilce akneler için serum kullanabilirsin makyaj yapmak zarar verir
Zamanında sivilcelerle ugrasmıs biri olarak söylüyorum kesinlikle ne kapatıcı ne fondöten kullanarak cildinizi adam edemezsiniz
Ağır hasarlı aracı abi değişeni yok diye satan galericiler geldi aklıma fotoyu görünce 😄 sivilcelerinizle barışın
Fotoğrafta güzel dursa da yakından sıvanmış duvar gibi oluyor böyle
Bunun için özel üretilmiş fondötenler var onu kullandığın sürece sorun olmuyor
Herkes istediğini yapar. Benim yüzümde sivilce yok ama kullanıyorum o da kullansın
Bugün fondötenle 1 sivilcesini kapatan yarın 3 sivilcesini fondötenle kapatır
Sağlıklı değil daha da arttır.
Solda ki hali daha güzel ne hacet fondotene
Makyaj kanser sebebi
Hiç doğru değil
Gözenekleri tikiyor aslinda daha kotu yapar
hiç sağlıklı değil
değil
Daha çok sivilce yapıyor ciltte bu durum
Değil
sağlıklı değil
Döktora gitmek daha mantıklı
😄😄😄
Bence değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?