Kanka yüzümü yarısını gördün ahahaha sen büyük resmi göremiyorsun. Yüzüm çok minyon yani tatlış bir simam var. Uzun suratlı değilim. Saçım tenimle çok uyumlu ruj soluk mu? Şaka mısın koyu renge soluk diyeni ilk defa görüyorum. Göz doktoruna görün kanka.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Hayır kullanmıyorum gencim zaten
Collagen takviyeşini alıyoyum şaçlarım daha aj dökülüyoy ve daha dinç oluyoyum ama bajen kullanmayı unutuyoyum
aa hangi marka?
Eczacıbaşı'nın Selfit collogen takviyeşini alıyoyum
Zaten yaşımdan küçük duruyorum. Boyum kısa da değil. Artık yaşlanma karşıtı kullanırsam ileride gerçek yaşıma nasıl inandıracağım?
Yaşın küçük, o yüzden anlamıyorsun.
20 olacağım?
Liseli gibi duruyorum
Fotoğraf senin mi? Göründüğü kadarıyla, yaşından büyük görünüyorsun. Saçın teninle uyumsuz, ruj soluk vs vs
Kanka yüzümü yarısını gördün ahahaha sen büyük resmi göremiyorsun. Yüzüm çok minyon yani tatlış bir simam var. Uzun suratlı değilim. Saçım tenimle çok uyumlu ruj soluk mu? Şaka mısın koyu renge soluk diyeni ilk defa görüyorum. Göz doktoruna görün kanka.
Yüzümün*
Özele geleceksen fotoğrafımı atayım. Yakın zamanda olanı.
Kollajen çok nankör bir ürün ara verip bırakmadan kullanmak gerekiyor.
Neden öyle dediniz?
Bırakınca değişimler eski halini alıyor
Gıda takviyesi olarak mı kullandınız sadece?
Evet
Hangi marka?
Gng day2day
Teşekkür ederim
Rica ederim
Resveratrol ve NMN Nikotinamid Mononükleotid. İkisi de takviye gıda olarak satılır. Ancak iyi bir diyetisyene görünmeden kullanmayın.
Genel olarak birtakım cildime iyi gelen ürün yaşlanma karşıtı değil hepimiz illa yaslanacağız diyelim..
Hayır arada bir yüzüme buz sürüyorum bir de avokado o kadar. Yaşlanmak güzel ya
Hayır kullanmıyorum 25 yaş üzeri kullanılması gerekiyor öyle biliyorum
Farklı meyilleri olmayan erkekler dışında böyle ürünler kullanan erkeklerin olduğunu sanmıyorum
elimde fazladan kiperin var satabilirim sjsjsj
Dışarı çıkar çıkmaz güneş kremi sürüyorum
Kullanmıyorum yüzümdeki kırışıklar hosuma gidiyor
Bu resimdeki kız ne yapıyor 😄
Evet
yalaan
Niye yalan söyleyeyim 😂
Krem var
ciddi mi 🙄 hangi krem
www.amazon.com.tr/.../
renkli mi aldın bi de bxjsks
Skkkdf bunun renksiz
Hali
hee iyi güneş kremi güzel
Dkfkfk sen peki
Nemlendirici bol bol ve retinol, bazen
Bende tek bu yok
Bir sürğ var atarım hepsini sana
Ay tabii ki aşko
Nelermiş
Ay yok kız şaka yaptım ki fhhb
Aşko demenden anlamıştımm
kulanmıyorum
Bol bol neşe
Çeşme suyu favorim
Masrafa gerek yok öleceksiniz 😅😅
Hayır
Kullanmam
Kullanmiyorum