Çirkin kadın olmak mı daha zor? Çirkin erkek olmak mı?

Çirkin kadın olmak zor çevremde var evde kaldılar… Erkeklerde tip önemli değil, kadınlar paraya ve zekaya bakıyor…O çirkin erkeklerle yıllarca evli kalıyorlar… Çirkin ve zengin kadınlarla evlenen yakışıklı adamlar kadını dolandırıp parasını yiyip kaçıyor uzun süre o tipe tahammül edemiyorlar… Bir de çirkin bakımlı kızlar var ki onlarda evde kalıyor, adam bakıyor tertemiz vücudu var, vur kaç yapıyor, çirkin karıysanız erkeğin gözü hep dışarda olur terk edilmeye mahkumsunuz … Erkeklerin o kadar ağladıklarına bakmayın hayatları çok kolay çoğu egoist bencil…Amelilik yaptığı için ağlayan erkek okuyup öğretmen olsaydın sürekli yatsaydın artık kadınlarda ev geçindiriyor, kızların omuzlarında büyük bir yük var…

Çirkin kadın olmak mı daha zor? Çirkin erkek olmak mı?
Cevapla