Düzeltmek demeyelim. Allah kuluna değer verip yaratıyor ve her insanın ayrı bir güzelliği var. Mükemmel değiliz elbette kusurumuz olacak. Gayet hoş bir yüzünüz ve tebessümünüz var. Ama yine de ben güzel olmak istiyorum derseniz ruhunuza, kalbinize yönelin. "Halkı mutlu etmek için dışını, Hakk'ı mutlu etmek için içini süsle" çok sevdiğim bir söz 🌿
İnsanların laflarına da çok takılmayın, herkes ne yaparsa yapın bir kulp takar ve moralinizi bozar. Siz onları dikkate almayın.
Ya kıyamam gözlerin çok güzel burnun biraz büyük sadece dudakların da güzel genel olarak güzel bence yüzün çirkinsin denir mi ya çok ayıp seni seven böyle sevsin ya boş ver gayet tatlısın
Hiç çirkin değilsin arkadaşın seni kötü etkilemek için demiş ve başarılı olmuş. Ama güzelliğini de hiç tanımadığın insanların onayıyla duyma ihtiyacı içerisinde olman da ciddi bir kendine güven sorunu olduğunu gösteriyor. Arkadaşın kötü niyetli olabilir ama gerçek sorun sen de çünkü buna inanıp böyle bir güvensizlik hissediyorsun kendine karşı.
@mnays çok doğru söylemiş. benim yazacaklarımı yazmış. sorun sende kendi değerini başkalarında arıyorsan o ellerin her zaman boş kalacak. herkes kendi ihtiyacını gördüğün sürece sana değer verecek ve sonuçta bir gün hüsranla gözlerini açacaksın. Kısaca kendine değer kriterini başkaları olarak belirlemekten vazgeç yoksa hayatın çekilmez olacak
Açık giyinen her kadını güzel sananlar da var. Ama sen çirkin değilsin. Yüzün aydınlık geldi bana. Kızlar genelde birbirlerini çekemez rakip görür hemen aşağıya çeker seninkisi de öyle olmuş.
Öncelikle arkadaşına güzellik kavramının göreceli ve öznel olduğunu belirt, sonra da aynaya bakmasını söyle bla bla bla şaka yapıyorum kalbini kıran olursa hayatından çıkartman yeterli olacaktır.
Ne derlerese desinler fazla önemseme. Çirkinliğin falan yok.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Güzel olduğunun gayet farkındasın bizi yoklama ya, ayrıca bunu bilmek iyi bişey aksiymiş gibi göstermek daha itici yapıyor
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hayır gerçekten attığı mesajı atabilirim sana bana böyle söylediği için kendimde kusur aramaya başladım acaba nerem çirkin diye çok moralim bozuldu kafama çok taktim
Canım bana bişey kanıtlamana gerek yok ben kimseyi kolay kolay övmem çok güzelsin gözlerin cildin harika, o arkadaş değil cellat olabilir uzaklaştır o yılanı enerjini düşürmesin
Uçuk kaçık makyaj değil küçük dokunuşlar yapıyorlar dudak kenarlarına çizgilerine Allah kabul etsin Ben seni tanıyor olsam düşünmem evlenmek için çabalarım
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Arkadaşım bana çirkinsin dedi efektsiz makyajsız halime çirkin miyim gerçekten ve yüzümde ne gibi değişiklikler yapmalıyım?