Bazen "yeter artık bugün de pijamalarımla dışarı çıkacam" dediğiniz oluyor mu?

#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg 🫶
Bazen "yeter artık bugün de pijamalarımla dışarı çıkacam" dediğiniz oluyor mu?

#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg 🫶
Bıktırmıyor paspal olduğum zaman günüm berbat geçiyor. Kendimi rahatsız hissediyorum. Modum aşırı düşüyor o yüzden hep bakımlıyım. Süslenir püslenirim. Ayaklarıma bakım yaparım ellerime tırnaklarıma cildime saçıma duşa girerim. Dışarı çıkarken makyajımı yaparım. Giyinirim parfüm sıkarım sonra hooop müthiş bir mod
Üniversite sınavına hazırlandığım dönem her yere eşofmanla giderdim onu hatırladım 😂😂 hafta sonu olur millet mutlu mutlu dışarıda gezerken benim saç baş dağılmış halimle dershaneden çıkışlarım olaydı🤭😂
Biraz da ruh hâlime bağlı, güzellik zaten farklı bir konu, bakımlı olmaya resmen takıntılıyım zaten, bazen de sweatshirtümle umulmadık bir aksesuar bile şıklığımı parlatıyor.. Eğlenceli aslında..🙂
Şık olmak gibi bir derde düşmüyorum açıkçası. Bakımıma, biraz da kılık kıyafetime düzen/önem verirsem yeterli oluyor. Gereksiz, yorucu şıklığa girmiyorum.
Cevap
22Cevap
Bıktırmaz yani bunu zaten kendim için yaparım başkası için değil.. bakımı hiç aksatmam sadece bazen mutsuzken giyime dikkat etmediğim olur
Elimde olsa dışarıda da serbest giyinirim eşofman pijama çok rahat ama olmuyor kapalı olduğum için dikkat ediyorum
Bazen hiç umurumda olmuyor bazen de düğüne gider gibi hazırlanıyorum tamamen ruh halimle ilgilibir durum.
Hiç oyle takıntılarım yoktur çuval giysek yakışıyor zaten. bu arada beraat ettiğim için teşekkür ederim
Genelde giyimime görünüşüme dikkat ederim ama bazen çok yorgun olduğumda umursamadan eşofmanlarımla çıkıyorum
Saat kordonum ve telefon kılıfım dahil, her zaman şık olmaya çalışıyorum. Asla da bıkmam.
Sürekli şık olmayı istemek bence doğru değil takıntı haline gelir
Eşofmanla çıkıyorum zaten pijama evde de giymiyorum😅 her zaman bakımlı olmak zor ve yorucu
Hayır zaten çokta ugrasmam normal rutin ama pijama ile çıkmam dışarıya 🤣
Pijamalar ile de güzel olunabilir lakin biz bunu kabullenmiyoruz😂
Her zaman bakımlı temiz ve güzel kokan biri olmaya çalışırım.
Pijamalarımla üç adım ötedeki bakkala gidemem ama her zaman şık olmak için uğraşmam
Şık gözükme çabası içerisine girmem, rahat ve spor olması kafidir..
Kendimi öyle mutlu hissediyorum.. Bu da bıkmama engel oluyor..
fazlasiyla. artik saldim rahat neyse onu giyiyorum
Pek anlamlı bir yaşam stili sayılamaz. Doğal halini korumak da önemli.
Hiç öyle dertlerim olmadı. Rahatça dışarı çıkabiliyor muyum, tesettüre uygun mu giyimim tek endişem bu
Saçımı adam akıllı bir şekle getircem diye uğraşmaktan sıkılıyorum.
Ben umursamıyorum bulduğumu giyer cıkarım.
Aşırı detaycı biri olarak bezdim ben.
Spor bana yeterli makyajı yapmaya yetiyor. 😈
Hayır kendimi güzel hissetmek beni mutlu eder her zaman
Merhaba falda iyi misiniz @deathhofangell
Öyle bir çabam olmadığı için sıkıntı yok🤷
Asla tam tersine zevk alırım
Bir yerden sonra evet
Olıyor gıdecem bi gün öyle
Pijamalar normal kıyafetlerden daha şık 😂😂
En güzeli doğal görünmektir.
Bazen çok istekli oluyom bazen üşengeç
Aşırı hemde
Hep pijama time
Hayır mutlu oluyom
Evet doğru
Yoo seviyorum
Çalışmıyorum ki 🤔
Sevmem öyle şeyler
hangi işlerde?
Hdbcjc genelde umursamadigim icin
çok nadir
Takmam ben
rahat olmak lazım...
Hayır..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?