Günlük 100 tele kadar saç dökülmesinin normal olduğunu duymuştum. Fazlaysa bir uzmana görünmelisin. Belki şampuanını değiştirmek fayda sağlayabilir. Keratin içerikli şampuanlar deneyebilirsin.
Genetik bi sorunun yok o zaman senin. Kan değerlerine baktır, eksik vitaminlerini al. Devam ederse cildiyeye görün ve çok sık duş alma, saçın çok da yağlı kalmasın.
D vitamini eksikliğinde çıktı sacim hemen yağlanıyor sampuan Elidor kullanıyorum sampuandan yaparmi (2 ay clear kullandım sac kalinlasti kepek tamamen gitti ama dokulme o 2 ayda arttı)
EN BASTAN SORUYORUM DETAYLICA SIZ SAÇTAN ANLIYORSUNUZ HERHALDE 18 yaşindayim elimi saçıma her attığımda ortalama 4 tane saç geliyor. Hafif seyrelme var gibi en çokta saçımı ayırdığım yerde. Babamda dedelerimde kellik yok. Bu sene üniversiteye başladım sınavlar felan çok stres yaptım stresten saç dokuluyormus ama benim saçımı ayırdığım yerde daha çok dokuluyor. D vitaminide eksik çıktı. (Şampuan Elidor kullanıyorum)
Bu konuda çok fazla bilgim yok dostum, benim genetik olarak dökülmem var hatta bunun üzerine egzamam da var maalesef ve erkek tipi dökülme dediğimiz sağ ve sollardan açılıyor saç. Sende genetik olmadığı için daha şanslısın diyebilirim çünkü nerdeyse her şey senin elinde durdurmak için. Saç normal olarak dökülür herkeste olduğu için gibi ama dediğin gibi eline her atmanda dökülme varsa bu açılmaya neden olabilir saçında ondan dolayı şampuan değiştirmeni öneririm bunun için cildiye veya uzman birisinden yardım alabilirsin istersen. Stres yapma diyemeyeceğim benim de sınavlarım var ve ister istemez stres oluyorum ama bunu minimum seviyede tutmaya çalışmalısın. Saçını ayırdığın yer eğer saçını zorluyorsa farklı bir stil de deneyebilirsin, saçına zarar vermeyecek şekilde. Yapman gerekenler, stresi olabildiğince minimum seviyede tutman ve saç derin için uygun şampuana geçiş yapman.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Günlük 100 tele kadar saç dökülmesinin normal olduğunu duymuştum. Fazlaysa bir uzmana görünmelisin. Belki şampuanını değiştirmek fayda sağlayabilir. Keratin içerikli şampuanlar deneyebilirsin.
kısalt
kusa tut
boll boll yıka
yıkarken bolca sula
Anne tarafında nasıl bu durum? Amcalar nasıl?
Amcam dayım yok ama dedemin saci çoktu
Genetik bi sorunun yok o zaman senin. Kan değerlerine baktır, eksik vitaminlerini al. Devam ederse cildiyeye görün ve çok sık duş alma, saçın çok da yağlı kalmasın.
D vitamini eksikliğinde çıktı sacim hemen yağlanıyor sampuan Elidor kullanıyorum sampuandan yaparmi (2 ay clear kullandım sac kalinlasti kepek tamamen gitti ama dokulme o 2 ayda arttı)
Vitamin takviyesi al öncelikle hangisi eksikse. Şampuan da dökebilir, cildiyeye görün istersen o da bir şeyler tavsiye etsin
EN BASTAN SORUYORUM DETAYLICA SIZ SAÇTAN ANLIYORSUNUZ HERHALDE
18 yaşindayim elimi saçıma her attığımda ortalama 4 tane saç geliyor. Hafif seyrelme var gibi en çokta saçımı ayırdığım yerde. Babamda dedelerimde kellik yok. Bu sene üniversiteye başladım sınavlar felan çok stres yaptım stresten saç dokuluyormus ama benim saçımı ayırdığım yerde daha çok dokuluyor. D vitaminide eksik çıktı. (Şampuan Elidor kullanıyorum)
Bu konuda çok fazla bilgim yok dostum, benim genetik olarak dökülmem var hatta bunun üzerine egzamam da var maalesef ve erkek tipi dökülme dediğimiz sağ ve sollardan açılıyor saç. Sende genetik olmadığı için daha şanslısın diyebilirim çünkü nerdeyse her şey senin elinde durdurmak için. Saç normal olarak dökülür herkeste olduğu için gibi ama dediğin gibi eline her atmanda dökülme varsa bu açılmaya neden olabilir saçında ondan dolayı şampuan değiştirmeni öneririm bunun için cildiye veya uzman birisinden yardım alabilirsin istersen. Stres yapma diyemeyeceğim benim de sınavlarım var ve ister istemez stres oluyorum ama bunu minimum seviyede tutmaya çalışmalısın. Saçını ayırdığın yer eğer saçını zorluyorsa farklı bir stil de deneyebilirsin, saçına zarar vermeyecek şekilde. Yapman gerekenler, stresi olabildiğince minimum seviyede tutman ve saç derin için uygun şampuana geçiş yapman.
Çok teşekkür ederim
Rica ederim geçmiş olsun
Sarımsak özlü şampuan kullan dökülmeyi azaltır kökleri sağlamlaştırır
olur , dedelerinde varsa genetiktir.
Derelerde yok
Yok değil
Yok derken dokulmemi yok normal değil anlamindami
Yok değil
Yok derken dokulmemi yok normal değil anlamindami
normal her gün 100 150 tel dökülür