

Selamünaleyküm kardeşlerim hayırlı akşamlar! Sizce benim saçlarım bir erkeğe göre çok uzun mu ve nereme geliyor?


Selamünaleyküm kardeşlerim hayırlı akşamlar! Sizce benim saçlarım bir erkeğe göre çok uzun mu ve nereme geliyor?
Daha uzunlarını gördüm o yüzden çok uzun diyemiyorum
Nereme geliyor peki
Fotoğraf koymuşsun ya işte omuzlarına geliyor. Kendi saçını bilmiyon mu
Biliyorum ama bazen çok kabarıyor daha kısa görünüyor ondan sordum
Bişey olmaz sen nasıl seviyosan öyle takıl
Tamam teşekkür ederim abi
Afiyet olsun
Kestirsin iyi olur bence
Nereme geliyor peki
Yakışmış mı peki
Teşekkür ederim ben bir kısa yapıyorum bir uzun belli bir modelde kalmıyorum
Tamam
Soruma geldiğin için çok teşekkür ederim
Cevap
2Cevap
Aleyküm selam. Yüz şekline uygun bir saç olmamış bu. İnce uzun bir yüz lazım bu saca. Biraz kısalt istersen.
Teşekkür ederim ama bence yakışıyor bana yakıştıranlar da çok var
Sen bilirsin
Tamam teşekkür ederim
Kral bu saçlarla manita yapma şansın sıfır kestir bence.
Niye peki
Bilmen sen sordun bende düşüncelerimi söyledim bir sebebi yok yani.
Anladım teşekkür ederim
Ne demek kral rica edrim 👍
Abi senin saçlar seyrek bu model pek yakışmamış daha düzgün bir model elde edebilirsin ama önce saçları kısaltman gerekiyor
Yok seyrek değil aslında ince telli dökülme falan da yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar