Ben kışın sıcak yıkanmadan içim rahat
etmez. Ilık suyu sevmiyorum ya sanki temizlenmiyomus gibi hissediyorum. Ancak sıcak su da saça ve saç derisine cok zararlıymıss🤭😒
Ben kışın sıcak yıkanmadan içim rahat
etmez. Ilık suyu sevmiyorum ya sanki temizlenmiyomus gibi hissediyorum. Ancak sıcak su da saça ve saç derisine cok zararlıymıss🤭😒
Evet sıcak su ile saç yıkamak çok zararlı o yüzden ılık su ile yıka derim ben. Sıcak su ile saç yıkamak genelde saçı çok çabuk kurutur. O yüzden soğuk ya da ılık su ile saçını yıka derim. Sıcak su saçında bir süre sonra egzama yapar o yüzden ılık su ile yıka.
Evet kuru saçlarda olabiliyor genelde
Cevap
4Cevap
Evet zararlı biraz
Evet sıcak suyla yıkanmak çok zararlı küçüklükten beri ılık -soguk suyla yıkanırim
60 dereceden sonrası oldukça zararlı evet ama 25 - 30 derece ile de yıkanılmaz yani. Arayı bulmak gerek. :-)
Çok zararlı cilt için, bir çok problemlere neden olabilir.
Evet çok zararlı ama ben sıcak su ile yaparım
Bana zararlı ama yine sıcak olmasa yapmıyorum 🥺
ılık su en iyisi hep öyle yıkanırım
Aynen sıcak suyla dus almayı hıc sevmem ama keseleneceğim zaman sıcak su açmak şart
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?