Her güzelin bir kusuru var diyorlar. Sizin kusurunuz ne?

Ben yemek yerken dökmeden yiyemiyorum 😀 yani çirkin bir görüntü olmuyor asla ama bir damla yemek mutlaka dökülür ve ben artık barıştım bu durumla 😀

Her güzelin bir kusuru var diyorlar. Sizin kusurunuz ne?
Cevapla