Sizinde arka kamerada yüzünüz aşırı asimetrik çıkıyor mu?

Bu konu beni çok rahatsız ediyor uzun zamandır. Aynada bakıyorum hiçbir şey yok. Dümdüz yüzüm eşit. Ama birine çektiriyorum abartmiyorum görseniz hak verirsiniz. Burnum yamuk, kaşimin biri uzun ve gür diğeri tam tersi. Gözlerimin biri hafif kapalı duruyor çökük. Diğeri açık. Ağzım da bir tarafa meyilli. Bakiyorum arkadaslarimin yüzüne gayet eşitler. Ben evden çikarken hazirlaniyorum gayet güzel olduğumu saniyorum. Yüz olarak. Bir resim cekiliyorum her yerim yamuk. Çok bunaldim.

Sizinde arka kamerada yüzünüz aşırı asimetrik çıkıyor mu?
Cevapla