Gerçekten cevaplara ihtiyacım var. Göğsüm hiç gelişmiyor, kür kullansam gelişir mi?

Arkadaşlar ben 4 ay sonra 19 olcam 13 yaşımda regl oldum ozamandan şimdiye göğsüm hiç gelişmiyor yani genetik de değil hormonlarim da normal ama yok zayıflıktan desem kalçam dolgun ama sizce gelişir mi cidden kafaya takıyorum yeni ergenliğe girmiş kız çocuğu gibi aşırı düz bide kür kullansam gelişebilir mi bildiğiniz herhangi bir kür varmı🙁

Güncellemeler
+1 yıl
Şimdi boy kiloya göre değerlendirecekler sorabilir şuraya yazayım boy 170 kilo. 53
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekür ederim yeteri kadar bilgi aldım soruyla bağımı koparıyorum artık yanıtlar gelmeyecek:))
Gerçekten cevaplara ihtiyacım var. Göğsüm hiç gelişmiyor, kür kullansam gelişir mi?
Cevapla