Küvetim olsa ayda bir de olsa mutlaka yapardım bence çok rahatlatıcı hareket 🛀

Küvetim olsa ayda bir de olsa mutlaka yapardım bence çok rahatlatıcı hareket 🛀

yapmadım ama yapacak olsam süt değil süt tozu kullanırım. bülent ersoyun bir bildiği vardır sonuçta boru değil.
sadece süt banyosu yapıyorum, normal su bebeksi tenimi olumsuz yönde etkiliyor
Cevap
26Cevap
Ben sütü normal içemiyorum zaten sen banyo diyorsun :D
Bence çok gerekli bir bakım değil. Sütle sadece kahve yapmayı seviyorum
İçmeye zor buluyoruz banyosu kaldı 😅 fas fakirlikten sütü içmiyoruz kokluyoruz 😂
Böyle düşünenlerinbenim Psikaytr arkadaşım var ona yönlendirebilirim dıdkdkkdks
vajnal enrfeksiyona davetiye çıkartan bi durum
yapmamak çok daha sağlıklı
Yani eğer yapan kişi güzel değilse çok işe yarayacağını zannetmem yaa
Ben fakirim, içmeye süt, yemeğe yoğurdu zor buluyorum. Klorapetra'nın fantezisi bu, yani kraliçelerin bizim gibi tebaanın değil.
Süt banyosu mu saçmalama irençç 😂😂😂😂😂😂midem bulandı lclxşsşgşclşfş
içmeye bulamıyoz banyosunu nasıl yapcaz 😂😂
Çok masraflı olmazmı kaç litre süt gider ona 😂😂
bir kere deniyim dediğim yani bir rahatlığını görmedim ki ben demediğimden süt bu kadar pahalı değildi şimdi yapılmaz
Süt içilir anasını satayım pislik bu millet he
Kes jfkgk
Evimde küvet olsaydı yapardım 😂
Bende valla 😂
Süt bizde kutsaldır! Yani hayır
Nimet gibi bir şey ile şaka olmaz bence.
Hiç yapmadım ama gerekli görmüyorum
Yapan var mı acaba merak ettim bak😂
Sütün litresi çok pahalı :D
Ben o süte kıyamam. Yoğurt yaparım.😅
Yapmadım, yapmam da. Bence çok gereksiz.
Sütü güzelleşmek için kullancağıma içerim
Yapmadım süte kıyamam
Hayır yapmadım istemem
Banyosunu yapmadım fakat yüzümü yıkamışlığım var.
içmeye bulamıyoruz ne banyosu
Nimet böyle şeylerde kullanilmaz
yapmadım ama hep aklımdadır
1 litre süt kaç para senin haberin var mı?
Lan mal bunlar o kadar süt ne kadar biliyonmu o sütle kışlık peynir yapılır gerızakalı 😂
saçma, gereksiz ve israf bence
iğrenç olur yapmam ben
Gereksiz.
yapmadım
hayır tabiki
küvet var da süt kaça para haberin var mı :D
Saçmalık bu
Yapmadim
Kıyamam süte ben😂
Gereksiz buluyorum
Hayır yapmadım
Gereksiz
Sperm banyosu yaptırmıştım.
Nauv nauv
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar