İsminden dolayı birini çekici bulmak veya bulmamak normal mi?

Tanıdığım iki kişi var birinin ismini beğenmiyorum ama yakışıklı…Diğerinin ismini iyi buluyorum normal ortalama biri bana ikincisi daha çekici geliyor isim bu kadar önemli sizce?

İsminden dolayı birini çekici bulmak veya bulmamak normal mi?
Cevapla