Makyaj çantanız yere düştü ve bir şeyler kırıldı. Hangisi paramparça olsa üzülürsünüz?

#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg💫
Makyaj çantanız yere düştü ve bir şeyler kırıldı. Hangisi paramparça olsa üzülürsünüz?

#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg💫
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Makyaj çantam yok ama kadınlar daha çok far paleti kullanır
Kırılacak ne varsa o mutlaka daha kıymetlidir :d parfüm gibi 😟
hepsi dünya para olmuş hepsi beni bayıltmaya yeter, ama pudra gibi toz ürünlerin kırılması daha kötü
Kızlar ne diyosunuz sadece ruju biliyorum bu dedikleriniz İngilizcemi
Rujum :D
😀
Ben sana alırım üzülme jsjs
Ateş kırmızısı olsun :D
Rujlarim kırmızı cizgim
Colossal kajal göz kalemim👩👦
Siyah kalem diyeyim balım
Far paleti😒
Hepsinede üzülürüm ne zorluklarla alınıyor
Rimelim ve rujum.
BB kremim.
Rujlarım
Rujlarım.
Hepsi
Lipglossum
Rimelim ve rujum
makyaj çantam yok :D
Rujum ve maskaram
kesinlikle eyelinee