Güzellik & Bakım Tırnaklarım nasıl olmuş, 450 TL verdim 😍? arisboslukta Takip Et Bilge Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 05 Yapay Zekaya Sor protez tirnak yaptırdım ilk defa 450 liraya rengi olmuş mu sizce Tırnaklarım nasıl olmuş, 450 TL verdim 😍? Cevapla Tırnak Soruları Nasıl Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı. iyi olmuş 0 0 Yorumla
BeyazMamba Takip Et Master Yaş: 32 , eic 51% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. Güle güle kullan ama bana göre çok uzun ve çok sivri.. 🤦♂️ 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Abi bunlara nasil böyle para veriyonuz güzel olsa hadi neyse cidden bide böyle bi dönemde 0 0 Yorumla
candeveci3434 Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 95% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 856 cevap paylaştı. Çok şık ve zarif görüyorsunn 🌹🌹🌹 1 0 Yorumla
SeyyahÖküz1 Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl 450 lirasını çöpe atan garıyı gördünüz 0 2 Yorumla arisboslukta +1 yıl arkadasimun sevgilisi odedi zaten birlikte yaptırdık Yorumla SeyyahÖküz1 +1 yıl O parayı çöpe atacağınıza bana iki kitap alsaydın ya Yorumla
Illecebrous Takip Et Master Yaş: 45 , eic 100% +1 yıl Renk harika ben de çok kullanırım güle güle kullan 0 0 Yorumla
Carmena Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 387 cevap paylaştı. Güle güle kullan 0 0 Yorumla
0_Nyks_0 Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 98% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı. Çok güzel 0 0 Yorumla
34Constantine Takip Et Master Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,8b cevap paylaştı. Kötü. Pençe gibi. 0 0 Yorumla
GörkemKural Takip Et Guru Yaş: 36 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 451 cevap paylaştı. Güzel de çok uzun 0 0 Yorumla
İsmaill19 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 2,9b cevap paylaştı. güzel olmuş 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
iyi olmuş
Güle güle kullan ama bana göre çok uzun ve çok sivri.. 🤦♂️
Abi bunlara nasil böyle para veriyonuz güzel olsa hadi neyse cidden bide böyle bi dönemde
Çok şık ve zarif görüyorsunn 🌹🌹🌹
450 lirasını çöpe atan garıyı gördünüz
arkadasimun sevgilisi odedi zaten birlikte yaptırdık
O parayı çöpe atacağınıza bana iki kitap alsaydın ya
Renk harika ben de çok kullanırım güle güle kullan
Güle güle kullan
cok guzel
Yakışmış
Çok güzel
Kötü
Kötü. Pençe gibi.
Çok güzel olmuş
Protez tırnağın iticiliğini anlasanız keşke
Güzel
Güzel olmuş
Güzel de çok uzun
güzel olmuş
kötü o