ya da çok güzel kadınların yanında yakışıklı adamlar…
#reda

ya da çok güzel kadınların yanında yakışıklı adamlar…
#reda

Bunun iki farklı sebebi olabilir. Ya tamamen zevkler ve renkler gibi çok bilindik ve basit bir sebepten dolayı aslında biz o çok beğendiğimiz kişiye yanındakini yakıştırmayız ama kendisi bakınca çok beğeniyordur.
Ya da güzel/ yakışıklı kişi en az kendi kadar güzel/yakışıklı olanın kendisini bırakma ihtimaline karşı daha az güzel/yakışıklı olanla birlikte olmayı tercih ediyordur.
20-30 lu yaşlarımızda güzel kız ararız... ama 30'u geçince %99 kısmımız iyi anlaşabiliceğimiz alttan almasını bilen empati kurabilen kadınları gözümüz görür geri kalanlar meme got ve et parçası olur bizim için... Siz nasıl 25 yaşını geçince statülü çalışan sosyal tiplere çekiliyorsunuz biz de 30 dan sonra bazı şeyleri önemsemeye başlıyoruz. hatta bazılarımız 20 den sonra çünkü yanlızca sizin gözler açılmadı 21. yy da... Bizler eski sürümleri kullanıyorduk. koruyucu-fedakar-yardım sever-Karşılıksız iyilik gibi güvenlik açıklarımız bir miktar kapandı... 20-30 yıla güncelleme tam olarak etki edicek. Erkekler yavaş güncellenir ama sağlam analog şekilde güncellenir... Kadınlar dijital hemen onu yükle bunu yükle... Bizim sistem bu hıza uymaz. Bizler stabil ve etkili araçları yavaş yavaş yerine oturturuz.20-30 yıla kadınlar arıyıcak nerrde 90 yıllar da ki erkekler diye 🤭😁
Sana bana güzel gözükmeyen kişi o adama göre güzel gözüküyordur
Göreceli yanii
Evet
Teşekkür ederim ❤️
Onlara güzel gelen bir şeyler vardır demek ki
Seni eski bir üyeye benzetiyorumm😬
Biliyordumm😂
Cevap
27Cevap
Olur. zaten herkes tipe bakıyor kadınların tek derdi tipe göre seçmek. tabi ki de hepsi aynı değil ama çoğunluk böyle en azından
karizma ve yakışıklılık aynı anlamı ifade eden kavramlar değil öncelikle onu ayırt edelim öncelikle. Bu bir hisler bütünü olarak nitelendirilebilir. For exam; 6,56 ft boyum var, ortalamanın üzerinde bir yakışıklılığa sahibim. ortalama güzellikte bir kadınla birlikteydim bir zamanlar. fakat o kadar ince detayları ve saygısı cezbediyordu ki dış güzelliğin geçici olduğu gerçeğini kanıtlıyordu.
Valla bir türlü anlam veremediğim şey cidden aşırı iyiyim genel olarak ama nedense bir kıza yürüyorum beni reddediyor çocuk 3-4 gömlek altım hani cidden kıskandığım için ya da kendimi Farklı gördüğüm için de filan değil gerçekler bu ama anlam verememiyorum bu olaya bir türlü
Bunu daha dün düşündüm. Tanıdıgım tüm güzel kadınların yanında yakışıklı olmayanlar var. Kadınlarda da öyle. Güzel olmayanların yanında yakışıklı erkek. Ne bileyim her şey dış görünüş degil ama haksızlık gibide dengi dengine olmalı
Gönül bu otada başka şeyede konuyor maalesef
Bak , hep yakışıklı meslek sahibi sevgilim olsun istedim. Yakışıklıdan kastım kıvanç gibi degil ya normal gibi. Hep 160 boylarında , kilolu ve yaşça büyük adamlar denk geldi ki , ben gencim.
Bir arkadaşım var kız baya erkeksiz doğru dürüst giyinmeyi bile bilmiyor çocuk gibi, ergen gibi. Gitti yakışıklı kariyerli sevgili yaptı mesela
Çünkü insanlar bizim gibi görmüyor birbirini. Biz nasıl görüyorsak herkes öyle görecek diye bir kaide yok. Biz kötü olduğunu düşünürken ona göre yanındaki dünyanın en güzel, naif insanı olabilir δ
Belki güzellerdir sen güzel bulmuyorsundur :D
Oda olabilir jccjj
Nesimiye sormuşlar o yar ile hoşmusun diye. Demiş o yar benim kimene 😌
Özlü söze gel😂
Şiir yazmazsam elim ayağım titriyor 😅
Çünkü karizmatik adamlar dış güzelliğin gelip geçici olduğunu bilir , öncelikleri duruş ve akıldır
Belki kendisi güzel olduğundan bir esprisi olmadığını asıl önemli olanın iç güzelliği olduğunu daha fazla ozumsemistir.
Olay aslında o ilişkilerin içerisinde gizlidir herkes gözüyle sevmez kalbiyle seven insanların da dışarıdan nasıl durdukları umurlarında olmaz
Her çift her yönden birbirlerine denk olmayabiliyor maalesef. Belki de bizim göremediğimiz ama onların denk oldukları bir nokta vardır.
Bir zaman sonra güzellikte, yakışıklılılta beş para etmiyor öğreniyorsun.
Gönül bu ota da konar başks şeye de derler ya oyüzdendir.. 😅
Aslında aradığımız güzellik değil belki de, öyle zanndiveriyoruz belki de.
Böyle bir genelleme yapmak doğru olmaz bence öyle olanı da vardır olmayanı da vardır
Tamamen magnetizma mantığı ile alakalı bu durum. Zıt kutup çekerken aynı kutuplar iter
Guzel kadinlarin triplerini kaprislerini bi yere kadar cektigimiz icin.
Aşırı karizmatik bir adamla beraber çok güzel bir kadınım ama istisnalar kaideyi bozmaz
Bazen mantıklı düşünmek lazım körü körüne evlenirsen ömrün boyunca sıkıntı çekersin
Evet bazan şaşırtıcı oluyor bu çirkin adam bu kızla nasıl olur dediğim çok olmuştur
çünkü güzelliği aşmış. başka özelliklere odaklanmış oluyoruz.
Bn de anlamam
Ben çok gördüm oluyor
Çirkinler daha güvenilir geliyor aşkom 😅
Yanıma gelmediğin için
Valla bunu bende bilmiyorum 😂
Karizmatik adamlar zihniyet güzelliğine bakar
Her şey görüntü değil
enerji daha çekici artık
Bak bu güzel cevabı merak ettimmm😂
Onları kendilerine soracaksın bana kalırsa
Katılmıyorum buna bak bana mesela 🤣🤣
Alakası yok bütün kadınlara güzeldir. bence
Güzel kadınların g. tü arşa değdiği için
Ve benim gibi çirkinler yalnız kalır 🥺
Benim yanımda her zaman güzel kızlar olur
Güzel kadınların peşinde çok kişi olur ondan
Kıvanç ve başak gibi 🙃
sana denk gelmemiştir
Aldatmasın diye 😂
Bu sorunun cevabı yok benim icin
Evet nadiren görülür
ya da neden tam tersi ben bunu anlamıyorum
Bilmem ki
Yoo olur
harbi he
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?