Dış görünüşümde her şeyim kötü, bu yüzden evlenmemeli miyim sizce?

Çok canım sıkılıyor kimsenin beğeneceğini düşünmüyorum kimsenin beğenmeyeceği kadar çok kusurum var güzel denilecek bir tarafım yok. Mantık evliliği desem ona da ihtiyacım yok her şeyim var çok şükür ama dış görünüş meselesini çok kafama takıyorum. Evlenmesem mi sizce hiç

Dış görünüşümde her şeyim kötü, bu yüzden evlenmemeli miyim sizce?
Cevapla