Öz güvenli insanlar olduğundan daha mı güzel/yakışıklı görünür?

Öz güvenli insanlar olduğundan daha mı güzel/yakışıklı görünür?

Bence biri kendine güveniyorsa çirkinse bile dünya’nın en mükemmelidir.

Öz güvenli insanlar olduğundan daha mı güzel/yakışıklı görünür?
Cevapla