
Bence biri kendine güveniyorsa çirkinse bile dünya’nın en mükemmelidir.

Bence biri kendine güveniyorsa çirkinse bile dünya’nın en mükemmelidir.
Olduklarından daha güzel ya da yakışıklı görünüyorlar bence. Ama özgüvenleri sayesinde insanların, kendilerindeki güzellikten fazlasının olduğunu görmelerini sağlıyorlar. Çok güzel ya da çok yakışıklı olmayan ama özgüveni yüksek insanlar çok güzel ya da yakışıklı olanlara göre daha düzgün konuşur, daha tarz giyinir, daha bilgi birikimli olur diye düşünüyorum.
Özüne güven galiba yakışıklı bir olay evet….
Eril bir olay… Erkeklerde şart….
ama bakıyorum artık insanlar özgüvenli olmayı
aynı güzel olmak gibi …. sonrada.. birşeyler yaparak estetik gibi başarıyorlar… veya baaşrdıklarına inanıyorlar….
Özgüven biraz özgüvenli olmaya çalışmamaktır…. Özüne güvenip…. Rahat olmak… Karakterine, Özüne, Altyapının verdiği güvenin yansımasıdır…. Doğal ve gerçek olunca…. Huzurlu olur huzur verir insan
Evet bence çünkü asaletli duruşu oluyor böyle insanların
Aslında olduğundan daha güzel veya yakışıklı görünmek değil ama o özgüven aura yükseltici bir etkiye sahip olabilir. Bundan dolayı da daha güzel daha yakışklıymış gibi vibe verir.
Cevap
18Cevap
Öz güvenli olmak ile alakası yok.. yani güzellik sadece genetiktir.. ya da sonradan işte spor estetik ya da sağlıklı beslenmeyle olur.. ben de aşırı öz güvenliyim ama çirkinim mesela :D
Evet çünkü insan kendini beğenince özgüveni artar. Hareketleri tavırları değişir. Aura dediğimiz şey de tam olarak böyle bişey değil mi¿ güzel/yakışıklı olmasa bile tavırları enerjileri ve görünüşleri ile dikkat çekerler. Farklı bir havaları olur. Enerjileriyle de çevreye ışık saçarlar. ✨
Güç, insanda görmeyi en çok sevdiğimiz unsur.
Yüksek aurada olmazsa olmaz.
Bence öyle ama gereksiz özgüven de komik duruyor insanda.
Hayır ya o çok başka bir şey direk görülüyor.
evet özgüven pozitif anlamda kişinin her şeyini etkiler.
Özgüvenli insanlar daha çekici görünebilir onların yanında daha güvende hissedersin
Aynen öyle ama bazıları ne yaparsa yapsın çirkinler...
Tc kızı öyle olduğunu zannediyor.. (ama değil)
Öz güven insanı kaliteli ve güzel yakışıklı gösterir
Daha çekici olabilir.. Güzellik ya da yakışıklılık tamamen farklı bir şey..
yok artık. güzellik Allah vergisi, varsa var, yoksa yok. olduğu kadar.
Kendine güvenen güveniyor bence tile alakası yok
Tiple
Fiziksel olmasa bile kişiliği insanın gözüne daha yakışıklı ya da güzel gelir..
Özgüvenli insanın açamadığı kapı yoktur her alanda
Cesaret diyebiliriz buna.
Bugün beni bilmezliğin içine attın he
Mantıklı Özgüven ise olabilir
Evet, detayda yazılana katılıyorum
Olduğunu iyi yansıtır
Evet daha çekici oluyorlar onlar
Evet bencede yansır dış görünüşe
kendine değilde karşıdakine görünüyo:)
tabiki bir çekicilik katar
Bilimsel olmasada evet
Evet.
Erkekler icin evet kizlar icin oyle bi durum yok
Ne alakası var
Evet öyşe😊
Bilmiyorum ki
sanırım evet
Mantıklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?