Eşiniz ya da sevgiliniz böyle olabilirdi dua edin
cf.kizlarsoruyor.com/.../...-ab7e-03009b4a9c91.jpg
oğlumla oturup konuşurken dikkatimi çekti erkekler kilolu kadınmı sever zayıf mı yoksa takıntılı olup ben fit severim diyen var mı?
Yıllardır spor yapıyorum ve hayır. Balık etli tamam da o güncellemedeki gibi olanlar hayır çok kilolu geliyor daha fit ve kıvrımlı seviyorum işin açıkçası ben. Çünkü ben on on beş yıldır spor yapıyorum
Benim kişisel tercihim, iki resimde bulunan kadın da değil. Ne kilolu kadını ne de çok zayıf kadını çok beğenmem. Balık etinden bir ölçü zayıf orantılı vücut oranına sahip bir kadın çok daha çekici olabilir.
anladım
Teşekkürler
Vücut fit olmalı. Ya i çok zayıf ta değil. Balık etli değil. Erkeklere göre balık etli,, hadise.. ama kadınlara göre balık etli of aman Nalan. Yani arada baya fark var
Bir kere balık etli kadın kilolu kadındır ditemezsin ikisi farklı kavramlar. İkincisi erkekler neden balık etli kızı tercih eder o da tamamıyla cinsellik için 😀
Cevap
60Cevap
Karakteri güzelse çekicidir fizik önemli değil benim için
Bence gayet çekici gadası
gadası?
Ya yok biri çok kilolu biri çok zayıf hiç sevmem. Ortası makbul
dimi
Görseldeki balık etli değil ki basbayı fazla kilolu.
Bence bir kadının göbeği olmamali hamilelik doğum harici:)
ama var
O zaman spor yap yediklerine dikkat et çok yağlı yeme bol su iç asitli şeyler icme
olur öğretmenim :D
Estağfurullah cevap verdim sadece
bende bu popiş gobek gitmez
Öyle dersen tabi gitmez uğraşacaksın😂😂
Beğeniler değişken olabilir
Her fizik bakımlı olmak kaydıyla kişiye göre çekicidir
genelde çoğunluk olgun etine dolgun insanları tercih ediyor sanırım kilolu kadınlar daha çekici geliyor erkeklere
Biraz var o durum
Daha dişi izlenim veriyor dolgun hatlar
evet herkes olmasada yüksek çoğunluk öyle kadınlar bile beğenilmek için basen genişliği kalça büyüklüğüne önem veriyor artık
Evet böyle bir estetik biçim durumu var
Görselde ki ilk fotograf basbaya kilolu ne balık etkisi ya
Yaşı 30 40 yaş arasındaysa gayet çekici gelir bana
Balık etli tamam ama şişman ve zayıf istemem
yani cinsel anlamda mutlu eder ise evet oğlunda mı balık etli seviyor
Kilolu beğeniyorlar ama bu görseldeki gibi aşırı kalın bacak değil daha kum saati gibi, orantılı ve estetik duranları beğeniyorlar..
çoğu kişi öyle ama bi çok kişide böyle seviyor neden anlamadım
Fit olursa daha güzel bu yazdığın özellikte biri ile olmak hoş olurdu
Güzellik göreceli bir kavramdır. Gözün değil kalbin nasıl gördüğü önemli
İki görsel de değil bana göre. İlk görsel balık etli de değil basbaya obez.
Zaten kilolu kadınları sevmeyen erkek yoktur bende bayılırım ve eşimde hayal ettiğim gibi bir kadındır 😃
vaay ne güzel
Güzel ne güzel ama keşke hayallerimide yaşayabilseydim
ne gibi hayallerin var
Burada anlatamam kusuruma bakmayın lütfen
sorun yok tamamdır
Yanı buraya yazmamım sebebi herkesin okuyabilmesidir o yüzden gizliliğe her daim önem veririm
yok öyle diyenler özele çağırıp sapıtıyor genelde çok fazla güvenemiyorum
Sizde haklısınız bu durumdan belliliki çok çekmişsiniz zaten benden yaşcada büyüksünüz hürmeten abla dememim bir sakıncası yoktur umarım?
aa bir erkeğin bana abla demesi burada olur olur hiç karşılaşmadım çok nadir :d hahaha
Hürmeten abla demek istedim abla yanlıd anlaşılmasın sakın
sorun yok abla diyen bir kişiden ne gibi yanlış olabilir ki
Sag ol abla
rica ederim sen sağ ol
senin yaşın kaç bu arada
27 abla
1.5 yıldırda evliyim
çocuk var mı
Hayır yüce Allah daha nasip etmedi
anladım olur inşallah sıkıntı etme benim 1 tane aslan gibi oğlum oldu
Allah bagıslasın sana abla ama bizim başka sorunlarımız var aynı zamanda
ne gibi
Burada anlatamayacagımı belirtmek isterim
Bende kalsın oda abla
Tm
Kadının tavırlarına ve kişiliğine göre değişir çekici olup olmaması..
Oğlunuzla bu konuyu konuşmanız da oldukça ilginç..
ne yani soramazmıyım annesiyim onun sen oğlunla konuşmuyormusun oğlum şu kadın kilolu şu zayıf diye neden yadırgadın hayrola
Benim oğlum yok bekarım..
Her ne ise saygı duyuyorum
teşekkür ederim saygın için
Rica ederim..
Saygı teşekkür edilecek bişey olmamalı herkes herkese saygı gösterebilmeli..
şu zamanda bulunmuyor gösterilmesi zorunlu olan bir davranışa teşekkür eder olduk
Evet öyle bir zamandayız..
Öte yandan sorunuza yanıt verecek olursam..
"evet çekici olabilir, bu o kişinin tavırları ile alakalıdır bence"
anladım genelde kilolu kadınlar erkeklerin dikkatini çekiyor hatta ünlüler bile kalçalarını full dolduruyorlar basenli kadınlar çok beğeniliyor
Ben biraz farklı düşünüyorum erkeklerin geneline göre..
Tip vs değil de genel kültürlü oluşu, zeki oluşu bana daha çekici geliyor
nasıl yani erkeklermi çekici geliyor sana?
Hayır tabiki.. kadınlardan hoşlanıyorum.
Dediğim gibi zeki kadınlar beni daha çok etkiliyor
anladım kusura bakmayın :D :D çok yanlış anlamışım
Bazen arkadaşlar çok garipsiyorlar bu durumu..
Ama bende durumlar böyle işte, aptal kadınlara tahammül edemiyorum
anladım teşekkürler görüşün için
Rica ediyorum iyi günler
teşekkürler sizede
neden gizliye geçtiniz?
Belirli bi sebebim yok..
anladım kendinize iyi bakın hoş sohbet ti
Yani yazmak isterseniz ben de sizinle her zaman konuşmak isterim
böyle saygı çerçevesinde olucaksa neden olmasın
Peki sen nasıl bir erkek isterdin ben sana yürüsem ne derdin
Seninle tanışmak istiyorum desem mesela
Kriterlerin neler
1,75 den aşağısı çekiciyim diye dolaşamsın zaten kanka
Özellikle zayıf kafinlardan hoşlanıyorum.
Kilolu kadınları sevmiyorum.
Balık etli Ayva göbekli minyon severim özelliklede 36-45yaş arası kadınlar dikkatimi çok çekiyor😍
baya zekisin
Zeki olduğum kadar da zevkliyim 😍
Seni hiç alakadar etmez
😍😍😍😍
@Ayseb77 sen bence buna uyma sapık bildiğin
Kaynanam 1,55 boyun'da balık etli. Benim çok hoşuma gidiyor🥰
yanlış görsün gözlerim kaynanan?
Yanlış değil doğru
yani zayıf hiç hoş değil ama aşırı kiloluda ayarı kaçırır
Bence kadına bağlı yine sonuçta doğum yapanların bir çoğunda ayva goobek oluyor
Evet çekicidir bayılırım bide olgun kadınsa
Dilberay mi. bu tarif ettigin kisi
Oglunla mi.. ne konusuyonuz siz be..
evet neden yadırgadın
konu benimle alakalı değil normal bir soru
köle derken yavrum hangi dünyadan yazıyorsun anlat bakalım
balik et derken mesela hangi baligin eti
hahahah
Değişir ya, kimine balık et kimine fitlik gidiyor
evet öyle nedense
Ben kilolu sevmem , Oğlunun görüşü ne imiş?
oğlumun görüşü zayıf
15 felan
sanırım
yani babası vefat etti arkadaş gibiyiz
Ya ne diyon teyze sen
yaşın olmuş 3 rakam bi sus bence ihtiyar
sus dedim aaa takma dişlerin dökülüyor
şu an sana çok gıcık kaptım olum
sus
sitenin yetkililerine gidip kendini şikayet et bu ablayı çıldırttım de lütfen hadi
Kilolu sevmem normall olacak
hmm oğlum gibi
Evet. senin nasıl boy kg?
kiloluyum ben
Hmm
Kadın dediğin etli butlu olcak biraz
80 90 arası iyimi sence
afiyet olsun sana yanında çoban salata istermisin?
birazdan kulağına çınlama gelir
Seviyorsan o fikir kayboluyor zaten
Bu ikisinin ortasi yok mu 😂😂
Benim tarzım değil 😏😏😏
Niye çekici olmasın ki. Ben bayılırım.
Balık etli kadın iyidir
Genelde minyon seviyorlar zaten 😂
Dombik kızlara dönüp bakmam
Balık etli her zaman bin basar sen kaç kilosun
Balık etli kadınlar daha iyi
155 balık etli çekici değildir
Kimmiş o abovvv pek severim ki ben 😍
gayet itidir. hafif ele gelmeli
Evet gorsem daha iyi yorum yaparım
değildir zayıf adamdır
Eşinin görüşü ne bu yönde
kocam vefat etti
Senin naısl peki oglun ne diyo
oğlum normal kilodaki lerden hoşlanıyor anladığım kadarı ile kilolu sevdiği yok hahaha
Senin için bişi diyo öu
Olabilir. O kilo fazla değil ki
çoğu kişi için fazla kimisi için değil
Kılı değil aslında. Ne kadar kadınsı göründüğü ile alakalı. Tabiri caiz ise anaç görünümlü kadınlar daha doğurgan görünür. Bu da onları daha kadınsı yapar.
böyle bir kadınla cinsellik yasadım efsane
iyi b*k yedin
tşkler
Fit iyidir
senin tarif ettiğin gibisine bayılırım
Yüz güzelliği de önemli
bence buradaki erkekler için bi önemi yok
zayıf kadın
farklı zevkler
bu balık et değil balina et
:D
Zayıf kadını napalım ya
öylemi diyosun
Evet sen nasılsın😂
sanane
Ablam ne bu tepki sordum alt tarafı
kızmadım kuzum kiloluyum ben
Missss
terbiyesizzzz
Aaa sürekli hakaretttt
sus ablanım senin
Ablam benim abla demeyeyim belki lazım olur 😂
ben zayıf tercih ederim
farklı zevkler
Ben kilolu severim
90 kg civarlarında ama?
Harika off derim
napıcaksın konuşup
Hiç soracaklarım vardı
tahmin edebiliyorum sorma gerek yok
Evet
ideal dikkat çekici anne, eşin de şanslılardan
kocam yok maleesef
vefat değildir umarım
vefat
başın sağ olsun, tek çocuğunuz mu var
evet
onunla bu tarz şeyleri konuşman iyi bir arkadaş olduğunuzun göstergesi, daim olsun
boy 1,55 demişsin ama ayva öbek dediğin için kilo çok aşırı değil sanırım, 155/58-60 mısın
1,6 biraz kiloluyum ben kendimden örnek vermemiştim
anladım, eşim 163 kilosu bu ara 66-67
bu hali de hoş geliyor bana ama vermiş olsa kendi rahat ediyor
eşiniz peki 80 kilo civarı olsaydı fikriniz ne olurdu
sevgim ve isteğim de değişme olmaz ama sağlığı açısından zor olur
sağlık açısında bir problem yok farzedelim ilgini çekermi yani
eşim dikkatimi çeker ama başka biri giyimi ile aurası ile dikkatimi çekebilir
anladım neyse teşekkür ederim bu kadar sohbet bilgi için
rica ederim, sitede yeni misin
sayılır
aaa bu zayıf ne böyle
bu ikisinden kilolu olan olsun
hahahha zayıflara ölüm mü diyoruz
toprak bile atmam buna
hahahha çok canisiniz
takdiri ilahi diyelim
çok güldürdünüz beni ya allahta sizi güldürsün :D
amin
takip ediyorumdur umarım sizi
bilemiyorum
Bence az biraz balık etli olmakta fayda var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?