Erkeklere burun estetiğini yakıştırmayan bir ben miyim ya barbi burun top gibi gösteriyor ya hiç hoş değil bence?

Çok sorunlu aşırı büyük olan yapar ama kemeri var vs ufak çok da kötü olmayan şeylerde yapıyorlar yakışıklılık gidiyor bence onu geçtim erkeksi durmuyor
Erkeklere burun estetiğini yakıştırmayan bir ben miyim ya barbi burun top gibi gösteriyor ya hiç hoş değil bence?
Cevapla