Tırnak yemenin çözümü yok mu?

Tabi çocukken bukadar çok yemiyorum. Şu sıralar da çok değil ama artık yeter. Denemediğin yol kalmadı. Acı oje ise yaramadı. Yara bandı yapıştırdım o biara ise yarar gibi oldu ama 1 günden fazla olmuyor. Sürekli elimi yıkıyorum birde abdest alınca a dest geçmez belki. Gun içinde çıkıp duruyor üstelik. Eldiven takmayı denedim kendimce. Çok saçmaydı. Elim içinde çok terliyor. Rahatsız edici ve yapis yapış oluyor. Birde eldiven ve yatabandi varken hicbisey yapamıyorum telefon algılanıyor ve kalem kayıyor. Yani sadece nefsine hakim ol ve yeme sabret falan da demeyin. Yasama6an anlayamaz. Çok berbat bir bağımlılık bu. 1 2 gün sabredelim max. Yani yıllardır sigara içen birinden sigarayı bırak demek kadar saçma birsey bu. Ve iğrenç bir şey gerçekten ben Tırnak yemesem ve başka birinde girsem midem bulandırdı. Ama iste.. hiçbiriyle ise yaramıyor icat falan bile düşündüm ama para yok dndjjsjjs. Yani bir de çok kötü duruyor. Ellerimi sürekli gizleme ihtiyacı duyuyorum. Bazen de okadar yiyesim geliyor ki milletin ortasında yiyorum sabredemiyorum. Ne videolar izledim herkes bırakıyor arkadaşım vardı o bile bırakmış. Benim sorunum ne. Çözüm yolu bilen yazsın pls

Tırnak yemenin çözümü yok mu?
Cevapla