
Makyaj alışverişinizi nerelerden yaparsınız?
Gratis
Avon
Watsons
Flormar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Makyaj alışverişinizi nerelerden yaparsınız?
Ben flormarı çok seviyorum ya herşeyini seviyorum çalışanlarına da bayılırım bir şey almaya giderim 50 tane şey satar yollarlar canlarım benim :D
Cevap
3Cevap
Gratis şampuan falan.
Evet gratisin ürünleri gerçekten çok iyi. Biraz pahalı ama bence çok iyi ve kaliteli ürünler satıyorlar diye düşünüyorum.
Flormarda satılan mavi oje arabamın rengini tam tutuyor
Makyaj yapmadığım için makyaj alışverişi de yapmıyorum, ama Gratis'ten ve Watsonss'tan krem, tarak, deodorant gibi şeyler alırım.
Watsons tercih ederim genellikle.
Bende genelde Gratis ya da avondan yaparım. Hayta flormar hepsinden bence çok daha kaliteli biraz pahalı ama iyi şeyler var.
Tercih meselesi 😊
Makyaj yapmiyorum ki
Yves Rocher
MAC
Boyner
Douglas flaconi parfümdreams beauty welt
Değişiyor her yerden yapıyorum
Gratis, eve
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?