Alt taban rengi ne olursa güzel tutar birde hangi markadan almam lazım tam olarak şöyle bir renk istiyorum

Alt taban rengi ne olursa güzel tutar birde hangi markadan almam lazım tam olarak şöyle bir renk istiyorum

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Bu rengi evde kendi kendine tutturman baya zamanını alır bence kuaföre gidip işini bilene saçlarını emanet etmen çok daha doğru olur diye düşünüyorum ben. Bu saç rengini elde etmek çok zor. Çok zor ve çok zahmet isteyen bir saç rengi. Ben evde yapmaya çalıştım bu rengi kaç defa saçlarımı yaktım.
Kuaförden başka bir önerim olmaz kendin boyama baya yipratır saçlari
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!