1. Çevreden gelecek tepkilerden dolayı
2."Estetikli" yakıştırmasından dolayı
3. Önceki ve sonraki halinin kıyaslanması korkusu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bilinsin istemiyorlar. Eski ve yeni haliyle kıyaslanmasın diye. Bir arkadaşımın 45 yaş üstü kadın yüzünü gençleştirmişti. Dudaklarına da doldu yaptırmıştı. O yaşlı hali gitmiş. Yerine gençeçik kadın gelmişti. Ne yaptırdığını sorduğumuzda ben bişey yaptırmadım diyordu. Güler misin ağlar mısın? Kıskandı heralde 🙄 başkalarıda yaptırmasın diye. Ha bi de kumral halinde şarışınlığa dönmüştü tam evrim geçirmişti. Değişimi farketmemek mümkün değil. Sorduğunda ben bişey yaptırmadım diyor. 🤦🏼♀️
😊 anlaşılıyor halbuki.. bir bakışta 👍
Evet öyle. Sorma.
Bence bunun en büyük nedeni yaşanılan çevrenin düşünce yapısı. Hepimiz çok farklı toplumlara sahibiz. Özellikle kızlar kendi aralarında çok sık şu şöyle estetik yaptırmış çok kötü olmuş diye dedikodu yapmaya bayılır. Sen şimdi her estetik yaptıran insana mok atarsan e sen yapınca da aynısını arkandan diyeceklerini bilirsin🤷🏻♀️
Öz güvensiz olmaları eleştiriye açık olmamaları bu olumsuzluklarin getirdiği kaygıları ört pas etmeye çalışmalari diye bilirim
Güzel cevap 👍
Hey maşallah, beş puanlık soru, bugünün konusu estetik 😄 üçüncüyü seçtim.
😊✋ teşekkür ederim
Cevap
31Cevap
Çevreden gelecek tepkilerden dolayı ya da güzelliklerinin sahte olduğunu söyleyeceklerinden dolayı olabilir bence.. ama kimseyi yargılamam yani bir insanın bedenin de ki estetik benim için neden sorun olsun
Estetikli olduğu halde estetikli olmadığını iddia eden çok var maalesef doğal güzelliğim demek var Doktor Mehmet Bey sağolsun demek var 🤣 hem cinsleri tarafından o estetikli ben doğalım lafıyla ezilmemek için olsa gerek
😊 aynen..
Ben de anlamıyorum bunları. Kocasından bile gizli ameliyata gelen vardı, anlamayacak mı diyoruz saklarım diyor dhdjsk
Anlıyoruz 😊
Ben dış görünüş itibariyle arzu uyandıran bir erkek değilim. Onun için para biriktirip estetik ameliyatı olmayı düşünüyorum. Ardından spor egzersiz disiplinine girerek standardımı yükseltmeyi arzuluyorum. Ama bunu kimseden gizlemeyeceğim.
Kızların yüzde 26'sı, erkeklerin yüzde 48'i çevreden gelecek tepkilerden korkuyor. Yani kızların dörtte üçü, erkeklerin yarısı çevreyi önemsemiyor.
Yani kızlar daha özgüvenli. Erkeklerin özgüven duygusu ailede yıkıldığı zaman telafisi yok. Ama kızlar, evde örselense bile dışarda onları pohpohlayacak @msalak çok. Erkek, özgüveni kaybettiyse o özgüven artık bedenden çıkan ruh gibidir. Bir daha geri gelmez. Kimse de onu pohpohlamaz. Herkes onları daha çok.
Buradan çocuğu olmayan evlilere çağrı yapıyorum. Toksik bireylerseniz ve cahilseniz çocuk dünyaya getirmeyin. Ömür boyu prezervatif ya da doğum kontrol yöntemleri uygulayın.
Estetik yaptiranlarin zaten ozguveni yoktur
Estetik oldugunun ogrenilip ifşa olmasindan korkaklar
Duyursa daha cok ozguvenleri düşebilir, dalga geçerler ne düşünürler vs
Bir insan çirkinse tipsizse kendine özgüveni olsa ne olur olmasa ne olur. Karşı cins ona arzu duymaz.
İnsanın kendini sevmesi kendine güvenmesi bir şey ifade etmez.
İnsanın değerini tıpkı eşyada olduğu gibi piyasa belirler, kendisi değil.
Saygı duyuyorum iyi aksamlar
Saygı duyuyorsun ama antitezin yok. Doğru söyledin de diyemiyorsun. Çünkü o zaman savunduğun tez havada kalacak.
Para herkesi güzelleştiriyor. Bu bir gerçek. Kadın estetik oldum deyince normalde güzel değil parası var zorla güzelleşmiş algısını bildiği için saklıyor işte.
Kendilerini kusurluymuş ve bu kusurunu ameliyatla çözmüş gibi gördükleri için. Kendini kusurlu görüyor, başkası da kusurlu gözle bakmasın istiyor
Bence önceki halinin kıyaslaması yüzünden çünkü birine estetik oldum deyince hemen eski hali nasıldı ki? Sorusuyla karşılaşırız eski halini gösterdiğinde de ya eski hali daha güzelmiş ya da eski halide iyiymiş neden yaptırdın ki gereksiz olmuş denir ya da aa evet yaptırman iyi olmuş eskiden çok kötüymüş vs denilir
İnsanların doğal güzellikleri olduğunu sanmaları ve düşünmeleri ve de önceki sonraki halinin kıyaslanma korkusu olduğu için gizlemeye çalışırlar. .
Doğal olduğuna ikna ederek güzelliğinin Allah vergisi olduğunu düşünmelerini istedikleri içindir
Kıyaslanma korkusu tabi ki. Aslında bu kız çok çitkindi de estetikle sonradan böyle güzrlmokdu denmesin diye.😎
Çünkü insanlar baskıcı. "Aaa estetik mi yaptırdın yakışmamış" veya "keşke yaptırmasaydın" dedikleri için insanlar gizliyor
Neden belirtisnler? kendi özelleri kendi yakın arkadaslari ya da ailesilerine söleyebilirler ya da sölemezler
eskiden çirkindi bu estetikle güzelleşti dememeleri için
Sorunca söylüyorlar aleni söylemeselerde ısrarla gizleyeni görmedim...
Gerek vardı yoktu lafları ve kıyaslamadan dolayı.
Çünkü bu özel bir şey. Kimse bedenine yaptığı bir değişimle alakalı açıklama yapmak zorunda değil. Sormak daha abes. Bir de diyelim kız güzel burnunu yaptırdı “aaay o estetik güzeli” hadi acıdık dudak mudak dolgusu yaptırsın yine estetik güzeli değil ki. Zaten güzeldir rötüş yaptırmış oluyor estetikle. Ama kafasız insanların çirkin laflarına maruz kalmamak için saklıyor olabilirler?
Önceki ve sonraki halinin kıyaslanması korkusu 😂
Harbi çok garip bir olay birde estetik yaptırmadıklarini iddia ederler
Verdiği paraya değmediği gerçeğinden korkuyor
Çirkin olduklarını kimse yüzüne vurmasın diye doğuştan güzelim/yakışıklıyım diyorlar.
Ben zaten güzeldim, bu benim doğal halim gibi düşüncelerle bilmeyenlere yutturma çabaları
eski kendisi ile ameliyat sonrası kendi arasında sıkışan bir his. değersizlik duygusu ve acınası hal semptomu
Kötü gözle bakarlar diye asumannn
Ne ilgisi var ki
Yollu gibi derler
Ben yapsam kimse umrumda olmaz 😁
Herkes bir şey söyler bence 😊
Beni öyle begenmediler estetik sonrası mı beğenecekler peh 😂🤣
Ben milletin dediğine pek takmam ama birincisini tercih ettim
Boş yorum yapan çok ondandır
Haklısın
Bu ülkede 1 daha mantıklı
Doğru
Estetistikli yakıştırmasından dolayı
Kendini kandırmak için
çevreden dolayı muhtemelen
Eleştirilmemek için olabilir
Çevreden gelecek tepkilerden dolayı
Mahalle baskisi cok yahu bu konuda...
Merhaba Öz güven eksikliğinden
Yeni çevresinden diyelim
Doğal güzelim ben havası için😉
Anlaşılıyor gerçi..
Hayır değilim.. neden böyle bir şey sordunuz?
Değilim..
Ben değilim..
Aynen
Anlamadım..🙄
Teşekkür ederim 👍
Ben Allah vergisi güzelim yalanı için saklar.
Doğal güzel miş gibi görünmek için
2 şık
Korkuyorlar
Ağzı olan konuşur
Cirkin oluyolar iyy
Korkar tepkiden
Gerek duymaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?