İnce bel çekiciliğine inanıyor musunuz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
İnce bel çekiciliğine inanıyor musunuz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Muhteşem ötesi fotolarimiz geri döndü.
Söyle bir şey var; ince bel gerçekten çekici ama vücutla orantılı ise. Mesela beli incecik olup kalça kısım fazla dolgunsa bana itici geliyor.
Mesela ben 38 im, ama aldığım her kıyafet terzide... Belini inceltiyorum. 42 olup bu bel olsaydı mesela bana çekici değil itici gelirdi.
Sen başkasın 😅
teşekkür ederim 🙃
Ben bile erkekte ince bel seviyorum erkeklerinde sevmesi normal
Ne güzel
Evet inanmamak güç olurdu zaten 😅
Aynen 😅
Teşekkür ederim gadasi 😅
Rica ederim
Cevap
25Cevap
Manken fizigine sahip olmak zornda deglz
Kendi güzellk kurallarımı kendim yaparm
Mantıklı
Evet çekicidir ama yeterli değildir tek başına hatta ben zaten fiziğe bakmıyorum kadınlarda.. kişiliği önemli
Zekasına bakan çok
Ben seviyorum kendi belimi , ince içe kıvrımlı, dar kiyafetlerde güzel duruyor. Çekicimi bilmem artık😹
Çekici olduğun aşikar
🙊😄
Gerçekten de çok çekici ve güzel bir görüntü veriyor.
Aynen 🙃🙃
Evet gadası inanıyorum ve bence gerçekten de çekiçi görünüyor
Öyle gerçekten
Bir an ince belli bardak sorusu sandım 😂
Yok hocam zeki ve cesur kadınlar çekicidir.
Hahaha
Şahsi açıdan bakınca tamamen cazip gelmiyor.
Anladım
Nasılsın kardeşim?
İyiyim seni sormalı noldu eski hesaba
Daim olsun iyiliğin. Çok şükür iyiyim bende.
Eski hesaba giremedim. İki hafta yoktum ve şifreyi unutmuşum. Bunu açtım bende. Eskisi gibi girmiyorum artık zaten.
Anladım 🙃
Sağolasın
Sende sağol kardeşim. 🙃
Orantılı olması gerek incecik bel kocaman göğüs ve kalça hiç güzel durmuyor
İlla ki ne küçük kalça ne büyük göğüs
İnce belli kadın sevemiyorum balık etli kadınları tercih ederim
Onların yeri başka
Evet.. Çay bardağında bile bir farklı duruyorsa... 😄
Yani 🙃
İnanıyorum çekiciyiz 😄
Öylesiniz 🙃
Evet ama kişiye göre de değişir
İlla ki
Bu kişiden kişiye göre değişir
İlla ki
Fazla bir etkinligi yoktur
Hmm
kavrayamayacaginiz bellere özenmeyin dhdhd
🤣
Evet inanıyorum
Ne güzel
Kum saati gibi de olmasın 😃
Yani orantı olmalı
İnce bel kırılmasın sonra 😄
Ustalık beli kırmadan çalışmakta
Biz ölümüne, ölümüne
Görseldeki bayağı bayağı iyi 😍😍🔥🔥
Süper hemde
Süperden ötesi
Inanmiyorum erkek dediğin kalın belli olacak xjxnz
Kadından bahsediyoruz 😅
Haklısın 🙈
😅😅
Estetik duruyor kadinlarda
Evet harika
Balık etli kadınlarda daha hoş duruyor
Onlar başka şimdi
ince bel iri memeden daha çekici
Yani
İnanmak nedir var zaten öyle bir olay
Hahaha
Evet ince bel harikadır
Güzeldir
İnce bel büyük kalçalar 😵💫😵💫
Öylesi afet olur
Öyle olacaksa olsun zaten o kum saati görünümü çok iyi oluyor hele bir de göbek deliği ince uzun karın kaslarıda hafif parçalıysa
Tamam tamam inandım 😜😁
Haha
Evet inaniorimum ❣️
❤️
İnanılıcak bir şey değil. Bir gerçek
İnce belli olanlar şanslı
Evet
🙃
Elbiselerle muhteşem duruyor:)
Aynen süper
Teşekkürler:)
Rica ederim
:)
Yok inançsızım ben
😅
Evet inanıyorum
🙃
Gerçekler bunlar..
Öyle valla
😂😂
İnanıyorum Gadasi
Bende
evet inanırım
🙃
Dehşet bi olay
Aynen
Eğer fotoğraftakiyse evet...
Çay bardağımısın bee
😅😅
İnce bel bi lütufdur
Evet
inanıyorum
İnanırım.
Kime göre neye göre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?