- Güzellik & Bakım konusunda 7b cevap paylaştı.
u +1 yılBenim için her ikiside önemli. Ama genelde dış görünüşü güzel olan insanın kalbi güzel olmuyor bilmiyorum ama bana nedense öyle geliyor. Dışı güzel olan biri şahsen bana pek güven vermiyor. O yüzden kalbi güzel olsun yeter. Artık dis görünüşe göre hareket etmiyorum çünkü huy ve karakterde güzel birinde olmuyor kötü oluyor huyu.
11 Yorumla- +1 yıl
Haklısın peki sana bir soru ben nasıl bir insanimdir baktinda ne düşünürsün
En İyi Cevaplar
Şimdi bana kimse Direkt benim için iç güzellik diye kamyon arkası sözler söylemesin Elbette iç güzelliği karakterli zeka önemli olsa da insan kendine göre kafasinda profili vardır Ona yakın birini bulduğunda Bu bir adım öndedir herkesin hoşlandığı bir tip var sonuçta Erkekler nasıl bir kısmı beyaz işte balık etli sarışın seviyorsa veya zayıf esmer seviyorsa Biz kadınların da duyguları hisleri var bizlerin de kafasında profil var bence ikisinden de olması gerekiyor.
11 Yorumla- +1 yıl
Doğru diyosun kız
+1 yılDış güzellik diye bişey yok benim için en azından. Dış güzellik diye bakarsın ama içinde b*k gibi bi insandır yapamazsın. Ben insanın kalbine bakıyorum önce orada kötülük var mı yok mu onu bulmak lazım
15 Yorumla- +1 yıl
En güzeli zaten öyle olmalı
- +1 yıl
Ben biliyorum bu işi ya
- +1 yıl
Niye kız 😂
- +1 yıl
Nesi niye lan
- +1 yıl
Lan ne kız
Iç tabiki
188 Yorumla- +1 yıl
Yani dışa bakmiyosun hiç öylemi
- +1 yıl
Kötümü davrandı dışı güzel olanlar sana vay terbiyesizller
- +1 yıl
Ben aldatan bir tipmiyim sence 😂 annen deyimide güzelmiş 😂
- +1 yıl
Yakından nasıl oluyor çok değiştim foto birgün görürsün yenilerini 😂
- +1 yıl
Anlaştık merakla bekle beni 😂
- +1 yıl
Abi diyo birde hahah kız sen harbi çok fenasin 😂
- +1 yıl
Tamam beyfendi diyebilirsin 😂 benmi öğretim sole bakım minik seni 😂
- +1 yıl
Nerelisin sen bakım küçük hanfendi
- +1 yıl
Güzel yer hanfendi severim😂
- +1 yıl
Ankara sen sevmezsin bizim memleketi soguktur heleki ayazini 😂
- +1 yıl
Geldinmide Ankara 'ya bakim
- +1 yıl
Genelde Ankara 'ya gelene nereye geldin dersem hep anitkabir😂 başka bir yere gidilmiyormu peki 😂
- +1 yıl
Takıl peşime Banu gezdircem seni 😂
- +1 yıl
Öderiz kız her şey paramı 😂 kolay hayatımda ilk defa herşeyi sen ödersin diyende duydum 😂
- +1 yıl
Belli yaşattın ilki İstanbullu 😂 ne işle mesgulsun bakim
- +1 yıl
Garson oo ciddimi zor sizin işiniz
- +1 yıl
Fitness trainer
- +1 yıl
Sporla aran nasil
- +1 yıl
Ne gibi mesela yapiyosun spor
- +1 yıl
Kac set halinde yapiyosun peki
- +1 yıl
1 setle olmaz Banu ama soleyim gelismez
- +1 yıl
Ben kalça napim sen yap sen ben diğer vücut yerleri çalıştırıyorum eline küçük ağırlık alarak yap biliyosundur doğru yapilisi
- +1 yıl
Hayattan bezdin naptın kız 😂
- +1 yıl
Abicim ne kız gene başladı abicimlige 😂
- +1 yıl
Hanfendi ben yaptircam sana hayata küsmek olmaz
- +1 yıl
Tamam kız ne para göz çıktın sende 😂
- +1 yıl
Hahah kız Şaban'ın bir filmi vardı altinlarim diyodu ya şener şen babası onun gibisin altinlarim altinlarim 😂😂 tamam sana bedava vercem
- +1 yıl
Kız ne diyim bişey olmaz İst neresi
- +1 yıl
Askom 😂 yaşım yazıyor profilimde
- +1 yıl
Ama göstermiyorum noldu gozmu koydun kız bana 😂
- +1 yıl
Diyomusun para alırım ozaman 😂 sevdim kız seni
- +1 yıl
Bil bil bence sen kaç yasindasin
- +1 yıl
Küçücük 😂 kız fotona bakım dur bı dk
- +1 yıl
Fotoda büyük gösteriyon gibi 27 28 gibi
- +1 yıl
Valla minnakmisin kız sen 😂
- +1 yıl
Sayılır derken ben küçükten olgunummu diyosun 😂
- +1 yıl
Olgunum düşüncelerim farklı 😂
- +1 yıl
Yani olgun insanların düşünceleri farkli olur küçük prenses hayata bakış açıları felan
- +1 yıl
Yani kisiisine göre sen ne tarz insanlar seviyosun hoslandin tıp felan
- +1 yıl
İyi kızsın hoş kızsin parayı çok seviysun hesap ödemeyi sevmiyosun hahah herseh bedava olsun diyosun 😂
- +1 yıl
İyisi. İyi ama sevdim seni
- +1 yıl
Tskrler hanfendi seni sol kolum yaptım burada ☺️
- +1 yıl
Anlaştık takıl peşime duş 😂
- +1 yıl
Gel koş koş ☺️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u +1 yılBenim için iç güzellik önemli tabi ki de
10 Yorumla
+1 yılŞimdi gerçek bu dışa bakmadan içe Bakılmaz, ama böyle bir şey de var iç önemli çünkü dışı güzel olup ta karakteri beş para etmiyorsa bir halta yaramaz, dış güzellik bir kazaya bakar sonra biter gerçek bu sonra ona da tekmeyi basarlar artık
11 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru soylemissin
Bir insanla vakit geçirdikce başkası tarafından kusur adledilen onda bulunan her şey size güzel geliyor.
117 Yorumla- +1 yıl
Digru ama o güzellikler eskide kaldı
- +1 yıl
Umarım öyle insanlara çıkar yollarımız.
- +1 yıl
İnşallah ama pek sanmıyorum
- +1 yıl
Umut var olmak lazım yoksa hayat çekilmez..
Siz iyiyseniz sizin gibi karşı cinste var. - +1 yıl
Var ama ben göremedim genelde hep tipime geliyolar fark ediyorum ben
- +1 yıl
O zaman iyi ki diyeceğiniz birisi ile yolariniz kesissin tez zamanda diyelim insallah
- +1 yıl
inşallah var mı göster bakim
- +1 yıl
Bekleyip yaşayıp göreceksiniz.
- +1 yıl
Yaşayıp gorelim bu arada sende benim zamanımın insanisin
- +1 yıl
Sitede bulunan çoğunluk gibi evet.
- +1 yıl
Çoğunluk değişik ama 😂
- +1 yıl
Haklısınız.
- +1 yıl
Yani onu fark ettim gerçi onlarda haklı hayat insanı değiştiriyor
- +1 yıl
Hayat hepimizi değiştiriyor. Kimimiz kabugunu değiştiriyor kimimiz rengini
- +1 yıl
Çok doğru sen değişme sevdim seni böyle kal
- +1 yıl
Guzel baktığınız için tesekkur ederim.
- +1 yıl
Rica ederim o sizin güzel bakışınız
+1 yılŞu bir gerçek; kimse dışı güzel olmayanın içini merak etmez
26 Yorumla- +1 yıl
Çok doğrusunu sen söylemişsin genelde hep dışa bakılıyor haklısın sen peki yaşamında öylemi yapiyosun ya da çirkin birisini sevdinmi
- +1 yıl
Hayır
- +1 yıl
Kesinlikle çok haklısın
- +1 yıl
@Handenizzzqw ben severim çirkin olsa insan olsun biz yakışıklıyız diye güzeliz diye olmuyor içi kötü olunca
- +1 yıl
@ebrupa bende görmedim 😂
+1 yılDış güzellik başlatıcı, karakter sürdürücü güçtür.
11 Yorumla- +1 yıl
Çok değişik bir cevap etkilendim
+1 yılArkadaş ise iç güzellik, sevgili ise her ikisi de. Bu soru niye sürekli gündemde? :D
11 Yorumla- +1 yıl
Bilmiyorum yeni sordum ben
Dışı beğenilmeyen birinin içine kimse bakmaz
11 Yorumla- +1 yıl
Doğru diyosun
+1 yılŞimdi kusura bakmasın kimse ama kişi ilk baktığında dışı görür eğer o hoşuna giderse sonra içi merak eder kimse iç güzellik falan demesin
149 Yorumla- +1 yıl
Doğru diyosun peki senin neyine bakarlar
- +1 yıl
Bakmazlar , ben baktırmıyorum doğrusu
- +1 yıl
Niye adamları dovuyomusun sen 😂
- +1 yıl
Yok be xhchfggk sadece bu işlerle mesafemi koruyorum
- +1 yıl
Niye kız senin sevenin ya da sevdin olmucakmi 😂
- +1 yıl
Olmıycak demiyorum ki sadece herşeyin bi vakti ve zamanı var, sadece gelip geçici şeylerle neden kendimi yorayım ki dimii?
- +1 yıl
Belki gelip gecmicek öyle düşünme 😂
- +1 yıl
Valla bilemiyorum benim bu kafa yapımı bozup herşeyi geçerse basarim nikahı ne diyim artık xhdhzsy
- +1 yıl
Nasıl erkeğe bascan nikahı kafandaki nasıl bir tıp 😂
- +1 yıl
Valla beni bana yenerse okeydir ama işte vdbzdgshs niye gülüp duruyorsun
- +1 yıl
Çünkü komiksin seni sana nasıl yeniyor kız
- +1 yıl
Kriter demeyelimde hayattaki aşamlari geçersek ama iste insan hisseder ya doğru kişiyi bence hem belki bukadar söyleniyorum şerefsizin birini severim belli olmaz Sana diyorum ya zamanı gelmedi, sende bulacaksın bak hissetim
- +1 yıl
Ayıp ayıp niye gülüyorsun vsgdhdshgd
- +1 yıl
Ben istesem bulurum da bekarlık Sultanlığı seviyorum nerelisin sen.
- +1 yıl
Sevimli insanlara gülerim ben neresi ayıp 😂
- +1 yıl
Iyi bari güldürdük seni, valla nereli olduğum şüpheli aydın doğumluyum yazın İzmir'de kışın siverekteyim ama genelde siverekliyim diyorum
- +1 yıl
Senin sabit durdun yer yok sanırım ben nereliyim tahminen sence bakim
- +1 yıl
Valla müneccim değilim ben bilemem ama şekil birisin havalı bi yerdir
- +1 yıl
Tskrler o senin güzelliğin orası Alanya orada yaşamıyorum Ankara yaşıyorum ☺️
- +1 yıl
Başkent güzeldir;)
- +1 yıl
Geldinmi hiç başkente
- +1 yıl
Sadece yoldan geçerken görmüşlüğüm var yoksa hiç gidip görmedim
- +1 yıl
Tamam birgün gelirsin gezdiririm Ankara 'yı görürsün
- +1 yıl
Tabi canım ne demezsin ama inş gezeriz, merak etmiyorum ama ilginç gibi bişey
- +1 yıl
Neden ilginç gibi bişey bakım ☺️
- +1 yıl
Başkent ya ondan, acaba fiyat farkı nasılıdır bi bu ilginç geliyor cidden ayrıca sorduğun soru dışında herşeyi konuşmuşuz bunee vxndgdjsnd
- +1 yıl
Valla demekki konusulacaklar varmış 😂 Ankara pahalı ama İst kadar değil niye konuşmadan sıkıldınmi 😂
- +1 yıl
Yok Ben öyle bişey mi dedim beyfendi , lütfen , vdhdhdkdkdr. demekki orada yaşanılmaz ya biliyorumdum bak burayı ilçe yapmasınlar lan sanki bi zıkkıma yarayacak öf boş işler
- +1 yıl
Ankara 'da yaşanır neden yaşanmasın en güzel yer önce gel bir bak bakım 😂
- +1 yıl
Zenginliğimizi belli etmiyoruz lütfen=) benim ruhum fakirse sorumlusu ben değilimmm
- +1 yıl
Zenginin ama ruhum fakir diyosun yani o nasıl oluyor 😂
- +1 yıl
Yok be ne zengini, zengin olsam Allah aşkına burada ne ariycam sen söyle
- +1 yıl
😂 niye kız her daldan insan var burdada
- +1 yıl
Yani doğru sapığından tut aşkına , duygusalına herşeyden var da işte ben olsam bulunmazdım burada insanın kalitesi düşüyor bi kere
- +1 yıl
Doğru diyosun ben bir ara girmedim gene öyle olur gibi ne yapacağım hiç belli olmaz
- +1 yıl
De hayde işim var benim meşgul insanım ben, sonra şey ederiz bilmem kaç mesajla sohbet ettik:)
- +1 yıl
Noldu kız ne işin var 😂 birden bir kukredin😂
- +1 yıl
Ders çalışıyorum olm ben, ne kükremesi ya dedim sorulara dalarsam cevap falan veremem ayıp olur sende anca bende hata ara çok ayıp çok, (duygu sömürüsü)
- +1 yıl
Hahah tamam çalış dersine bakım dersin bitince yazarsın bana 😂
- +1 yıl
Çok yazarım yani inşallah:))))
- +1 yıl
Bilemem artık o sana kalmış iyi çalış derslerine senden umitliyim 😂
- +1 yıl
O niye , o kanıya nasıl vardin vxnbdhsge
- +1 yıl
İçime doğdu yoksa kız sen kendinden ümidin yokmu 😂
- +1 yıl
Ay Allah rızası için şu emojiyi koyma ya aşırı gıcık , yok benim ümit le alakam falan sen beni dinlemiyor musun kaç mesajadır ne konuşuyoruz erkekler no vxnbdgdydhd bu bi şakaydı, ironi
- +1 yıl
Tamam koymucam onu koyuyorum diye gulmuyorum farkettim ironi oldunu ne bilim sohbet odası olsu bu sorumuz artık
- +1 yıl
Evet , teşekkür ederim iyi geceler o zaman, millet görse diycek bunlar ne yaşıyor
- +1 yıl
Ne dicek kız millet görse normal konuşuyoruz bişey yok millete göre yaşamam ben
- +1 yıl
Helal, +1 ama yinede tedbir almakta fayda vardır
- +1 yıl
Çok haklısın ☺️
İç güzellik önemli fakat insanın kendi tarzı olmalı 👍
21 Yorumla- +1 yıl
Ne gibi tarz mesela
+1 yılBilemem kardeş meyveyi soymadan içinden ne çıkacak bilemem Ezhel 10 . Bölüm 😁😁😁
12 Yorumla- +1 yıl
Güzel söylemiş 😂
- +1 yıl
Mantıklı 😁
hahaah. görsel çok iyi ama ikisi de olursa süper olur.
13 Yorumla- +1 yıl
İkisi olan pek rastlamadım ben ama görsel Jim carrey severim çok iyi oyuncu
- +1 yıl
Bulmak istesem bulurum ama istemiyorum yalnızlık güzel
İç güzelliğin dışa vurması
330 Yorumla- +1 yıl
İç güzelliğinin dışa vurması herkezde oluyormu peki
- +1 yıl
Yani içi güzel olsa dışı olmuyor ya da ikiside berbat olanda oluyor
- +1 yıl
İkisi güzel olanda birbiriyle anlaşamıyor napcaz bu durumda biz 😂
- +1 yıl
Ok sana sorum ozaman senin iç güzelliğinmi daha iyi yoksa dış güzelliğimmi süper diyosun bakım 😂
- +1 yıl
Sende var bişey kötü olma sen kötülüğün ızdırap gibidir senin 😂
- +1 yıl
Seninle iyi geçinmek lazım korktum senden burcun ne senin 😂
- +1 yıl
Aslan burcuyla çok anlasirim ama siz liderlik istiyonuz hep oğlak ben anlasirmisin 😂
- +1 yıl
Ben inatciyim kabul catisiriz seninle 😂 aslan burçları ama çok sohbeti güzel oluyor inatlasalimmi seninle 😂
- +1 yıl
O konuyu gecelim benim dedim olur anlaşalım bak bu konuda 😂
- +1 yıl
Ben seni arada lider hissettiririm 😂
- +1 yıl
Ama dedm gibi az veririm sana bir iki gün senin sözün geçer o ara anlaşalım 😂
- +1 yıl
Yok artık imzayı attik bozamazsin hadi şunu 5 gün yapalım uzat elini 😂
- +1 yıl
Haha sesli güldüm doğru biraz ona gitmiş ok anlaşalım orta noktada seninle ,😂
- +1 yıl
Ok anlaştık kırmızı seviyosun sanırım
- +1 yıl
Bende severim ama bordo adın ne
Güzellik & Bakım konusunda 1,9b cevap paylaştı. Dış güzellik iç güzelliği kendisini ilgilendirir
11 Yorumla- +1 yıl
Oda güzel
Karakter güzelliği...
14 Yorumla- +1 yıl
Bulmak zor karekter guzelini
- +1 yıl
Yalnizlik en güzeli 😂
Gizli Üye(18-24)+1 yılNe yalan söyleyeyim önce dış güzellik önemli
119 Yorumla- +1 yıl
Oda bir tercih peki senin dış görünüşunemi bakiyolar
Cevap sahibi+1 yılEvet
- +1 yıl
Ozaman güzelsin sende doğrumu
Cevap sahibi+1 yılÇok yakışıklı insanlar için güzel değilim
- +1 yıl
Benim gözümden görmem lazım
Cevap sahibi+1 yılKusura bakmayın ama göstermek istemem resmimi
- +1 yıl
Yok göstermen için değil yani ne. Görsem karar veririm dedim sen neden gizli cevapliyosun bakım
Cevap sahibi+1 yılGizli olmak istiyorum bazen
- +1 yıl
Niye bendenmi korktun kız 😂
Cevap sahibi+1 yılHayır sizi tanımıyorum
- +1 yıl
Ama gizli girmişsin ya ondan dedim tanırsın birgün
Cevap sahibi+1 yılYok tanımak istemiyorum
- +1 yıl
Ölcem ben burada tanırsın burada ben yabancı dilmi yazıyorum anlamadım
Cevap sahibi+1 yılÖlmezsiniz
- +1 yıl
Belki ölcem ☺️
Cevap sahibi+1 yılBen başkasıyla konuşuyor gibiyim o yüzden konuşmam doğru değil
- +1 yıl
Anlamadım nasıl yani son yazdini ciddi anlamadım
Cevap sahibi+1 yılBoşverin anlamasanızda olur
- +1 yıl
Valla seni çözemedim ben biz ne yaşıyoruz şu an 😂
Gizli Üye(30-35)+1 yılIkisi de birbirinden önemli
15 Yorumla- +1 yıl
Sen hangisini seçersin
Cevap sahibi+1 yılHer secim bir vazgeçis. Ben bir tercihte bulunmam. Ikisi de olacak nokta.
- +1 yıl
Bak sen maşallah olmazsa kaldın ozaman 😂
Cevap sahibi+1 yılSeni irgalayan ne
- +1 yıl
Beni irgalamasi konuyla ne alakası var cevabına karşılık yazdım tamam hadi görüşürüz
Güzellik & Bakım konusunda 7,6b cevap paylaştı. Her ikiside önemli ya
11 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru diyosun
+1 yılIc guzellik
16 Yorumla- +1 yıl
Dışa bakmiyosunuz ozaman
- +1 yıl
Temiz olsun yeter
- +1 yıl
Valla helal olsun ozaman sana
- +1 yıl
Sagol😊👍🏼
- +1 yıl
Ne demek☺️
- +1 yıl
😊😊😊
+1 yılİç güzellik
120 Yorumla- +1 yıl
Aman Allahım kimler gelmiş 😂
- +1 yıl
Aman aman senin soruna gelmişim pardon pardon hahah
hay benim gözüme:d - +1 yıl
Benim soruma gelmismis sanki bilmiyor 😂
- +1 yıl
Farketmedim dalgındım. birde resim değiştirmişsin. Öyle gözüme takılmadı açıkçası. Normal soru cevapladım geçtim. Kusura bakma Danny😅
- +1 yıl
Kız valla sen farketmicen sen varya sen 😂 yok yazabilirsin niye kusura bakım yazmaman hata
- +1 yıl
Hahah 🤣🤣 cin gibisin diyorsun yani. saolasın :d
- +1 yıl
Yani yanlışa dusmessin yazmak iştemissin yazmışsın tanıyorum seni 😂
- +1 yıl
Tamam ya yazmak için yazdım hahaha Aaa herşeyi sorgulama çabuk yaşlanırsın 🤣🤣
- +1 yıl
Biliyosun taş gibiyim yaşlanmam benn😂
- +1 yıl
Belli olmaz. Kendine nazar değdirme hahah Taşta çatlar kırılır, bu koşullara göre değişir 🤣🤣
- +1 yıl
Kız nazar dedin bu bir aydır nazar değiyor bana hastalandım çokça bana nazar duası oku taniyosun beni 😂
- +1 yıl
Kurşun döktür hahaha Geçmiş olsun ya. Havalar kötü dikkat et kendine. Ben bilsem nazar duası kendime okurum 🤣🤣Ayrıca ben Müslüman değilim ya unuttun mu? :d
- +1 yıl
Doğru sen müslüman değildin bende kimden yardım istiyom nazarı sen degdirdin kız bana hahah
- +1 yıl
Benim nazarım değmez ya hahah ben masumum. 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Sen degdirdin suçlu sensin 😂
- +1 yıl
Ne olsa benden biliyor 🤣🤣🤣 tamam ben değdirdim diyeyimde garibim sevinsin:d
- +1 yıl
Hahah kurtar beni
- +1 yıl
Allah kurtarsın 🤣🤣
- +1 yıl
Valla dinsiz oldunu unuttum bir bulamadık nazar duacisi 😂
- +1 yıl
🤣🤣🤣🤣
Güzellik & Bakım konusunda 307 cevap paylaştı. Mix seviyoruz zjsn
15 Yorumla- +1 yıl
O nasıl oluyor 😂
- +1 yıl
Sen hepsinden istiyon 😂 peki seni ne yönden begenirler icmi dismi
- +1 yıl
Kim nasıl seviyorsa nasıl sevilirsin peki 😂
+1 yılAdam haklı 😂
11 Yorumla- +1 yıl
Jimmi 😂
+1 yılİç...
11 Yorumla- +1 yıl
Guzel
+1 yılİkisi de. Dışından çok çok güzel içi olmalı
15 Yorumla- +1 yıl
O nasil oluyor kardeşim😂
- +1 yıl
Disini beğenicem, kafamda ici de böyle iyidir diyecem. Bir bakicam karşımda çocuk değil, kadın var. Karakterli, kadınlığı bile ve erkeğine nasıl davranması gerektiğini bilen. Tamam dicem olan o 😂
- +1 yıl
😂 sen ikisinide istiyon anladım ben 😂
- +1 yıl
Herhalde olum. Dışını beğenmedimin içini ne yapam kdiidjsj
- +1 yıl
😂
Gizli Üye(25-29)+1 yılİç güzel
17 Yorumla- +1 yıl
Yani dış kötü olsada olur diyosun
Cevap sahibi+1 yılEvet adam olsun
- +1 yıl
Adam çıkmadı sanırım hiç karşına
Cevap sahibi+1 yılEvet
- +1 yıl
İnşallah çıkar seninde karşına birisi
Cevap sahibi+1 yılİnşallah
- +1 yıl
Vardır belki seninde bekledin birisi
İkiside :)
11 Yorumla- +1 yıl
Sen hepsini iştemissin kardeşim ama herkes genelde öyle ister
İç güzellik
11 Yorumla- +1 yıl
Dışı çirkin olsada olur diyosun
+1 yılBeyin güzelliği
11 Yorumla- +1 yıl
Onu geç çoğunda yok 😂
+1 yıliç tabi
11 Yorumla- +1 yıl
Güzel
+1 yılIkiside
01 Yorumla- +1 yıl
İlk öncelik hangisi peki senn için
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 