• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Güzellik & Bakım

Sizin için iç güzellik mi önemli dış güzellik mi?

Cendere1910 u
Cendere1910 Takip Et
Master Yaş: 37
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
20
Yapay Zekaya Sor
Sizin için iç güzellik mi önemli dış güzellik mi?
Sizin için iç güzellik mi önemli dış güzellik mi?
Cevapla
Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • SilverBlooming u
    SilverBlooming Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 29
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 7b cevap paylaştı.

    Benim için her ikiside önemli. Ama genelde dış görünüşü güzel olan insanın kalbi güzel olmuyor bilmiyorum ama bana nedense öyle geliyor. Dışı güzel olan biri şahsen bana pek güven vermiyor. O yüzden kalbi güzel olsun yeter. Artık dis görünüşe göre hareket etmiyorum çünkü huy ve karakterde güzel birinde olmuyor kötü oluyor huyu.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haklısın peki sana bir soru ben nasıl bir insanimdir baktinda ne düşünürsün

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • fesfs
    fesfs Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    Şimdi bana kimse Direkt benim için iç güzellik diye kamyon arkası sözler söylemesin Elbette iç güzelliği karakterli zeka önemli olsa da insan kendine göre kafasinda profili vardır Ona yakın birini bulduğunda Bu bir adım öndedir herkesin hoşlandığı bir tip var sonuçta Erkekler nasıl bir kısmı beyaz işte balık etli sarışın seviyorsa veya zayıf esmer seviyorsa Biz kadınların da duyguları hisleri var bizlerin de kafasında profil var bence ikisinden de olması gerekiyor.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru diyosun kız

      Yorumla
  • Nefertitidediklan
    Nefertitidediklan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl

    Dış güzellik diye bişey yok benim için en azından. Dış güzellik diye bakarsın ama içinde b*k gibi bi insandır yapamazsın. Ben insanın kalbine bakıyorum önce orada kötülük var mı yok mu onu bulmak lazım

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En güzeli zaten öyle olmalı

      Yorumla
    • Nefertitidediklan
      Nefertitidediklan
      +1 yıl

      Ben biliyorum bu işi ya

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Niye kız 😂

      Yorumla
    • Nefertitidediklan
      Nefertitidediklan
      +1 yıl

      Nesi niye lan

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Lan ne kız

      Yorumla
  • Banuuuuğ
    Banuuuuğ Takip Et
    Xper 1 Yaş: 21
    +1 yıl

    Iç tabiki

    1
    88 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani dışa bakmiyosun hiç öylemi

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Bana kötü davrandıkları sonra ne anlamı var

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kötümü davrandı dışı güzel olanlar sana vay terbiyesizller

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Jajsjs hyr annem öyle söyler yakışıklı erkekler aldatır zengin kadınlar onları kandırır der"

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben aldatan bir tipmiyim sence 😂 annen deyimide güzelmiş 😂

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Yani bilemedim yakında görmem lazim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yakından nasıl oluyor çok değiştim foto birgün görürsün yenilerini 😂

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Kajsjdjd tamamm

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anlaştık merakla bekle beni 😂

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Jsjdjdhd tamamm abii

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Abi diyo birde hahah kız sen harbi çok fenasin 😂

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Jasjjs yaa ne dicem baskaaa

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tamam beyfendi diyebilirsin 😂 benmi öğretim sole bakım minik seni 😂

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Tamam beyfendiiii👉👈

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Nerelisin sen bakım küçük hanfendi

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      İstanbul beyfendii👉👈?

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel yer hanfendi severim😂

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Nsjsbdkabs ya öylemi... ne güzel sen?

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ankara sen sevmezsin bizim memleketi soguktur heleki ayazini 😂

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Ksjsjs yok ya güzel yer

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Geldinmide Ankara 'ya bakim

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Geldim anıt kabire

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Genelde Ankara 'ya gelene nereye geldin dersem hep anitkabir😂 başka bir yere gidilmiyormu peki 😂

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Jajsdhkqjasjjw bilmem nereye gidelim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Takıl peşime Banu gezdircem seni 😂

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Ooo olur herseyi sen ödersin ozaman?

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Öderiz kız her şey paramı 😂 kolay hayatımda ilk defa herşeyi sen ödersin diyende duydum 😂

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Jsjsjsj tabiii ilk yaşatırım ben böyle

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Belli yaşattın ilki İstanbullu 😂 ne işle mesgulsun bakim

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Ksjsjs garsonum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Garson oo ciddimi zor sizin işiniz

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Ksjsjsjs yanii sayılır

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Sen?

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Fitness trainer

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sporla aran nasil

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      İdare eder yapıyoruz bisiler

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne gibi mesela yapiyosun spor

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Squat falan

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kac set halinde yapiyosun peki

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      1

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      1 setle olmaz Banu ama soleyim gelismez

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Tamam sen yap ozamn najsjsjd

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben kalça napim sen yap sen ben diğer vücut yerleri çalıştırıyorum eline küçük ağırlık alarak yap biliyosundur doğru yapilisi

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Jsjjs ya ugrasasim yook

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hayattan bezdin naptın kız 😂

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Kajsjdlqjd abicim ne biliyim yaaa

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Abicim ne kız gene başladı abicimlige 😂

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Beyfendi hiç bisi yapasım yookğ

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hanfendi ben yaptircam sana hayata küsmek olmaz

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Olur para vermem amaaaaa

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tamam kız ne para göz çıktın sende 😂

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Kajsjskajs yaaa oyleyim bedava işime geliyor spor hocam ol bide önemi para vericem

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hahah kız Şaban'ın bir filmi vardı altinlarim diyodu ya şener şen babası onun gibisin altinlarim altinlarim 😂😂 tamam sana bedava vercem

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Yaa çok tsk ederim ya ama öyle deme bana yaaağ jssjjsjsshjd

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kız ne diyim bişey olmaz İst neresi

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Bağcılar gel askom

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Yasin kacti

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Askom 😂 yaşım yazıyor profilimde

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Jsjsjd peki 34 iyimis

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama göstermiyorum noldu gozmu koydun kız bana 😂

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Yaaaa ne alakaaağ hayır tabikii

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Diyomusun para alırım ozaman 😂 sevdim kız seni

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Kaksjsjs uwuu😙💖 bilmemm

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bil bil bence sen kaç yasindasin

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      18

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Küçücük 😂 kız fotona bakım dur bı dk

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Fotoda büyük gösteriyon gibi 27 28 gibi

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Yaa akhsjsjh küçüğüm 👉👈🤭

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla minnakmisin kız sen 😂

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Kajsjs sayılır xd

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sayılır derken ben küçükten olgunummu diyosun 😂

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Jajsjsjsjkw küçüğüm ya tamam işte sensin olguunn

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olgunum düşüncelerim farklı 😂

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Nasıl yani

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani olgun insanların düşünceleri farkli olur küçük prenses hayata bakış açıları felan

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Uh bilmem kajsjs yani değişir diyorsun

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Ne düşünüyorsun benim hakiimda

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani kisiisine göre sen ne tarz insanlar seviyosun hoslandin tıp felan

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Kaslı sert zengin

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İyi kızsın hoş kızsin parayı çok seviysun hesap ödemeyi sevmiyosun hahah herseh bedava olsun diyosun 😂

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Kajajsjs evettğ öyle olsun

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İyisi. İyi ama sevdim seni

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Uwu bende seni sevdim beyfendii

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tskrler hanfendi seni sol kolum yaptım burada ☺️

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Oooo 😙💖 yesssğ

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anlaştık takıl peşime duş 😂

      Yorumla
    • Banuuuuğ
      Banuuuuğ
      +1 yıl

      Geliyoruuymm

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Gel koş koş ☺️

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

17

Cevap

12

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.

    Benim için iç güzellik önemli tabi ki de

    1
    0 Yorumla
  • MehmetYiğit1
    MehmetYiğit1 Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 91%
    +1 yıl

    Şimdi gerçek bu dışa bakmadan içe Bakılmaz, ama böyle bir şey de var iç önemli çünkü dışı güzel olup ta karakteri beş para etmiyorsa bir halta yaramaz, dış güzellik bir kazaya bakar sonra biter gerçek bu sonra ona da tekmeyi basarlar artık

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok doğru soylemissin

      Yorumla
  • enolmayan
    enolmayan Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Bir insanla vakit geçirdikce başkası tarafından kusur adledilen onda bulunan her şey size güzel geliyor.

    1
    17 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Digru ama o güzellikler eskide kaldı

    • enolmayan
      enolmayan
      +1 yıl

      Umarım öyle insanlara çıkar yollarımız.

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İnşallah ama pek sanmıyorum

    • enolmayan
      enolmayan
      +1 yıl

      Umut var olmak lazım yoksa hayat çekilmez..
      Siz iyiyseniz sizin gibi karşı cinste var.

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Var ama ben göremedim genelde hep tipime geliyolar fark ediyorum ben

    • enolmayan
      enolmayan
      +1 yıl

      O zaman iyi ki diyeceğiniz birisi ile yolariniz kesissin tez zamanda diyelim insallah

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      inşallah var mı göster bakim

    • enolmayan
      enolmayan
      +1 yıl

      Bekleyip yaşayıp göreceksiniz.

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yaşayıp gorelim bu arada sende benim zamanımın insanisin

    • enolmayan
      enolmayan
      +1 yıl

      Sitede bulunan çoğunluk gibi evet.

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çoğunluk değişik ama 😂

    • enolmayan
      enolmayan
      +1 yıl

      Haklısınız.

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani onu fark ettim gerçi onlarda haklı hayat insanı değiştiriyor

    • enolmayan
      enolmayan
      +1 yıl

      Hayat hepimizi değiştiriyor. Kimimiz kabugunu değiştiriyor kimimiz rengini

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok doğru sen değişme sevdim seni böyle kal

    • enolmayan
      enolmayan
      +1 yıl

      Guzel baktığınız için tesekkur ederim.

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim o sizin güzel bakışınız

  • Handenizzzqw
    Handenizzzqw Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    Şu bir gerçek; kimse dışı güzel olmayanın içini merak etmez

    2
    6 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok doğrusunu sen söylemişsin genelde hep dışa bakılıyor haklısın sen peki yaşamında öylemi yapiyosun ya da çirkin birisini sevdinmi

      Yorumla
    • Handenizzzqw
      Handenizzzqw
      +1 yıl

      Hayır

      Yorumla
    • ebrupa
      ebrupa
      +1 yıl

      önce dış güzellik diyorsun ki çok doğru. doğadaki böceğin bile güzelini seviyor insan. örneğin uğur böceği. bu böcekten korkanı görmedim.

      Yorumla
    • Handenizzzqw
      Handenizzzqw
      +1 yıl

      Kesinlikle çok haklısın

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      @Handenizzzqw ben severim çirkin olsa insan olsun biz yakışıklıyız diye güzeliz diye olmuyor içi kötü olunca

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      @ebrupa bende görmedim 😂

      Yorumla
  • Interstellar_
    Interstellar_ Takip Et
    Bilge Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Dış güzellik başlatıcı, karakter sürdürücü güçtür.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok değişik bir cevap etkilendim

      Yorumla
  • Külyutmaz22
    Külyutmaz22 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 77%
    +1 yıl

    Arkadaş ise iç güzellik, sevgili ise her ikisi de. Bu soru niye sürekli gündemde? :D

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bilmiyorum yeni sordum ben

      Yorumla
  • Highline
    Highline Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl

    Dışı beğenilmeyen birinin içine kimse bakmaz

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru diyosun

      Yorumla
  • Layeminlebusalakk
    Layeminlebusalakk Takip Et
    Xper 2 Yaş: 20
    +1 yıl

    Şimdi kusura bakmasın kimse ama kişi ilk baktığında dışı görür eğer o hoşuna giderse sonra içi merak eder kimse iç güzellik falan demesin

    1
    49 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru diyosun peki senin neyine bakarlar

      Yorumla
    • Layeminlebusalakk
      Layeminlebusalakk
      +1 yıl

      Bakmazlar , ben baktırmıyorum doğrusu

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Niye adamları dovuyomusun sen 😂

      Yorumla
    • Layeminlebusalakk
      Layeminlebusalakk
      +1 yıl

      Yok be xhchfggk sadece bu işlerle mesafemi koruyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Niye kız senin sevenin ya da sevdin olmucakmi 😂

      Yorumla
    • Layeminlebusalakk
      Layeminlebusalakk
      +1 yıl

      Olmıycak demiyorum ki sadece herşeyin bi vakti ve zamanı var, sadece gelip geçici şeylerle neden kendimi yorayım ki dimii?

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Belki gelip gecmicek öyle düşünme 😂

      Yorumla
    • Layeminlebusalakk
      Layeminlebusalakk
      +1 yıl

      Valla bilemiyorum benim bu kafa yapımı bozup herşeyi geçerse basarim nikahı ne diyim artık xhdhzsy

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Nasıl erkeğe bascan nikahı kafandaki nasıl bir tıp 😂

      Yorumla
    • Layeminlebusalakk
      Layeminlebusalakk
      +1 yıl

      Valla beni bana yenerse okeydir ama işte vdbzdgshs niye gülüp duruyorsun

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çünkü komiksin seni sana nasıl yeniyor kız

      Yorumla
    • Layeminlebusalakk
      Layeminlebusalakk
      +1 yıl

      Kriter demeyelimde hayattaki aşamlari geçersek ama iste insan hisseder ya doğru kişiyi bence hem belki bukadar söyleniyorum şerefsizin birini severim belli olmaz Sana diyorum ya zamanı gelmedi, sende bulacaksın bak hissetim

      Yorumla
    • Layeminlebusalakk
      Layeminlebusalakk
      +1 yıl

      Ayıp ayıp niye gülüyorsun vsgdhdshgd

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben istesem bulurum da bekarlık Sultanlığı seviyorum nerelisin sen.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sevimli insanlara gülerim ben neresi ayıp 😂

      Yorumla
    • Layeminlebusalakk
      Layeminlebusalakk
      +1 yıl

      Iyi bari güldürdük seni, valla nereli olduğum şüpheli aydın doğumluyum yazın İzmir'de kışın siverekteyim ama genelde siverekliyim diyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Senin sabit durdun yer yok sanırım ben nereliyim tahminen sence bakim

      Yorumla
    • Layeminlebusalakk
      Layeminlebusalakk
      +1 yıl

      Valla müneccim değilim ben bilemem ama şekil birisin havalı bi yerdir

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tskrler o senin güzelliğin orası Alanya orada yaşamıyorum Ankara yaşıyorum ☺️

      Yorumla
    • Layeminlebusalakk
      Layeminlebusalakk
      +1 yıl

      Başkent güzeldir;)

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Geldinmi hiç başkente

      Yorumla
    • Layeminlebusalakk
      Layeminlebusalakk
      +1 yıl

      Sadece yoldan geçerken görmüşlüğüm var yoksa hiç gidip görmedim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tamam birgün gelirsin gezdiririm Ankara 'yı görürsün

      Yorumla
    • Layeminlebusalakk
      Layeminlebusalakk
      +1 yıl

      Tabi canım ne demezsin ama inş gezeriz, merak etmiyorum ama ilginç gibi bişey

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Neden ilginç gibi bişey bakım ☺️

      Yorumla
    • Layeminlebusalakk
      Layeminlebusalakk
      +1 yıl

      Başkent ya ondan, acaba fiyat farkı nasılıdır bi bu ilginç geliyor cidden ayrıca sorduğun soru dışında herşeyi konuşmuşuz bunee vxndgdjsnd

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla demekki konusulacaklar varmış 😂 Ankara pahalı ama İst kadar değil niye konuşmadan sıkıldınmi 😂

      Yorumla
    • Layeminlebusalakk
      Layeminlebusalakk
      +1 yıl

      Yok Ben öyle bişey mi dedim beyfendi , lütfen , vdhdhdkdkdr. demekki orada yaşanılmaz ya biliyorumdum bak burayı ilçe yapmasınlar lan sanki bi zıkkıma yarayacak öf boş işler

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ankara 'da yaşanır neden yaşanmasın en güzel yer önce gel bir bak bakım 😂

      Yorumla
    • Layeminlebusalakk
      Layeminlebusalakk
      +1 yıl

      Zenginliğimizi belli etmiyoruz lütfen=) benim ruhum fakirse sorumlusu ben değilimmm

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Zenginin ama ruhum fakir diyosun yani o nasıl oluyor 😂

      Yorumla
    • Layeminlebusalakk
      Layeminlebusalakk
      +1 yıl

      Yok be ne zengini, zengin olsam Allah aşkına burada ne ariycam sen söyle

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂 niye kız her daldan insan var burdada

      Yorumla
    • Layeminlebusalakk
      Layeminlebusalakk
      +1 yıl

      Yani doğru sapığından tut aşkına , duygusalına herşeyden var da işte ben olsam bulunmazdım burada insanın kalitesi düşüyor bi kere

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru diyosun ben bir ara girmedim gene öyle olur gibi ne yapacağım hiç belli olmaz

      Yorumla
    • Layeminlebusalakk
      Layeminlebusalakk
      +1 yıl

      De hayde işim var benim meşgul insanım ben, sonra şey ederiz bilmem kaç mesajla sohbet ettik:)

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Noldu kız ne işin var 😂 birden bir kukredin😂

      Yorumla
    • Layeminlebusalakk
      Layeminlebusalakk
      +1 yıl

      Ders çalışıyorum olm ben, ne kükremesi ya dedim sorulara dalarsam cevap falan veremem ayıp olur sende anca bende hata ara çok ayıp çok, (duygu sömürüsü)

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hahah tamam çalış dersine bakım dersin bitince yazarsın bana 😂

      Yorumla
    • Layeminlebusalakk
      Layeminlebusalakk
      +1 yıl

      Çok yazarım yani inşallah:))))

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bilemem artık o sana kalmış iyi çalış derslerine senden umitliyim 😂

      Yorumla
    • Layeminlebusalakk
      Layeminlebusalakk
      +1 yıl

      O niye , o kanıya nasıl vardin vxnbdhsge

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İçime doğdu yoksa kız sen kendinden ümidin yokmu 😂

      Yorumla
    • Layeminlebusalakk
      Layeminlebusalakk
      +1 yıl

      Ay Allah rızası için şu emojiyi koyma ya aşırı gıcık , yok benim ümit le alakam falan sen beni dinlemiyor musun kaç mesajadır ne konuşuyoruz erkekler no vxnbdgdydhd bu bi şakaydı, ironi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tamam koymucam onu koyuyorum diye gulmuyorum farkettim ironi oldunu ne bilim sohbet odası olsu bu sorumuz artık

      Yorumla
    • Layeminlebusalakk
      Layeminlebusalakk
      +1 yıl

      Evet , teşekkür ederim iyi geceler o zaman, millet görse diycek bunlar ne yaşıyor

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne dicek kız millet görse normal konuşuyoruz bişey yok millete göre yaşamam ben

      Yorumla
    • Layeminlebusalakk
      Layeminlebusalakk
      +1 yıl

      Helal, +1 ama yinede tedbir almakta fayda vardır

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok haklısın ☺️

      Yorumla
  • yağmureey
    yağmureey Takip Et
    Xper 1 Yaş: 21
    +1 yıl

    İç güzellik önemli fakat insanın kendi tarzı olmalı 👍

    2
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne gibi tarz mesela

      Yorumla
  • hayattansıkılmışgibi
    hayattansıkılmışgibi Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    +1 yıl

    Bilemem kardeş meyveyi soymadan içinden ne çıkacak bilemem Ezhel 10 . Bölüm 😁😁😁

    1
    2 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel söylemiş 😂

      Yorumla
    • hayattansıkılmışgibi
      hayattansıkılmışgibi
      +1 yıl

      Mantıklı 😁

      Yorumla
  • ebrupa
    ebrupa Takip Et
    Xper 4 Yaş: 49
    +1 yıl

    hahaah. görsel çok iyi ama ikisi de olursa süper olur.

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İkisi olan pek rastlamadım ben ama görsel Jim carrey severim çok iyi oyuncu

      Yorumla
    • ebrupa
      ebrupa
      +1 yıl

      yani haklısın. umarım bulursun.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bulmak istesem bulurum ama istemiyorum yalnızlık güzel

      Yorumla
  • Redww
    Redww Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 84%
    +1 yıl

    İç güzelliğin dışa vurması

    3
    30 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İç güzelliğinin dışa vurması herkezde oluyormu peki

      Yorumla
    • Redww
      Redww
      +1 yıl

      Bu yüzden nadir

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani içi güzel olsa dışı olmuyor ya da ikiside berbat olanda oluyor

      Yorumla
    • Redww
      Redww
      +1 yıl

      İkisi berbatsa en kötüsü ikisi güzel olan da oluyordur

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İkisi güzel olanda birbiriyle anlaşamıyor napcaz bu durumda biz 😂

      Yorumla
    • Redww
      Redww
      +1 yıl

      Benim derdim değil 😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ok sana sorum ozaman senin iç güzelliğinmi daha iyi yoksa dış güzelliğimmi süper diyosun bakım 😂

      Yorumla
    • Redww
      Redww
      +1 yıl

      İçim dışıma vurmuş her ikiside iyi de kötü olabilirim duruma bağlı 😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sende var bişey kötü olma sen kötülüğün ızdırap gibidir senin 😂

      Yorumla
    • Redww
      Redww
      +1 yıl

      Durduk yere olmam korkma ne kadar iyiyse o kadar kötü olabilirim durumlar değiştiğinde 😇

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Seninle iyi geçinmek lazım korktum senden burcun ne senin 😂

      Yorumla
    • Redww
      Redww
      +1 yıl

      Aslan senin?

      Yorumla
    • Redww
      Redww
      +1 yıl

      Benim gibi masum mu masum birinden niye korkasin ki 😁

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Aslan burcuyla çok anlasirim ama siz liderlik istiyonuz hep oğlak ben anlasirmisin 😂

      Yorumla
    • Redww
      Redww
      +1 yıl

      İnatçı oluyorsunuz diye biliyorum bilmem anlaşma konusu

      Yorumla
    • Redww
      Redww
      +1 yıl

      Bende inatçıyım ama o kadar değil 😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben inatciyim kabul catisiriz seninle 😂 aslan burçları ama çok sohbeti güzel oluyor inatlasalimmi seninle 😂

      Yorumla
    • Redww
      Redww
      +1 yıl

      Benim dediğim olacaksa olur 😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O konuyu gecelim benim dedim olur anlaşalım bak bu konuda 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben seni arada lider hissettiririm 😂

      Yorumla
    • Redww
      Redww
      +1 yıl

      Şakacı seni 😁

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama dedm gibi az veririm sana bir iki gün senin sözün geçer o ara anlaşalım 😂

      Yorumla
    • Redww
      Redww
      +1 yıl

      Ben anlaşmayı bozarım 😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok artık imzayı attik bozamazsin hadi şunu 5 gün yapalım uzat elini 😂

      Yorumla
    • Redww
      Redww
      +1 yıl

      Yok ya kurban pazarlığı mi yapıyoruz 😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha sesli güldüm doğru biraz ona gitmiş ok anlaşalım orta noktada seninle ,😂

      Yorumla
    • Redww
      Redww
      +1 yıl

      Bu olabilir :)

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ok anlaştık kırmızı seviyosun sanırım

      Yorumla
    • Redww
      Redww
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bende severim ama bordo adın ne

      Yorumla
  • ouzinyo
    ouzinyo Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Dış güzellik iç güzelliği kendisini ilgilendirir

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Oda güzel

      Yorumla
  • Krykos
    Krykos Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 97%
    +1 yıl

    Karakter güzelliği...

    1
    4 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bulmak zor karekter guzelini

      Yorumla
    • Krykos
      Krykos
      +1 yıl

      Yalnızlığa devam o zaman 😉

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yalnizlik en güzeli 😂

      Yorumla
    • Krykos
      Krykos
      +1 yıl

      Yani 😂🦁

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Ne yalan söyleyeyim önce dış güzellik önemli

    1
    19 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Oda bir tercih peki senin dış görünüşunemi bakiyolar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ozaman güzelsin sende doğrumu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çok yakışıklı insanlar için güzel değilim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Benim gözümden görmem lazım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kusura bakmayın ama göstermek istemem resmimi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok göstermen için değil yani ne. Görsem karar veririm dedim sen neden gizli cevapliyosun bakım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Gizli olmak istiyorum bazen

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Niye bendenmi korktun kız 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayır sizi tanımıyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama gizli girmişsin ya ondan dedim tanırsın birgün

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yok tanımak istemiyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ölcem ben burada tanırsın burada ben yabancı dilmi yazıyorum anlamadım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ölmezsiniz

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Belki ölcem ☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben başkasıyla konuşuyor gibiyim o yüzden konuşmam doğru değil

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anlamadım nasıl yani son yazdini ciddi anlamadım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Boşverin anlamasanızda olur

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla seni çözemedim ben biz ne yaşıyoruz şu an 😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ikisi de birbirinden önemli

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen hangisini seçersin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Her secim bir vazgeçis. Ben bir tercihte bulunmam. Ikisi de olacak nokta.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak sen maşallah olmazsa kaldın ozaman 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Seni irgalayan ne

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Beni irgalamasi konuyla ne alakası var cevabına karşılık yazdım tamam hadi görüşürüz

      Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    Mentor Yaş: 41
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 7,6b cevap paylaştı.

    Her ikiside önemli ya

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok doğru diyosun

      Yorumla
  • pirpirella000
    pirpirella000 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 93%
    +1 yıl

    Ic guzellik

    1
    6 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Dışa bakmiyosunuz ozaman

      Yorumla
    • pirpirella000
      pirpirella000
      +1 yıl

      Temiz olsun yeter

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla helal olsun ozaman sana

      Yorumla
    • pirpirella000
      pirpirella000
      +1 yıl

      Sagol😊👍🏼

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne demek☺️

      Yorumla
    • pirpirella000
      pirpirella000
      +1 yıl

      😊😊😊

      Yorumla
  • La_llorona
    La_llorona Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    İç güzellik

    1
    20 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Aman Allahım kimler gelmiş 😂

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Aman aman senin soruna gelmişim pardon pardon hahah
      hay benim gözüme:d

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Benim soruma gelmismis sanki bilmiyor 😂

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Farketmedim dalgındım. birde resim değiştirmişsin. Öyle gözüme takılmadı açıkçası. Normal soru cevapladım geçtim. Kusura bakma Danny😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kız valla sen farketmicen sen varya sen 😂 yok yazabilirsin niye kusura bakım yazmaman hata

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Hahah 🤣🤣 cin gibisin diyorsun yani. saolasın :d

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani yanlışa dusmessin yazmak iştemissin yazmışsın tanıyorum seni 😂

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Tamam ya yazmak için yazdım hahaha Aaa herşeyi sorgulama çabuk yaşlanırsın 🤣🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Biliyosun taş gibiyim yaşlanmam benn😂

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Belli olmaz. Kendine nazar değdirme hahah Taşta çatlar kırılır, bu koşullara göre değişir 🤣🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kız nazar dedin bu bir aydır nazar değiyor bana hastalandım çokça bana nazar duası oku taniyosun beni 😂

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Kurşun döktür hahaha Geçmiş olsun ya. Havalar kötü dikkat et kendine. Ben bilsem nazar duası kendime okurum 🤣🤣Ayrıca ben Müslüman değilim ya unuttun mu? :d

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru sen müslüman değildin bende kimden yardım istiyom nazarı sen degdirdin kız bana hahah

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Benim nazarım değmez ya hahah ben masumum. 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen degdirdin suçlu sensin 😂

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Ne olsa benden biliyor 🤣🤣🤣 tamam ben değdirdim diyeyimde garibim sevinsin:d

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hahah kurtar beni

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Allah kurtarsın 🤣🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla dinsiz oldunu unuttum bir bulamadık nazar duacisi 😂

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      🤣🤣🤣🤣

      Yorumla
  • FeshiMüna
    FeshiMüna Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 307 cevap paylaştı.

    Mix seviyoruz zjsn

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O nasıl oluyor 😂

      Yorumla
    • FeshiMüna
      FeshiMüna
      +1 yıl

      İç dış komple güzel olsun 😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen hepsinden istiyon 😂 peki seni ne yönden begenirler icmi dismi

      Yorumla
    • FeshiMüna
      FeshiMüna
      +1 yıl

      Fark etmiyor kim nasıl seviyorsa öyle beğeniyor jxndjs

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kim nasıl seviyorsa nasıl sevilirsin peki 😂

      Yorumla
  • sozsuZzaman
    sozsuZzaman Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    Adam haklı 😂

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Jimmi 😂

      Yorumla
  • FreePowerFullll
    FreePowerFullll Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 91%
    +1 yıl

    İç...

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Guzel

      Yorumla
  • CigaraPantera
    CigaraPantera Takip Et
    Xper 1 Yaş: 35
    +1 yıl

    İkisi de. Dışından çok çok güzel içi olmalı

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O nasil oluyor kardeşim😂

      Yorumla
    • CigaraPantera
      CigaraPantera
      +1 yıl

      Disini beğenicem, kafamda ici de böyle iyidir diyecem. Bir bakicam karşımda çocuk değil, kadın var. Karakterli, kadınlığı bile ve erkeğine nasıl davranması gerektiğini bilen. Tamam dicem olan o 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂 sen ikisinide istiyon anladım ben 😂

      Yorumla
    • CigaraPantera
      CigaraPantera
      +1 yıl

      Herhalde olum. Dışını beğenmedimin içini ne yapam kdiidjsj

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    İç güzel

    1
    7 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani dış kötü olsada olur diyosun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet adam olsun

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Adam çıkmadı sanırım hiç karşına

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İnşallah çıkar seninde karşına birisi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İnşallah

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Vardır belki seninde bekledin birisi

      Yorumla
  • Ykpp34
    Ykpp34 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 28
    +1 yıl

    İkiside :)

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen hepsini iştemissin kardeşim ama herkes genelde öyle ister

      Yorumla
  • ronidndr
    ronidndr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    İç güzellik

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Dışı çirkin olsada olur diyosun

      Yorumla
  • Aglattinsenbeni
    Aglattinsenbeni Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Beyin güzelliği

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Onu geç çoğunda yok 😂

      Yorumla
  • Miiiuuuwwwww
    Miiiuuuwwwww Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    iç tabi

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel

      Yorumla
  • scorpiobaby
    scorpiobaby Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Ikiside

    0
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İlk öncelik hangisi peki senn için

      Yorumla
Devamını Gör(14)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Sizin için iç güzellik mi önemli dış güzellik mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sizin için iç güzellik mi önemli, dış güzellik mi? 56 cevap verildi
Sizin için iç güzellik mi önemli, dış güzellik mi? 58 cevap verildi
Sizin için dış güzellik mi yoksa iç güzellik mi önemlidir? 56 cevap verildi
Sizin için dış güzellik mi yoksa iç güzellik mi önemlidir? 65 cevap verildi
Sizin için dış güzellik mi önemli, yoksa iç güzellik mi? 32 cevap verildi
İç güzellik mi sizin için daha önemli dış güzellik mi? 5 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • KS de sizi de viral videodaki birine benzeten oldu mu 🤪siz kime benzetiyorsunuz?
  • Abdülmuttalib İle size hangi tatlıyı ısmarlardık söyleyelim mi?
  • En sevdiğiniz Kadir İnanır filmi nedir?
  • Birden fazla kişiyle konuşabilir misin?
  • Renault nasıl marka sizce araba da?
  • Her zaman pozitif misin?
  • Aşk mı, karmaşa mı?
  • Nasıl sağlıklı kalırsın?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨