☺️ o. Nokta ile parçalarım seni dedin ya ben de g. t yazarken aday nokta koyuyorum ona kızdın sandım sen bakma kimseye ele avuca gelinmesi güzel olur diye öyle diyor herkes bence çok abartılı olmayan g. t iyidir bu bir gerçek
@Atarlican2 parantez içi nokta olayına atar yaptım. Keyfiniz nasıl istiyorsa öyle g*tlü hatunları alın hayatınıza. Ben sadece fikrimi beyan ettim, keyifli forumlar dilerim
@Atarlican2 soran kişiye sürekli bildirim gidiyor. onu rahatsız etmeye hakkımız yok. Özelde kimseyle konuşmak istemiyorum. 3 5 soru cevaplayıp gideceğim. Iyi forumlar.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Aşık olduğum kadın güzeldir
Bak sen şu işe 🤔
Vücudu içinde kendini mutlu hisseden kızlar daha güzeldir. Çok sıkıldım kıllı göbekli heriflerin kadınları ayrıştırıp durmasından...
burada ayrıştırma yok ki dolgun kalça zayıf kalça tercihi var
Görseldekine iğne batırıp patlatmak istiyorum 😁😁 ne dolgun olsun ne de çırpı. Ortası daha iyi bence.
Ortası iyi ama biraz ele avuca gelmeli kalça dediğin
Ortası gayette ele avuca geliyordur
Kalçadan kalçaya değişir biraz tabi 😄🤭
Doğru, herkesin orta anlayışı farklıdır.
Evet ama kalça dolgun yuvarlak görünüyorsa idealdir bence
Dolgunluktan kastın görseldeki gibiyse, o dolgun değil airbag
Görseldeki fazla squat yapmış o yüzden öyle belirgin görünüyor
O popiş squat yapmaktan değil, silikondan öyle.
Yok bee ne silikonu biraz kilo ve squatla kolaylıkla yapılabilir öyle bir kalça
Bence silikon o
Yok ya bildiğin baya baya kalça işte biraz büyük çıkık ama kalça yani sonuçta
Estetik işte, silikon taktırmış.
Oda olabilir ama sqaut ve biraz kilo alarak yapılabileceğini düşünüyorum hala ben
Aldığın kilo oraya giderse belki olabilir.
😄😄
😄😄Işıl sanırm kıskançlık damarı var 😄 @isilll34
@Atarlican2 o g*tü kıskanmam 😁😁
Yani kıskanılacak bi gööt herkes kıskanabilir 😏
😅 @isilll34 seni biliyorum kıskanmazsın ama ideal bi g. t de kıskanırsın 😂
@Atarlican2 ben, benden zekisini kıskanırım.
Bu göötü herkes kıskanır nokta (.)
Hmm bak bu güzel sözdü @isilll34 😂 ama kızma ama hem zeki hem g. t de olmalı.
Ben kıskanmam, o noktayla parçalarım seni 💪
Gööt kesinlikle olmalı ama zekada önemli tabi
@isilll34 bana mı kızdın 🙄
@Atarlican2 hayır, est. neden kızayım 🙄
☺️ o. Nokta ile parçalarım seni dedin ya ben de g. t yazarken aday nokta koyuyorum ona kızdın sandım sen bakma kimseye ele avuca gelinmesi güzel olur diye öyle diyor herkes bence çok abartılı olmayan g. t iyidir bu bir gerçek
@Atarlican2 parantez içi nokta olayına atar yaptım. Keyfiniz nasıl istiyorsa öyle g*tlü hatunları alın hayatınıza. Ben sadece fikrimi beyan ettim, keyifli forumlar dilerim
😇 kızma onlardan bence bi farkın yok seninde g. t iyi onlar sana kurban olsun 😃 @isilll34
Büyük gööt seviyoruz maalesef 🥺😞
@Atarlican2 nerde gördün de iyi diyorsun töbe yareppim ya 🤣🤣🤣
😅 beni hatırlamadın mı buluşmuştuk sohbet etmiştik Mecidiyeköy de gördüm o zaman işte
@Atarlican2 ahaha hatırladım şimdi ama benimkiler görseldeki gibi değiller ne yazık ki🤣🤣
Biliyorum 😅baktım biraz. Ama yinede iyiler ele gelir yani ama ondan daha iyiside olursn o silikon dediğin gibi
@isilll34
@Atarlican2 soran kişiye sürekli bildirim gidiyor. onu rahatsız etmeye hakkımız yok. Özelde kimseyle konuşmak istemiyorum. 3 5 soru cevaplayıp gideceğim. Iyi forumlar.
Ben kimse mi oldum yani öyle olsun @isilll34 kırıldım
İkisinin ortası kızlar. Ne dümdüz tahta gibi olmak güzel ne de göze batacak kadar dolgun olmak.
Ama yinede dolgun vücut daha iyi bence
estetik olarak vücuduyla uyumlu olan. görseldeki gibi değil :D
Ne varmış görseldekinin
Ben göte bakmıyorum kanka memeyicim. Küçük meme baya çekici geliyor 😃
Abi bu estetik squat değil bacak kasınıda etkilerdi olsa
Bence bu fotodaki oppo değil yastık ☺️🙊🙈
İşte uyumak için birebir 😄
☺️☺️ gerçekten var mı böyle
İşte bulmak lazım varmıdır ki 🤔
Bence yoktur ya varsa de estetiktir
Vardır da denk gelmiyordur yoksa biraz kilo ve sıkı squat çalışmasıyla yapılabilir
Sanmıyorum ya kötü duruyor bence
Niye kötü dursun ki büyük dolgun işte daha ne olsun
Yok ya herşeyin bı ideali vardır bu abartı bence
Yok be abartı değil seninki çok küçükse bu büyük gelebilir sana
Yani benimki ele gelen cnsten ama bu aşırı
O zaman seninki büyük değil dolgun sadece
Yaniii ben pek zayıf sevmem 🫤
Zayıf kuru pek iyi olmuyor haklısın
dolgun
Bu gerçek mi ya? 😍
Ikisinin ortasi.
O nasıl oluyor ki
Ne çırpı gibi ne de duba gibi.
Resimdeki ideal bence
Photoshop bu.
Yok be orjinal bence
Buna inanan da ne bileyim.
Dolgun büyük estetik yapılacak bir şey yok ya
Biraz 31e ara ver.
Ne alaka onu anlamadım
Sunun gercek olamayacagini goremeyecek kadar beynin bulanmis.
Nesi fake onu anlamadım
Sen omrunde kac tane soyle beli ve gotu olan kadin gordun?
Trde yok Brezilya’da var sanırım
Bbl arastir bakalim. Tam da o memleketten cikma.
Olabilir
Dolgun
Ortası 😏