Sizce hangisi daha güzel?
Yüzüm
Hayatım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İkiside güzel değil bana bunu hatırlattığın için pizza ismarlarsan ancak bu acim dinebilir yoksa zor 😂 ya da şiirlerinden bir defter de olabilir
Şiiirlerr
Yüzüm bile hayatımdan daha güzel evet.
Cevap
19Cevap
Hayatım çok kötü.. yüzüm de idare eder işte.
Kararsız kaldım😃
İkisi de benim sonuçta iyi kötü ne farkeder benim olan benim için güzeldir.🙂
Bence en mutlu olan genelde gtu güzel olan olur bunu bil
Ikiside güzel ama profil ekleyemiyorum galeri reddedildi diyor 🙈
Hayatım rezalet ama ben yine bebek gibiyim maşallahhh
3. Bir seçeneğin olmaması üzdü jxjd
Keşke hayatım güzel deseydim keşke
İkiside bebek gibi. Herşeyim tam bi bebeğim eksik😁
Bence ikisi de güzel hayata olumlu bir şekilde baktıktan sonra kimin ne dediğini umursamassan bir sıkıntı olmaz.
Hayatım berbat. Yüzüm daha güzel.
Yüzüm 🥀
Yüzde hayatımda iyi sayilir
ikiside yok bende
yüzüm diyeyim ben
İkisi de bo. k gibi seçeneği neden yok
Yüzüm güzel ama hayatım çok berbat
İkisi de kötü.
Hayatım
Hiçbiri
Yüzüm
Hiçbiri
Yüzüm
hayatım
Yüzüm
Hepsi güzel.
Yüzümüz
Bacaklarım. 😂
Yüzüm
İkiside
Hayatım
Hiçbiri
İkisi de b. ktan.🤦
İkiside değil 😔
Yüzüm 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar