
Karşı cinsin bakımlı olması benim ilgimi çeker şahsen. Benim için çok şey ifade ediyor. Sizce?

Karşı cinsin bakımlı olması benim ilgimi çeker şahsen. Benim için çok şey ifade ediyor. Sizce?
Bana göre, bakımlı olmayan bir erkeğin herşeyden önce kendisine saygısı yok demektir. Kendisine saygısı olmayan bir insanın çevresine özen göstermesini, saygı duymasını ve buna göre davranış geliştirmesini beklemek ise hayalcilikten öte bir şey değil diye düşünüyorum.
Cevap
9Cevap
Bakımlı olmalı kesinlikle kendine saygı duyduğu için..
Bakımlı olmak zorunluluktur insan için. Bakım derken makyajdan bahsetmiyorum.. Temiz olmak, temiz kokmak..
Kadın, erkek, ihtiyar, genç farketmeksizin..
Kendisine ve bana değer verdiğini ifade ediyor
Beni ilgilendirmez insanların bakımlı olup olmaması. Kendi hayatıma bakıyorum ben.
Bakımlıyla süslenmeyi püslenmeyi ayırt edebilmek gerekiyor önce
Bakımlı olmasifini ifade eder
benden bakımlı olmasın, sinir olurum! net yani :D
Benim de ilgimi çeker.
Olması gereken bence de bu
Bakımsız insanlara katalanamam
Özgüven , saygisi
Zorunlu benim için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?