







Bence Türk kızlarıda güzel. Bizim bence ruslardan bir farkımız yok biz hatta onlardan bence çok daha güzeliz. Artık tüm kızlar bakımlı. Yani Türk kızlarıda artık kendine bakıyor makyajını yapıyor bakımını yapıyor ya da sportif ve fit kalmak için her gün sporunu yapıyor. Yani Rus kızları kadar güzeliz bence Türk kızları olarak.
Kesinlikle katılmıyorum. Ruslar bir kere Slav ırkından geliyor, Türkler ise Slav değil, bu bile tek başına cevap için fazlasıyla yeterli.
Bence Türk kızlarından da çok güzel olan kızlar var. Rus kızları bence çok fazla abartılıyor diye düşünüyorum ben.
Cevap
5Cevap
Kişiliğe göre değişir.
Amerika'da yaşıyorum sen bide burdaki Amerikalı ve Latin Hatunları gör 😉
Aynen onları da biliyorum knk, onlar da efsane, onlar da bunlarla kafa kafaya kapışır.
Tartışmasız Ukrayna 😍
Eski kız arkadaşım da ukraynalıydı gerçekten müthiş bir insan ilişkisi var 😀
Bizim için öyle. Başka ülkelerde başka güzellikler var.
Aşko görselde bulunan kızlar Rus ve Ukraynalı değil. O kızlar Amerikalı ve İspanyol
Amerika ve Şspanya’da yaşayan Rus-Ukrayna kökenli oldukları söyleniyor. Melez de olabilirler yarısı Rus, yarısı Amerikalı gibi.
Ben diğerlerini diyorum knk.
*iktir et boş ver, hepsi de çok güzel değil mi knk🔥
Evet güzeller Slavlar
Baktıkça gençleşiyosun resmen.
Evet birde fakirleşiyorsun felan
Hahaha aynen
vurdurduklari icin guzeller
guzellik algin dagitmalari
Bunlar Rus ukraynallı mı şmdi :))
Noldu ki😀
İyiymiş:))
Aynen iyidir😉
Evety
Değil çıplaklığı güzellik olsak göstermen saçma
Hepsi çıplak değil ki iyi bak.
Hepsi yarı çıplak benim gözümde
Türkiye’de de çok yarı çıplak var ama bu kadar dikkat çekici değiller maalesef.
Valla dikkat çekici kızlar var sırf kokuşmuş Rus kızlarını yüceltip göklere çıkarmayı çok seviyorsunuz
Rus kızlarına kokuşmuş dedi yuhh😅
Önüne gelen veren para uğruna bedenini saten tipler
Tamam da o ayrı, güzellikleri ayrı. O iki çizgi arasındaki farkı iyi ayırt etmek gerek😉
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?