Güzellik & Bakım İlk defa takma tırnak kullanıyorum, çok mu yapma duruyor? ashleyww Takip Et Guru Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Kendi tırnaklarım kırılınca tek seferliğine mecbur kaldım🫣 İlk defa takma tırnak kullanıyorum, çok mu yapma duruyor? Cevapla Tırnak Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı. Bence iyi duruyor. 0 0 Yorumla
safiayizal Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Evet çok yapma duruyor ama idare edersin bir seferlik. Devamlı yaptırma kendi tırnaklarına yazık edersin 0 0 Yorumla
düşünmektükenmektir Takip Et Master Yaş: 38 , eic 98% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 365 cevap paylaştı. Nerden aldınız marka nedir? Kısa boyutta olanları da var mı? 0 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 7,3b cevap paylaştı. yapma duruyor. kare şekil verip üstüne nude tonlarda bir oje sürsen daha güzel durur bence 0 0 Yorumla
BeyazMamba Takip Et Master Yaş: 32 , eic 51% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. Kapaktaki görselin tırnak uzunluğu iyidir. Bunlar çok uzun. 🤦♂️ 0 0 Yorumla
The__Black Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Profildeki fotodaki saç ile buradaki saç çok farklı birisi sen değilsin ama hangisi 0 3 Yorumla ashleyww +1 yıl Yoo saçım kahverengi burada da görüldüğü üzere kahverengi Yorumla The__Black +1 yıl Ozaman çok tatlısın Yorumla ashleyww +1 yıl Teşekkürler Yorumla
KRALINIZASELAMDURUN Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 91% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 349 cevap paylaştı. Bence baya güzel 0 0 Yorumla
Mertizm2834 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 97% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 562 cevap paylaştı. Olmamis sanki 0 0 Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 6,8b cevap paylaştı. Kötü. 0 0 Yorumla
İsmaill19 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 2,9b cevap paylaştı. evet öyle 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Bence iyi duruyor.
Evet çok yapma duruyor ama idare edersin bir seferlik. Devamlı yaptırma kendi tırnaklarına yazık edersin
Nerden aldınız marka nedir? Kısa boyutta olanları da var mı?
yapma duruyor. kare şekil verip üstüne nude tonlarda bir oje sürsen daha güzel durur bence
Kapaktaki görselin tırnak uzunluğu iyidir. Bunlar çok uzun. 🤦♂️
Profildeki fotodaki saç ile buradaki saç çok farklı birisi sen değilsin ama hangisi
Yoo saçım kahverengi burada da görüldüğü üzere kahverengi
Ozaman çok tatlısın
Teşekkürler
çok doğal bence bir kaşık havası var
dip kısımları enteresan olmuş
Bordo ojeli görmek istiyoruz
Yapma durmuyor yakışmış bence
Çok korkunç gerçekten kötü
Elin güzel ne gerek var buna
Ben cok begenmedim,:(
Belli oluyor evet
Bence baya güzel
Fazla uzun
Olmamis sanki
Kötü.
evet öyle
Çok güzel ellerin 😊