Küçük göğüslere sahip olmanın en güzel yanı nedir?

#gadasından sevgilerle 🙃
Küçük göğüslere sahip olmanın en güzel yanı nedir?

#gadasından sevgilerle 🙃
Küçük göğüslü kızlar genelde zayıf fit olurlar güzel oluyor
Evet
Sırt ağrısı olmuyordur
En güzel yanı o olmalı
Teşekkür ederim
Rica ederim 🙃
Cevap
8Cevap
Güzel yanı az yer kaplar. ağır olmaz herhalde. aklıma bunlar geldi
Mantıklı
hiçbir zaman sarkmaz
ve en önemlisi kokmaz
küçük meme candır : )
Aynen 🙃
sende az şey değilsin, biliyorsun bu işi : )
Bilirim tabi
Onu bilmemde göğüsü kücük olanin poposu güzel olurmus derler.
Olabilir
Rahatlık sırt ağrısı olmaması kıyafet sorunu olmaması
Aynen
Sütyen giyme derdi olmaması demişsin de öyle bir şey yok
Yine de giyen var o halde
Daha zarifler
Güzelmiş
Bilmiyorum..🤭😂
Bende yok ben ne bileyim gadası diyorsun 🤣
Boyun fıtığı olmamak.😂
Sende o dert yok o zaman
Güzelmiş
küçük göğüslerde sütyen giyer
Ben giymez saniyordum
gayette giyerler
Az sarkma sütyensiz rahatlık
Aynen sarkma sorunu yok ne güzel
Kesinlikle daha rahay görünüyo her anlamda
Evet
koşarken falan dikkat çekmemesi
Yani
Cok önemli ve de takılacak bir durum yok
Anladım
Güzel yanı yok bence😄
Niye yokmuş vardır illa ki
Tek avantajı düğünlerde oynarken çok salanmaz olması olabilir😀
Hahaha olabilir
Küçük memeliler kadın demesin kendine :///
Niye öyle dedin
Sevmiyorum biraz hacimli ve dik olmalı
Aynen
Halay çekerken sallanmaması hahahahahahah
Mantıklı
Sırt ağrının olmamaması
İlginç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar