Güzellik & Bakım Tüy dökücü krem mi kullanmalıyım önerileriniz neler? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Hep jiletle alıyordum kremler kimyasal sağlıksız diye ama jilet kesiyor kanatıyor çoğu tüyü alamıyorum? Güncellemeler+1 yıl Pis pis sapık sapık yorumlar yazıp durmayın amcam yaşındasınız reziller Tüy dökücü krem mi kullanmalıyım önerileriniz neler? Cevapla Öneri Soruları Krem Soruları Tüy Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Sandırmayınİnsanları Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 98% +1 yıl Tüy dökücü krem jiletle aynıdır kılları kökünden almaz keser. Soğuk ağda bantları kullan ya da epilatör 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Ağda bandı çok acıtmaz mı Yorumla Sandırmayınİnsanları +1 yıl Biraz acıtır ama alışırsın.. pratik tatilde bile götürsün. Sıcak ağda ile uğraşmak dert kendini yakma riskin de var.. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Tüy dökücü krem jiletle aynıdır kılları kökünden almaz keser. Soğuk ağda bantları kullan ya da epilatör
Ağda bandı çok acıtmaz mı
Biraz acıtır ama alışırsın.. pratik tatilde bile götürsün. Sıcak ağda ile uğraşmak dert kendini yakma riskin de var..
Jilet daha iyi veya hamamotu öneriririm