
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Ben yakışıklıdan ziyade çok karizma buluyorum. Böyle uzun da paltoları falan varsa üzerlerinde ölüyorum. Ama bence fotoğraftaki yakışıklı değil.
Gözlük erkeklere değilde kızlarda çok hoş duruyor tam bir estetik harikası gibi simetriyi çok severim ve gözlükte bunu katıyor yüze.
Bir bey kendine yakışan bir gözlük kullanıyorsa bu gayet hoş olacaktır tabi.
Şöyle bir ayrıntı geçmek isterim. İşkolik erkeklere o kare metal gözlükler çok yakışıyor…orası kesin diyelim
Katılıyorum gözlük kızlara çekicilik katıyor ama erkeklerde çok bir esprisi yok deneyimle sabittir :) Negatif bir etkisi olduğunu da düşünmüyorum ama.
Bahsettiğimiz kişi Jamie Dornan'sa ve bahsedilen gözlük şuysa aşırı yakışıklı olabilir 👇🏻
https://images. app. goo. gl/N7RVpGUGbrvwXDVL8
@gzz00 Peki bahsettiğimiz bu değilse? 😂
Seni espritüel kız seni :)
Gözlük takıntım ve ilgim yok dürüst olmak gerekirse..
Dürüst olman gerekir evet 🙃
Yakışıyorsa beğenebilirim ama yok beğenmiyorum ya
Kararsız seçmen 😂
Bazilarina yakisiyor ama Elon Musk gözlük taksa muhtemelen yine yakisikli bulurdum
Elon Musk Tanrı'ya yakın bana uzak olsun. Çocuğunun ismini xyz koyan adamdan hayır gelmez :)
Xyz degi XÆ-12
Ha öyle koyduysa iyi o zaman, benim kaynımın ismi :)
Valla bendende çocuk yaparsa adini TechX-Robotnik koyardim
TechX'i sen koyuyosun, Robotnik'i de Elon koyuyor değil mi? Bir isim anneden bir isim babadan 😂
Evet
Gözlüklü birine aşık oldum ama gözlükleri yüzünden mi aşık oldum onu bilmiyorum
Yani büyük ihtimalle kimse kimseye gözlüklü diye aşık olmaz ama demekki en azından olumsuz bir etki yaratmamış gözlük.
Evet biraz çekici geliyor ama çok önemli bişey değil yani özellikle aaa gözlüklü çok çekici demem karakteri ilgilendiriyor
Beyni yok diyelim zeki gibi görünür ama yedi yirmi dört Pc oyunu oynayan asosyal psikopat
Tamam sakin ol
Sakinim zaten
Gözlüklü bi erkekle olumsuz bir anın var galiba. Baya öfkeli yazmışsın psikopat falan
Evet kültürlü bilgili gibi gösterip kızları sıraya dizmişti ne amaçla kullanıldığına bağlı
Değişir hepsi için geçerli değl tabi ki ama yakışıklıysa yakışıklıdır yani 😂
Kişiden kişiye değişir. Gözlük benim için bir kıstas değil.
Bende gözlüklüyüm şimdi ne diyim. Yakışan da var yakışmayan da
Erkeğine ve gözlüğüne göre değişir. Mesela benim sevgilime çok yakışıyor 😍
Hepsi değil ama hatrı sayılır bir karizmaları oluyor.
Yakışan var yakışmayan var resimdeki sensen baya yakışmış
Yok ben değilim. Övünmek gibi olsun bana da yakışır 😅
Valla kim olduğunu bilmiyorum
Model çok etkiliyor bir de kimine çok yakışıyor kimine yakışmıyor
Gozlukle yakisikli mi oldunuz. Siz gercekten ne yiyip iciyosunuz ya? Sakalli erkek cekici midir, gozluklu erkek cekici midir... gomlek giyen erkek cekici midir?
Pardon cekicisiniz diyelim isimize yariyo musunuz? Yaramiyo musunuz? Konu bu kadar basit.
Senin işine yaramak için mi varız biz?
Evet oylesiniz. Tam olarak oyle. Ayiklama yapiyorum. Evrimsel surecte yeriniz var mi yok mu.
Neyi ayıklıyosun tam olarak pirinç mi ayıklıyosun? 😂😂
Evt sizler kucuk pirinc tanesi gibisinz
Foto korkuttu shsbeggdh
😂😂
Yakışıklı olmayı geçin gözünüz görsün yeter
Öyle deme yakışıklı olmak da önemli ama :)
Gözü gormeyen erkege kim bakar diye soru acma😒 sağlığina dikkat et
Sağol sen de dikkat et
Bende gözlüklüyüm mutluyum jdjshs
Haha o zaman niye laf sokuyon bana dert ortağım? :)
Ben bir sey demedim ki.. sen kızları salla yakışıklı bulsun bulmasin gozluk nimet be
Katılıyorum. Yine de insan bazen çizdirsem mi diye düşünmüyor değil.
Oyle. imkanin varsa cizdir tabi
Senin numaralar kaç bu arada?
Ilerlemis ya 🙄
Evet birkaç ay önce gittim benimki de biraz ilerlemişti. Durması lazım lazer için.
Bana. Lazer de demedi verdi gozluk şu an iyim onceden kötüydüm ya
Millet 20-21 yaşında çizdiriyor ben 24'e geldim, numara ilerlemesi devam ettiği için çizdiremiyorum. Doktor en az 3 sene daha gözlüğe devam sonra bakarız dedi. Gelecem 30 yaşına ondan sonra lazerle mi uğraşacam boş ver 😂
Yakışıklı bulmuyorum bazıları sevimli oluyor sadece
Nışanlım gözlüklü belkide ondandir ama her erkeğe yakışmaz bee
Nötr.
Benim gözüme yakışıklıdan çok zeki geliyolar
En büyük zaafım ya jfjddj
Bazılarına yakışıyor o yüzden evet yakisanlara
Merhametli olması önemli gözlük fark etmez
Bazılarına yakışıyo
Bazılarında çok seksi duruyor cidden
Mesela bende :)
Nötr gözlükle olucak iş değil
Kendi yüz hatlarına yakışanı takarsa, hoş durur.
bulmam ya
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?