Kızlar selam ben yüzüm için lazere gidiyordum bi
bitme söz konusu olmadı ama gitme sebebim üniversite 2. sınıftayken yüzüme ustura yapmıştım tüylerim kalınlaşmıştı en azından incelsin diye gittim biliyordum lazerin bitirmeyeceğini. e şimdi yine yurttayım ve param olduktan sonra iğneli epilasyona gideceğim ama daha vakti var. şuam yüzümde tüyler çıktı ağdayla aldım, ağda sonrası ne yapayım nasıl bir işlem uygulayayım direkt nemlendirici sürsem mi yoksa arbutin, niacinamid falan mı önerirsiniz? ve ağdayla almam bir artış yapar mı?
bitme söz konusu olmadı ama gitme sebebim üniversite 2. sınıftayken yüzüme ustura yapmıştım tüylerim kalınlaşmıştı en azından incelsin diye gittim biliyordum lazerin bitirmeyeceğini. e şimdi yine yurttayım ve param olduktan sonra iğneli epilasyona gideceğim ama daha vakti var. şuam yüzümde tüyler çıktı ağdayla aldım, ağda sonrası ne yapayım nasıl bir işlem uygulayayım direkt nemlendirici sürsem mi yoksa arbutin, niacinamid falan mı önerirsiniz? ve ağdayla almam bir artış yapar mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bebek pudrası kullan gadası
yatıştırıcı bir şeyler sür madecassol gibi