Yüzü ağdayla aldıktan sonra nasıl bir işlem uygulayayım?

Kızlar selam ben yüzüm için lazere gidiyordum bi
bitme söz konusu olmadı ama gitme sebebim üniversite 2. sınıftayken yüzüme ustura yapmıştım tüylerim kalınlaşmıştı en azından incelsin diye gittim biliyordum lazerin bitirmeyeceğini. e şimdi yine yurttayım ve param olduktan sonra iğneli epilasyona gideceğim ama daha vakti var. şuam yüzümde tüyler çıktı ağdayla aldım, ağda sonrası ne yapayım nasıl bir işlem uygulayayım direkt nemlendirici sürsem mi yoksa arbutin, niacinamid falan mı önerirsiniz? ve ağdayla almam bir artış yapar mı?
Yüzü ağdayla aldıktan sonra nasıl bir işlem uygulayayım?
Cevapla